Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες i-bank της Εθνικής Τράπεζας είναι στη διάθεσή σας παντού και πάντα, σε σημεία εύκολης και συχνής πρόσβασης, στις μεγάλες πόλεις και στην υπόλοιπη Ελλάδα, μέσω του δικτύου ΑΤΜ.

 

Το δίκτυο ΑΤΜ φέρνει την Τράπεζα κοντά σας  24 ώρες το 24ωρο, καθώς μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα ευρύ φάσμα συναλλαγών με τη χρήση της τραπεζικής σας κάρτας (*) και του Προσωπικού Κωδικού Αριθμού (PIN) που αντιστοιχεί σε αυτή:

  • Πληροφόρηση: για τους λογαριασμούς και τις πιστωτικές σας κάρτες  
  • Συναλλαγές: ανάληψη μετρητών, μεταφορές /εμβάσματα, πληρωμές Δημοσίου /Εταιρειών  κ.ά.

Οι διαθέσιμες συναλλαγές εξαρτώνται από το είδος της κάρτας.

 

Το δίκτυο ΑΤΜ σας προσφέρει:

  • Άμεση κάλυψη των καθημερινών, τραπεζικών σας υποχρεώσεων.
  • Υψηλό επίπεδο ασφάλειας, με 24ωρη παρακολούθηση της ομαλής διεκπεραίωσης των συναλλαγών.  
  • Οικονομία, με μηδενικές  ή πολύ χαμηλές χρεώσεις. Ενημερωθείτε εδώ αναλυτικά.

 

Ακόμα και αν δεν έχετε λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα στην Εθνική Τράπεζα, μπορείτε να πραγματοποιείτε τις καθημερινές σας συναλλαγές εύκολα και με ασφάλεια, χωρίς να περιμένετε στα γκισέ της Τράπεζας, μέσω των Κέντρων Αυτόματων Πληρωμών (ΚΑΠ).  Μάθετε περισσότερα για τα ΚΑΠ εδώ .

 

Σημείωση:

(*)  Οι τραπεζικές κάρτες που εξυπηρετούνται μέσω του δικτύου ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας είναι:

Συναλλαγές με κάρτες Εθνικής Τράπεζας

  • Με την ΕΘΝΟCASH PLUS πραγματοποιείτε μια μεγάλη γκάμα συναλλαγών εξασφαλίζοντας λύσεις για:
    • πληροφορίες  λογαριασμών (υπόλοιπο, 7 τελευταίες κινήσεις).
    • ανάληψη μετρητών 
    • κατάθεση μετρητών /επιταγών
    • μεταφορές –εμβάσματα (σε λογαριασμούς Εθνικής Τράπεζας, ιδίου ή τρίτων, αλλά και σε χώρες μεταναστών).
    • πληρωμές Εθνικής Τράπεζας (Πιστωτικές Κάρτες ιδίου ή τρίτων, Ασφάλιστρα).
    • πληρωμές ΦΠΑ, εισφορές σε Ασφαλιστικά Ταμεία.
    • πληρωμές Εταιρειών (ΔΕΚΟ, σταθερής & κινητής τηλεφωνίας κ.ά.).
    • αγορά χρόνου καρτοκινητής.
  • Με τις Πιστωτικές Κάρτες έκδοσης Εθνικής Τράπεζας πραγματοποιείτε στο δίκτυο i-bank ΑΤΜ: 
    • ανάληψη μετρητών
    • πληροφορίες (στοιχεία και 7 τελευταίες κινήσεις κάρτας)
    • πληρωμή δόσης πιστωτικής κάρτας με μετρητά (χωρίς χρήση ΡΙΝ)
    • πληρωμή λογαριασμών (Multichoice, Vodafone, Unicef)
    • αγορά χρόνου ομιλίας Vodafone και WIND, καθώς και 
    • αλλαγή PIN.

Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες που παρέχονται μέσω των ΑΤΜ για Πληροφόρηση και Συναλλαγές. 

 

Συναλλαγές με κάρτες άλλων τραπεζών

Στο δίκτυο i-bank ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας εξυπηρετούνται  κάρτες έκδοσης άλλων τραπεζών εσωτερικού (ΔΙΑ.Σ.) ή / και εξωτερικού (Cirrus /Maestro /VISA).

Ανάλογα την κάρτα που κατέχετε μπορείτε να πραγματοποιήσετε ανάληψη μετρητών ή /και ερώτηση υπολοίπου.

 

Τιμολόγηση

Οι περισσότερες συναλλαγές που παρέχονται μέσω του δικτύου i-bank ΑΤΜ, για τις κάρτες έκδοσης της Εθνικής Τράπεζας, είναι δωρεάν ή με ιδιαίτερα προνομιακούς όρους.

Ενημερωθείτε εδώ αναλυτικά για την τιμολόγηση των συναλλαγών.

 

Η Εθνική Τράπεζα σας παρέχει ασφάλεια στις συναλλαγές σας μέσω του δικτύου i-bank ATM, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία:

  • Oι κινήσεις και οι συναλλαγές στο δίκτυο i-bank ATM ελέγχονται συνεχώς, μέσω αυτόματου μηχανογραφικού συστήματος (Fraud Detection System).
  • Oι συναλλαγές πραγματοποιούνται με χρήση μυστικού αριθμού (PIN), o οποίος είναι μοναδικός, αυστηρά προσωπικός και δεν γνωστοποιείται σε κανένα τρίτο.
  • Έχετε τη δυνατότητα να καθορίσετε και να μεταβάλλετε το ημερήσιο όριο των συναλλαγών σας με την κάρτα ΕΘΝΟCASH PLUS
  • Σε περίπτωση εισαγωγής λανθασμένου ΡΙΝ για 5 διαδοχικές φορές, η κάρτα σας απενεργοποιείται προσωρινά, για την ασφάλειά σας.
  • Σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας της κάρτας, επικοινωνείτε άμεσα με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας, 24 ώρες το 24ωρο, τηλεφωνώντας στο 181818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή στο +30 210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό και η κάρτα σας μπλοκάρεται αμέσως.

 

Η ασφάλεια των συναλλαγών, όμως, είναι και δική σας υπόθεση:

  • Θα πρέπει να διασφαλίζετε με κάθε τρόπο τη μυστικότητα του PIN σας.
  • Δεν πρέπει να φυλάσσετε την κάρτα σας μαζί με το ΡΙΝ σας.
  • Απομνημονεύστε το ΡΙΝ σας και μην το σημειώνετε σε μέσο που μπορεί να συνδυαστεί με την κάρτα σας.
  • Αλλάζετε συχνά το ΡΙΝ σας.
  • Μη γνωστοποιείτε το ΡΙΝ σας σε τρίτους, ούτε σε άτομα που ισχυρίζονται ότι είναι υπάλληλοι της Τράπεζας.  Επισημαίνεται ότι το προσωπικό της Εθνικής Τράπεζας δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να σας ζητήσει να αποκαλύψετε το PIN σας.
  • Κρατήστε αποθηκευμένο /καταχωρημένο το τηλέφωνο επικοινωνίας με την Τράπεζα για να αναφέρετε οποιοδήποτε περιστατικό σχετικό με την κάρτα σας ή/και τη συναλλαγή σας (181818 για κλήσεις από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα, και +30 210 48 48 484 για κλήσεις από το εξωτερικό).

  

Επιπρόσθετα, κατά τη συναλλαγή σας σε ΑΤΜ:

  • Όταν πληκτρολογείτε το ΡΙΝ, καλύψτε το με το χέρι σας.
  • Μην επιτρέπετε σε κανέναν να σας πλησιάζει και να αποσπά με οποιονδήποτε τρόπο την προσοχή σας.
  • Ελέγχετε μετά τη συναλλαγή σας αν η κάρτα που παραλαμβάνετε από το ΑΤΜ είναι δική σας.
  • Φροντίστε ο επόμενος συναλλασσόμενος να βρίσκεται σε ασφαλή απόσταση από εσάς.
  • Σε περίπτωση που η κάρτα σας παρακρατηθεί από το ATM, καλέστε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας και δηλώστε αμέσως το περιστατικό   (181818 για κλήσεις από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα, και +30 210 48 48 484 για κλήσεις από το εξωτερικό).  

Πληροφορίες & Δήλωση Απώλειας

 

Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:

 

Καλέστε τον αριθμό:

181818, από την Ελλάδα ή

+30 210 48 48 484 από το εξωτερικό.

Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

 

Θα ακούσετε το μενού υπηρεσιών, στο οποίο μπορείτε να πλοηγηθείτε με απλές φωνητικές εντολές :

  • Πείτε «Απώλεια» για να δηλώσετε κλοπή ή απώλεια της κάρτας σας,
  • Πείτε «Εκπρόσωπος» για να εξυπηρετηθείτε για οποιοδήποτε άλλο θέμα ή πληροφορία από τους Εκπροσώπους μας.

 

Μπορείτε επίσης να μας αποστείλετε τα ερωτήματά σας:

  • με e-mail: contact.center@nbg.gr 
  • με fax : +30 210 48 06 865

 

Μεταβολή στοιχείων

 

Δηλώστε άμεσα οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.) με μία επίσκεψη σε ένα Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.

Ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία αυτά από:

  • το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα" ή
  • το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας, καλώντας στο 181818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή στο +30 210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό.