Internet & Mobile Banking - Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε για το Digital Banking.
Θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα; Στείλτε μας την ερώτησή σας. 

Μπορείτε να εγγραφείτε στις υπηρεσίες Digital Banking, εύκολα και γρήγορα από το κινητό ή τον υπολογιστή σας. Φυσικά, μπορείτε και να επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας για να υποβάλετε την αίτησή σας (κατόπιν ραντεβού).
Μπορείτε να ανακτήσετε το Username σας μέσω της υπηρεσίας Digital Banking, επιλέγοντας «Ξέχασα το Username» και συμπληρώνοντας τα στοιχεία της ενεργοποιημένης χρεωστικής σας κάρτας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας.
Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό σας μέσω  της υπηρεσίας Digital Banking, επιλέγοντας «Ξέχασα το Password» (αφού συμπληρώσετε το Username σας). Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε στο +30 210 4848484 (αυτοματοποιημένη υπηρεσία).
Για να αλλάξετε κωδικό, επιλέγετε ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΩΔΙΚΟΥ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ.

Εάν έχει κλειδωθεί η πρόσβασή σας στο Digital Banking θα πρέπει πρώτα να εισάγετε το Username σας. Έπειτα, θα δείτε στην οθόνη σας σχετική ειδοποίηση με τους διαθέσιμους τρόπους ξεκλειδώματος του λογαριασμού σας: 

  • μέσω e-mail (αρκεί να έχετε ήδη ενεργοποιήσει την υπηρεσία)
  • με ταυτοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων
  • με ένα τηλέφωνο στο +30 210 4848484 (αυτοματοποιημένη υπηρεσία)

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας
back-to-top