Η νέα κάρτα Dual Mastercard αποτελεί ένα καινοτόμο προϊόν που σας προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέγετε κάθε φορά τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής λειτουργικότητάς της, χαρίζοντάς σας ελευθερία και ευελιξία στην πραγματοποίηση συναλλαγών. Πραγματοποιείστε τις καθημερινές σας αγορές εύκολα και γρήγορα, κερδίζοντας παράλληλα σημαντικά προνόμια, με τη νέα σας κάρτα, η οποία είναι σχεδιασμένη από ανακυκλώσιμο υλικό.
Συγκεκριμένα μπορείτε να:
Χρησιμοποιώντας την κάρτα Dual Mastercard:
Επιπλέον, με την απόκτηση πιστωτικού ορίου, προστίθενται τα παρακάτω προνόμια:
Διαβάστε παρακάτω τους Όρους καθώς και περισσότερες πληροφορίες για τα ασφαλιστικά προγράμματα της κάρτας σας.
Κατά την επίσκεψη σας σε Κατάστημα για την έκδοση της κάρτας σας μπορείτε να ταυτόχρονα να αιτηθείτε την απόδοση πιστωτικού ορίου, και έτσι σε κάθε σας αγορά να επιλέγετε είτε την χρεωστική είτε την πιστωτική λειτουργικότητα της κάρτας σας.
Εάν είστε ήδη κάτοχος κάρτας Dual Mastercard με ενεργοποιημένη μόνο την χρεωστική της λειτουργικότητα, μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να αιτηθείτε απόδοση πιστωτικού ορίου, κλείνοντας ραντεβού με το Κατάστημα που σας εξυπηρετεί και προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Σημειώνεται ότι η απόδοση του πιστωτικού ορίου εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της Τράπεζας βάσει της πιστωτικής της πολιτικής.
Η συναλλαγή ενεργοποίησης μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μέσω της χρεωστικής είτε μέσω της πιστωτικής λειτουργικότητας της κάρτας και εφόσον πραγματοποιηθεί η συναλλαγή ενεργοποίησης από οποιαδήποτε από τις δύο λειτουργικότητες, τότε ενεργοποιείται αυτόματα και η άλλη λειτουργικότητα. Ωστόσο, η ενεργοποίηση του πλαστικού της κάρτας για την λειτουργικότητα της πιστωτικής δεν ισοδυναμεί με δυνατότητα χρήσης αυτής, αφού για να συμβεί αυτό απαιτείται αίτησή σας, έγκριση της Τράπεζας και ενεργοποίηση πιστωτικού ορίου.
Αν είστε χρήστης Digital Banking μπορείτε να:
• «Παγώσετε» την κάρτα σας για προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της και σε περίπτωση που βρεθεί να την επαναφέρετε επιλέγοντας «Ξεπάγωμα κάρτας»
• Δηλώσετε απώλεια/κλοπή
Εναλλακτικά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Τράπεζας στο 210 48 48 484, 24 ώρες το 24ωρο.
Μπορείτε εύκολα να διαχειριστείτε την κάρτα σας μέσω του Digital Banking και να κάνετε τις παρακάτω ενέργειες, ενδεικτικά:
• Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση δυνατότητας ανάληψης μετρητών, διενέργειας ανέπαφων ή/και online συναλλαγών, συναλλαγών στο εξωτερικό κτλ.
• Πάγωμα/ξεπάγωμα
• Δήλωση απώλειας/κλοπής
• Σύνδεση λογαριασμού εξόφλησης