Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​​​​​

Με την υπηρεσία i-bank e-commerce με χρήση καρτών, η Εθνική Τράπεζα απευθύνεται σε εσάς που διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) και σας παρέχει ασφαλείς και αξιόπιστες λύσεις για τις συναλλαγές πληρωμών που πραγματοποιούνται με κάρτες, μέσω του διαδικτυακού τόπου της επιχείρησής σας.

Μέσω της υπηρεσίας i-bank e-commerce παρέχεται στους πελάτες του e-shop σας η δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους με χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.  

Οι προσφερόμενες λύσεις αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα του e-shop της επιχείρησής σας, συμβάλλουν στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών σας, ενώ, παράλληλα, η επιχείρησή σας αναπτύσσεται εμπορικά μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον.

Για πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις της υπηρεσίας i-bank e-commerce με χρήση καρτών:

  • Επισκεφθείτε ένα Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας
  • Καλέστε το τμήμα Υποστήριξης Επιχειρήσεων στο τηλ. +30 210 95 03 055
  • Στείλτε μας e-mail στο e-commerce@nbg.gr

Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία i-bank e-commerce μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας. Χρειάζεται να έχετε ιστοσελίδα με ηλεκτρονικό κατάστημα σε λειτουργία και να τηρείτε λογαριασμό όψεως​ στην Εθνική Τράπεζα. 

 

Η υπηρεσία i-bank e-commerce με χρήση καρτών παρέχεται με την υποστήριξη της εταιρείας DataCash, θυγατρικής εταιρείας της MasterCard, και σας προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες πληρωμών μέσω διαδικτύου, το οποίο αποτελεί για την επιχείρησή σας την πλέον αξιόπιστη και ανταγωνιστική λύση. 

Αποδεκτές Κάρτες

H υπηρεσία i-bank e-commerce υποστηρίζει οποιαδήποτε πιστωτική (credit), χρεωστική (debit) ή προπληρωμένη κάρτα (prepaid) των διεθνών σχημάτων VISA, MasterCard, Maestro.

Επιλογές Διασύνδεσης του e-shop της επιχείρησης με τα συστήματα της Τράπεζας

- Hosted Payment Options
 
Η επιλογή είναι κατάλληλη κυρίως για επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ανεπτυγμένες υποδομές εξυπηρέτησης πληρωμών και παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης και υποστήριξης μέσω των συστημάτων της Τράπεζας. 
 
  • Τα πλεονεκτήματά σας
    Η λύση αυτή προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα και δυνατότητες, όπως:
    Τα στοιχεία καρτών δεν καταχωρούνται σε συστήματα της επιχείρησής σας, γεγονός που
        διευκολύνει την πιστοποίηση του e-shop σας κατά το πρότυπο PCI DSS.
    Δυνατότητα αισθητικής προσαρμογής της σελίδας, σύμφωνα με τα σχεδιαστικά πρότυπα
        και τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.
    Επιλογή του τρόπου εμφάνισης της σελίδας (pop–up, Redirection ή iFrame) από την
        επιχείρηση.
    Υποστήριξη συναλλαγών 3D Secure: Στην περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας 
        υποστηρίζει την εν λόγω μέθοδο πιστοποίησης του κατόχου, ο πελάτης σας θα έχει τη δυνατότητα
        να εισάγει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό του.
    -   Αποστολή αιτήματος έγκρισης (authorization) ή προ-έγκρισης (pre-authorization).
    -  Υποστήριξη μέχρι εννέα δυναμικών πεδίων, τα οποία καθορίζονται από την επιχείρηση.
  • Η διαδικασία πληρωμής
    Όταν ο πελάτης ολοκληρώσει την παραγγελία του στο e-shop σας και επιλέξει ως τρόπο πληρωμής «Κάρτα», μεταφέρεται στο σύστημα της Τράπεζας για να εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του:
    1. Στη σελίδα πληρωμής εμφανίζονται προσυμπληρωμένα το ποσό της συναλλαγής και ο μοναδικός αριθμός αναφοράς (merchant reference number) και ζητείται από τον κάτοχο να εισάγει τα  στοιχεία της κάρτας του και να δώσει εντολή για την πληρωμή.
    2. Η πληρωμή διεκπεραιώνεται μέσω του συστήματος της Τράπεζας με απόλυτη ασφάλεια.
    3. Επιχείρηση και πελάτης ενημερώνονται άμεσα (on line) για το αποτέλεσμα της συναλλαγής.
 
- Application Programming Interface (API)
 
Η επιχείρηση επιλέγει να διασυνδεθεί με το Σύστημα της Τράπεζας μέσω XML web service, διαμορφώνοντας η ίδια τη σελίδα πληρωμής, η οποία φιλοξενείται στο διαδικτυακό της τόπο.
Η λύση είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις που διαθέτουν ανεπτυγμένες υποδομές πιστοποιημένες κατά τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας PCI DSS. 
 
  • Τα πλεονεκτήματά σας
    Τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης λύσης είναι:

    -  Η επιχείρηση διατηρεί πλήρη έλεγχο της διαμόρφωσης και εμφάνισης της σελίδας πληρωμής.
    Η υποστήριξη συναλλαγών 3D Secure: Στην περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας 
       υποστηρίζει την εν λόγω μέθοδο πιστοποίησης του κατόχου, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να 
       εισάγει τον μυστικό κωδικό του.
    -  Η δυνατότητα αποστολής αιτήματος έγκρισης (authorization) ή 
       προ-έγκρισης
    (pre-authorization).
  • Η διαδικασία πληρωμής
    1. Όταν ο πελάτης ολοκληρώσει την παραγγελία των προϊόντων ή υπηρεσιών που επιθυμεί και
        επιλέξει ως τρόπο πληρωμής «Κάρτα», παραμένει στον διαδικτυακό τόπο της επιχείρησης, 
        όπου εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του (data capture) δίνοντας εντολή πληρωμής με χρέωση 
        της κάρτας. 
    2. Η επιχείρηση αποστέλλει την παραγγελία και τα στοιχεία της κάρτας στο Σύστημα της Τράπεζας, 
        μέσω ασφαλούς διασύνδεσης.
    3. Το Σύστημα της Τράπεζας υποδέχεται τα στοιχεία της κάρτας και το αίτημα πληρωμής ή προέγκρισης.
    4. Η επιχείρηση ενημερώνεται άμεσα (on line) για το αποτέλεσμα της συναλλαγής.
    5. Η επιχείρηση παρουσιάζει το αποτέλεσμα της συναλλαγής στον πελάτη. 
  •  
  • Διαχείριση Συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο
  • Η υπηρεσία i-bank e-commerce με χρήση καρτών σας παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στο e-shop της επιχείρησής σας σε πραγματικό χρόνο (real time), μέσω του Συστήματος Αναφορών (Merchant Reporting Portal).
    Η άμεση και σε πραγματικό χρόνο (on line - real time) ενημέρωση του Συστήματος Αναφορών για τις συναλλαγές, σας παρέχει δυνατότητες :
    • άμεσης απάντησης σε ερωτήσεις πελατών σας αναφορικά με θέματα όπως το status της συναλλαγής,
           χωρίς να απαιτείται να επικοινωνήσετε με την Τράπεζα, 
    • online διαχείρισης επιστροφών συναλλαγών (μερικές ή ολικές), ακυρώσεων συναλλαγών, υποβολής​ εκ νέου συναλλαγών προς εξουσιοδότηση κ.λπ., καθώς και
    • πρόσβασης σε πλήθος αναφορών (reports) σε όλα τα γνωστά και συνήθη formats για περαιτέρω
           επεξεργασία, (όπως xls, CSV, xml files).
  •  
  • Πρόσθετες Υπηρεσίες 
  • Μέσω της υπηρεσίας i-bank e-commerce με χρήση καρτών απολαμβάνετε πρόσθετες υπηρεσίες που μεγιστοποιούν τα οφέλη σας και την ασφαλή διεκπεραίωση των συναλλαγών μέσω του e-shop της επιχείρησής σας:
  • Τμηματική Ολοκλήρωση Συναλλαγής (Split Shipments Option)
    Κατά την υποβολή του αρχικού αιτήματος για λήψη εξουσιοδότησης της συναλλαγής, αποστέλλετε στο σύστημα της Τράπεζας το συνολικό ποσό της συναλλαγής, με δυνατότητα τμηματικής ολοκλήρωσης της συναλλαγής, σύμφωνα με την αποστολή των εμπορευμάτων σας.
    Με τον τρόπο αυτό ο πελάτης σας χρεώνεται τη στιγμή της αποστολής και όχι νωρίτερα, χωρίς να παραβιάζεται η ασφάλεια των συναλλαγών και οι κανόνες εκκαθάρισής τους.
  • Μοναδικός Ηλεκτρονικός Κωδικός (Card Tokenization Option)
    Η χρήση του μοναδικού ηλεκτρονικού κωδικού επιτρέπει την αντικατάσταση του αριθμού της κάρτας, έτσι ώστε να μη χρησιμοποιείται εκ νέου σε επόμενες συναλλαγές. Με αυτή τη δυνατότητα , ο κάτοχος της κάρτας μπορεί να επαναλαμβάνει συναλλαγές αγοράς στο e-shop της επιχείρησης, χωρίς κάθε φορά να πληκτρολογεί εκ νέου τον αριθμό της κάρτας του.
  • Πρόγραμμα Άτοκων Δόσεων
    Μέσω της υπηρεσίας i-bank e-commerce με χρήση καρτών παρέχεται στους πελάτες τoυ e-shop σας η δυνατότητα πληρωμής του ποσού κάθε συναλλαγής σε άτοκες μηνιαίες δόσεις.  
    Το πρόγραμμα ισχύει για επιλεγμένες κάρτες εκδόσεως Ελληνικών Τραπεζών, ενώ το ελάχιστο και μέγιστο ποσό συναλλαγής και αντίστοιχα το πλήθος των δόσεων που αντιστοιχεί στο εκάστοτε ποσό καθορίζεται από εσάς, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική σας.
  • Υποστήριξη ταχυδρομικών και τηλεφωνικών παραγγελιών (Virtual Terminal)
    Παρέχεται υποστήριξη ταχυδρομικών και τηλεφωνικών παραγγελιών (Mail Order, Telephone Order) μέσω σύνδεσης με το Virtual Terminal της Εθνικής Τράπεζας.
    Η λύση απευθύνεται σε επιχειρήσεις στις οποίες οι ταχυδρομικές και τηλεφωνικές παραγγελίες αποτελούν πρόσθετο κανάλι πωλήσεων ή που διαθέτουν οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο.
    Οι συναλλαγές προωθούνται στην Τράπεζα και διεκπεραιώνονται σύμφωνα με όλους τους κανόνες και τα πρότυπα ασφάλειας, ενώ παράλληλα η επιχείρηση ευθυγραμμίζεται με τις απαιτήσεις και προϋποθέσεις του PCI DSS.
  • Πάγιες Εντολές
    Για εσάς που οι πωλήσεις σας προϋποθέτουν περιοδική χρέωση (για παράδειγμα εισπράττετε ετήσια ή μηνιαία συνδρομή, ασφάλιστρα, τέλη κινητής τηλεφωνίας καθώς και άλλων συναφών υπηρεσιών), η υποστήριξη συναλλαγών παγίων εντολών (Recurring Payments) πραγματοποιείται με απόλυτη ασφάλεια.
    Συνδυαστικά με την λύση tokenization, δεν χρειάζεται να διατηρείτε τα δεδομένα των καρτών στα συστήματά σας.
Η υπηρεσία i-bank e-commerce με χρήση καρτών αποτελεί μία ασφαλή και αξιόπιστη λύση  για την πραγματοποίηση και διαχείριση των συναλλαγών πληρωμών μέσω του e-shop της επιχείρησης, δεδομένου ότι:
• Πρόκειται για ένα πλήρως πιστοποιημένο σύστημα, κατά το διεθνές πρότυπο ασφαλείας PCI DSS.
• Υποστηρίζει συναλλαγές 3D MasterCard® SecureCode™/Verified by VISA: Εφ' όσον ο πελάτης κάτοχος της κάρτας είναι εγγεγραμμένος στην υπηρεσία MasterCard® SecureCode™ ή Verified by VISA της εκδότριας τράπεζας, παρέχεται η δυνατότητα ταυτοποίησής του μέσω του Προσωπικού Μυστικού Κωδικού του.
• Επιτρέπει να μη χρησιμοποιείται ο αριθμός της κάρτας στο site της επιχείρησης σε επόμενη συναλλαγή, μέσω του «Tokenization», λειτουργίας κατά την οποία ο αριθμός της κάρτας μετατρέπεται σε μοναδικό ηλεκτρονικό κωδικό (token).  Ειδικότερα, ο χρήστης μπορεί να επαναλάβει συναλλαγές αγοράς, χωρίς κάθε φορά να πληκτρολογεί εκ νέου τον αριθμό της κάρτας του. Με αυτό τον τρόπο, η επιχείρηση δεν διαχειρίζεται στοιχεία καρτών και συνεπώς ευθυγραμμίζεται με τις απαιτήσεις του PCI DSS, ενώ ταυτόχρονα  η εξυπηρέτηση των πελατών σας είναι σημαντικά βελτιωμένη.
 
Επιπλέον των παραπάνω, πραγματοποιείται έλεγχος και προστασία από απατηλές συναλλαγές (Fraud & Risk Solutions):
 
Η Εθνική Τράπεζα διαθέτει σύγχρονα συστήματα Risk & Fraud που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο και παρέχονται σε κάθε επιχείρηση που χρησιμοποιεί την υπηρεσία i-bank e-commerce.
Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα χρήσης υπηρεσίας ελέγχου συναλλαγών (Risk & Fraud Screening Solutions) προσαρμοσμένης στις ιδιαίτερες και μοναδικές ανάγκες της επιχείρησής σας. Σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, μπορείτε να θέσετε τους δικούς σας κανόνες ελέγχου των συναλλαγών. Οι έλεγχοι πραγματοποιούνται on line - real time, σε χρόνο μικρότερο των δύο δευτερολέπτων και πριν την αποστολή του αιτήματος εξουσιοδότησης της συναλλαγής.

Εγγραφή 

Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία i-bank e-commerce με χρήση καρτών χρειάζεται να έχετε ιστοσελίδα με Ηλεκτρονικό Κατάστημα και να τηρείτε λογαριασμό όψεως​ στην Εθνική Τράπεζα.

Εφόσον πληροίτε τις παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας και να υπογράψετε την «Αίτηση Παροχής Συστήματος Διαχείρισης Συναλλαγών Ηλεκτρονικού Εμπορίου».
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων μπορείτε να υπογράψετε τη σχετική σύμβαση συνεργασίας με την ονομασία "Σύστημα Διαχείρισης Συναλλαγών με Κάρτες Πληρωμών μέσω Διαδικτύου".

Υποστήριξη
Για θέματα σχετικά με την υπηρεσία i-bank e-commerce, μπορείτε να απευθύνεστε:
• στο e-commerce@nbg.gr  
• στο Τμήμα Υποστήριξης Επιχειρήσεων στο τηλ. +30 210 95 03 055
• στα Καταστήματα​ της Εθνικής Τράπεζας.