Internet & Mobile Banking - Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε για το Digital Banking.
Θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα; Στείλτε μας την ερώτησή σας. 

Μπορείτε να εγγραφείτε στις υπηρεσίες Digital Banking, εύκολα και γρήγορα από το κινητό ή τον υπολογιστή σας. Φυσικά, μπορείτε και να επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας για να υποβάλετε την αίτησή σας (κατόπιν ραντεβού).
Αν είστε ήδη εγγεγραμμένοι στις υπηρεσίες Digital Banking, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία αποστολής OTP σε κινητό από το Internet Banking, επιλέγοντας "ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ->ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ->ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΤΡ". Μπορείτε φυσικά και να επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας.
Για να αλλάξετε κωδικό, επιλέγετε ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΩΔΙΚΟΥ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ.
Μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας μέσω του Digital Banking, με την ανάρτηση των απαραίτητων εγγράφων. Μπορείτε ακόμη να τα αλλάξετε ή να τα επικαροποιήσετε μέσω του gov.gr και της υπηρεσίας KYC, χωρίς να χρειάζεται να ανεβάσετε κάποιο έγγραφο.

Εάν έχει κλειδωθεί η πρόσβασή σας στο Digital Banking θα πρέπει πρώτα να εισάγετε το Username σας. Έπειτα, θα δείτε στην οθόνη σας σχετική ειδοποίηση με τους διαθέσιμους τρόπους ξεκλειδώματος του λογαριασμού σας: 

  • μέσω e-mail (αρκεί να έχετε ήδη ενεργοποιήσει την υπηρεσία)
  • με ταυτοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων
  • με ένα τηλέφωνο στο +30 210 4848484 (αυτοματοποιημένη υπηρεσία)

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας
back-to-top