i-Bank profile update

You can easily update your personal details through your desktop or mobile. A visit to an NBG Branch is no longer necessary.
Update your personal details online

See all your details in one place

You can now quickly and easily update your personal details through Digital Banking by uploading the necessary documents. You can even connect through gov.gr and update your details without the need for supporting documents.

I update my profile

I get my details through gov.gr

No need for supporting documents

I update my profile

I get my details through gov.gr

No need for supporting documents

I update my profile
I get my details through gov.gr
No need for supporting documents

Digital Banking on your computer, tablet, and mobile

With one application, you have many advantages.
I shop online, from wherever I may be
I don’t waste time by making visits to the bank
I can access my transactions at any time
I can see my income/expenses totals
I have an overall picture of my banking affairs
I can manage my finances at a glance

Enjoy the ease and convenience of Digital Banking

Mobile app

Simply go to your phone's app store and download the NBG app.
App StoreGoogle PlayHuawei AppGallery

Internet Banking

Sign up to manage your transactions, monitor your accounts, and get lots of online features.
Sign up today

i-Bank Profile Update in a few steps

Είσοδος χρήστη
Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπαίνετε στο Digital Banking και από την αρχική σελίδα μεταβαίνετε στις "Ρυθμίσεις" - "Εμφάνιση προφίλ".
Ενημέρωση στοιχείων
Έπειτα, επιλέγετε ενημέρωση των στοιχείων του προφίλ σας μέσω της υπηρεσίας eGov-KYC.
Αποδοχή όρων
Στη συνέχεια, ενημερώνεστε και αποδέχεστε τους όρους της υπηρεσίας.
Σύνδεση στο gov.gr
Υστερα, θα ανακατευθυνθείτε στο περιβάλλον του gov.gr όπου για να συνεχίσετε θα χρειαστεί να συνδεθείτε με τους κωδικούς πρόσβασης που διαθέτετε στο TAXISnet.
Επιλογή κατηγορίας
Μετά την επιτυχημένη αυθεντικοποίησή σας, θα δείτε τα στοιχεία που μπορείτε να αντλήσετε από το eGov-KYC, με δυνατότητα να επιλέξετε την κατηγορία ή τις κατηγορίες των στοιχείων που επιθυμείτε να επικαιροποιήσετε (τα στοιχεία που μπορείτε να ενημερώσετε είναι το ΑΦΜ ή και η ταυτότητά σας, τα στοιχεία εισοδήματος, επικοινωνίας και επαγγέλματος).
Παροχή συγκατάθεσης
Κατόπιν, επιβεβαιώνετε την ορθότητα των στοιχείων που σας αφορούν και παρέχετε τη συγκατάθεσή σας στην υπηρεσία eGov-KYC για την πρόσβαση της τράπεζας στα στοιχεία σας.
Συνέχεια διαδικασίας
Σε επόμενο βήμα επιστρέφετε στο περιβάλλον του Digital Banking της Εθνικής Τράπεζας για να συνεχίσετε με τη διαδικασία ενημέρωσης στοιχείων.
Εισαγωγή OTP
Τώρα, επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας και εισάγετε το OTP για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
Ολοκλήρωση διαδικασίας
Τέλος, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, τα επικαιροποιημένα στοιχεία θα εμφανιστούν στο Προφίλ. Τώρα, μπορείτε να εκτυπώσετε το αποδεικτικό της συναλλαγής.

Do you want more information?

According to Law 4557/2018, it is our obligation as a Bank to apply due diligence measures that include certification and verification of customers' identity and the creation of their financial/banking profile based on documents, data, or information from a reliable and independent source, including any available electronic identification means.
No, this service is not obligatory. However, customer data verification is mandatory for all banks. If you do not wish to use this service, this obligation will have to be met via other NBG channels, such as Internet Banking, Mobile Banking, Branch visit. 
Customer data verification is mandatory for all banks under the applicable statutory framework. We may ask you to confirm/update some of your personal details if they haven't already been confirmed or are out of date before you can apply to acquire one of our products available via Internet Banking/Mobile Banking (such as credit cards, express personal loan, etc.).
Currently, via eGov-KYC, you can confirm/update your ID, income, contact, and professional activity details.
Go to your Profile on Internet or Mobile Banking and check if your personal details need to be confirmed/updated. If any of your personal details are flagged "Needs updating," you can confirm/update them either through eGov-KYC or by uploading the relevant verification document.

You may also like

Find even more information that can help you meet your needs

Our customer service team is here for you

Our highly trained team is waiting to answer any questions you may have, in person or by phone.  
Close

Contact Us

We are always ready to respond to your requests for information or to answer your questions about our products and services.

Request more information

Please complete the following details so we can provide you the information you need. In case of fraud, please contact our call center directly at 210 484 8484.
Optional custom content that replaces the the entire default content.
back-to-top