Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες i-bank της Εθνικής Τράπεζας είναι στη διάθεσή σας παντού και πάντα, από οποιοδήποτε τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό, μέσω του Phone Banking.

Το Phone Banking φέρνει την Τράπεζα κοντά σας  24 ώρες το 24ωρο, καθώς σας παρέχει σχεδόν όλες τις δυνατότητες που έχετε και στα Καταστήματα της Τράπεζας, με ένα απλό τηλεφώνημα:

  • Πληροφόρηση: για τους λογαριασμούς, τις πιστωτικές κάρτες ή το δάνειό σας,   
  • Συναλλαγές: μεταφορές /εμβάσματα, πληρωμές Δημοσίου /Εταιρειών, χρηματιστηριακές συναλλαγές, πάγιες εντολές κ.ά.

Επιπλέον, μέσω του Phone Banking έχετε δυνατότητα:

  • να διενεργείτε συναλλαγές Διαχείρισης Προφίλ και Ασφάλειας:
    • κλείδωμα της φυσικής συσκευής i-code,
    • σύνδεση /αποσύνδεση λογαριασμών & χρηματιστηριακών κωδικών κ.ά.
  • να εγγραφείτε στην Υπηρεσία Ειδοποιήσεων (ΕΤΕ Alerts) για συναλλαγές με χρήση πιστωτικής κάρτας έκδοσης Εθνικής Τράπεζας.

Με το Phone Banking δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε αν ξεχάσετε μία τραπεζική υποχρέωση ή δεν έχετε κοντά  σας Internet, Κατάστημα ή ΑΤΜ: Όπου και αν βρίσκεστε, όποια ώρα και αν είναι, ένα τηλεφώνημα σας «λύνει» τα χέρια, με τα μοναδικά πλεονεκτήματα που σας παρέχουν οι  ηλεκτρονικές υπηρεσίες i-bank:

  • άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και συναλλαγές, με απλές  φωνητικές  εντολές ή με τη βοήθεια εκπροσώπου μας,  
  • προηγμένες και πρωτοποριακές μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών,
  • εξυπηρέτηση όλων, χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις, για όλες τις καθημερινές, τραπεζικές υποχρεώσεις και
  • μηδενικές  ή πολύ χαμηλές χρεώσεις. Ενημερωθείτε εδώ αναλυτικά.

Με την εγγραφή σας στο Phone Banking έχετε άμεσα πρόσβαση στις διαθέσιμες συναλλαγές από οποιοδήποτε σημείο υπάρχει πρόσβαση στο Internet (μέσω του Internet Banking), καθώς και σε τραπεζικές υπηρεσίες από το Smartphone κινητό σας (μέσω του Mobile Banking).

Γνωρίστε τις υπηρεσίες μας

  • Πληροφόρηση

    Με την υπηρεσία Phone Banking μπορείτε να έχετε τον πλήρη έλεγχο λογαριασμών, καρτών και δανείων, εφόσον μπορείτε να πληροφορείστε στοιχεία, υπόλοιπα και κινήσεις για:

    - το λογαριασμό μισθοδοσίας σας
    - καταθέσεις, δάνεια (στεγαστικά, καταναλωτικά) και πιστωτικές κάρτες  Εθνικής Τράπεζας  
    - χαρτοφυλάκιο μετοχών και  Α/Κ.
  • Συναλλαγές
    Με την υπηρεσία Phone Banking μπορείτε, από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, 
         όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, να εξυπηρετείτε  τις καθημερινές σας υποχρεώσεις, όπως:

     

      • εξόφληση λογαριασμών ρεύματος, νερού, τηλεφώνου, Internet, συνδρομητικής τηλεόρασης κ.ά.
      • διεκπεραίωση οφειλών προς το Δημόσιο: ΦΠΑ, φόρος εισοδήματος, ΕΤΑΚ κ.ά.
      • πληρωμή ασφαλίστρων
      • εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία
      • πληρωμή δόσης πιστωτικής κάρτας έκδοσης Εθνικής ή άλλης τράπεζας
      • κατάθεση ενοικίου
      • αποστολή χρημάτων σε σπουδαστές, συνεργάτες κ.ά., στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό
      • κατάθεση  διδάκτρων σε σχολεία ή φροντιστήρια
      • προκαταβολές σε ξενοδοχεία
      • αγοραπωλησία μετοχών κ.ά.     
  • Προφίλ και Ασφάλεια
    Μέσω του Phone Banking έχετε δυνατότητα να διενεργείτε συναλλαγές Διαχείρισης Προφίλ και Ασφάλειαςσύνδεση /αποσύνδεση/φιλικές ονομασίες λογαριασμών &  χρηματιστηριακών κωδικών κ.ά.
  • Υπηρεσία Ειδοποιήσεων (ΕΤΕ Alerts)


    Μέσω της Υπηρεσίας Ειδοποιήσεων ΕΤΕ Alerts παρέχεται η δυνατότητα άμεσης, αξιόπιστης και ασφαλούς ενημέρωσης για τις κινήσεις που πραγματοποιούνται  με χρήση πιστωτικής κάρτας έκδοσης Εθνικής Τράπεζας.

    Οι παρεχόμενες ειδοποιήσεις για τις πιστωτικές κάρτες της Τράπεζας διακρίνονται στις εξής κατηγορίες:

    1) Ενημέρωση για συναλλαγές που διενεργούνται από τον κάτοχο μέσω του δικτύου των EFT/POS, των ATMs, των Καταστημάτων της Τράπεζας, αλλά και μέσω Internet /Phone /Mobile Banking. Συγκεκριμένα:  
    - αναλήψεις μετρητών (από Κατάστημα ή ΑΤΜ),
    - αγορά και αγορά με δόσεις (περιλαμβάνονται και οι πάγιες εντολές),
    - επιστροφή χρημάτων από αγορά και
    - πληρωμή οφειλής (δόσης) πιστωτικής κάρτας (μέσω ΑΤΜ, Internet /Phone /Mobile Banking, Καταστήματος Εθνικής Τράπεζας, ΕΛ.ΤΑ., πάγιας εντολής αυτόματης εξόφλησης με χρέωση καταθετικού λογαριασμού).

    2) Ενημέρωση του κατόχου για έκδοση μηνιαίου λογαριασμού – statement (ελάχιστη καταβολή, ημερομηνία πληρωμής).
    Η δυνατότητα εγγραφής στην Υπηρεσία παρέχεται προς το παρόν μόνο σε χρήστες Internet /Phone /Mobile Banking. Η εγγραφή στην υπηρεσία μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του Phone Βanking από εκπρόσωπο (agent) του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης. Ο πελάτης, αφού καθορίσει τις σχετικές προτιμήσεις του και αποδεχτεί τους όρους χρήσης της Υπηρεσίας, μπορεί να λαμβάνει με αυτόματο τρόπο γραπτά μηνύματα (sms), στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει. Εναλλακτικά, η εγγραφή στην Υπηρεσία διενεργείται μέσω συναλλαγής του Internet Βanking. 


    Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

  • Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες που παρέχονται μέσω Phone Banking για Πληροφόρηση, Συναλλαγές και Διαχείριση Προφίλ και Ασφάλειας

 

Τιμολόγηση

Επιλέγοντας να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας μέσω τηλεφώνου, εξοικονομείτε όχι μόνο χρόνο αλλά και έξοδα:

  • Οι περισσότερες συναλλαγές  στο Phone Banking είναι δωρεάν, ενώ το κόστος όσων τιμολογούνται (π.χ. εμβάσματα σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και στην Ε.Ε.) είναι σημαντικά μειωμένο σε σχέση με τις συναλλαγές στο Κατάστημα. Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας. Ενημερωθείτε εδώ αναλυτικά.
  • Για να ενημερωθείτε σχετικά με την υφιστάμενη τιμολογιακή πολιτική της Υπηρεσίας Ειδοποιήσεων (ΕΤΕ Alerts) πατήστε εδώ.

 

Phone Banking  με απλά βήματα

  • Βήμα 1: Εγγραφή

    Για να εγγραφείτε στο Phone Banking αρκεί να επισκεφθείτε ένα από τα Καταστήματά μας:​
    • να ανοίξετε ένα λογαριασμό σε ευρώ (αν δεν έχετε ήδη) και
    • να  υπογράψετε: 
      • τη σχετική Αίτηση και 
      • ​τη  Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών Υπηρεσιών μέσω των Εναλλακτικών Δικτύων.

        Με την εγγραφή σας:

      • θα παραλάβετε τον 7ψήφιο αριθμητικό Κωδικό Χρήστη (UserID) για την είσοδό σας στην
            υπηρεσία. 
            Επιπλέον,  θα σας ζητηθεί να δηλώσετε έναν αριθμό κινητού σας τηλεφώνου, προκειμένου να
            λαμβάνετε μέσω γραπτού SMS μηνύματος, έναν κωδικό μιας χρήσης
            (ηλεκτρονικός κλειδάριθμος/SMS i-code), απαραίτητος για την ασφαλή ολοκλήρωση
            των συναλλαγών σας.
      • έχετε άμεσα πρόσβαση στις διαθέσιμες συναλλαγές από οποιοδήποτε σημείο υπάρχει
            πρόσβαση στο Internet (μέσω του Internet Banking), καθώς και στις υπηρεσίες Mobile
            Banking, για Smartphone συσκευές κινητών.​ σας.​


        Για διευκόλυνσή σας, κατά την επισκεψή σας στο Κατάστημα εξυπηρέτησής σας, ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας από:

      • το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα"
      • το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας, καλώντας:
        • 181​818 από σταθερό ή κιν​ητό τηλέφωνο,
               οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή
        • 30  210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό
          Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας​     
  • Βήμα 2:  Είσοδος

    Η χρήση της υπηρεσίας είναι πολύ απλή: Με το Phone Banking, η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση γίνεται προσιτή σε όλους, αφού οι συναλλαγές σας γίνονται αυτόματα, με απλές, φωνητικές εντολές. Το ίδιο το σύστημα σας καθοδηγεί, βήμα προς βήμα, να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή σας, προτείνοντάς σας κάθε φορά την κατάλληλη λέξη -«κλειδί» για να συνεχίσετε. Αν όμως προτιμάτε την προσωπική εξυπηρέτηση, μπορείτε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας, για να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή σας με τη βοήθειά του.

    Για να συνδεθείτε με την υπηρεσία Phone Banking καλείτε:
    - το 181818 από την Ελλάδα ή
    - το +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό,  
    από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
    Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

    Αναφέροντας την πληρωμή που επιθυμείτε να κάνετε (π.χ. «Πληρωμή Βεβαιωμένων Οφειλών») ή την πληροφορία που θέλετε να λάβετε (π.χ. «Υπόλοιπο τραπεζικού λογαριασμού») το σύστημα θα σας ζητήσει το UserID σας και έναν αριθμό ηλεκτρονικού κλειδάριθμου.

    Εφόσον τα στοιχεία αυτά είναι σωστά, μπορείτε να συνεχίσετε ώστε να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή που επιθυμείτε ή να λάβετε την πληροφορία που ζητήσατε. Οι πληροφορίες που λαμβάνετε μέσω του Phone Banking (για λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια κ.λπ.), αλλά και οι αποδείξεις των συναλλαγών σας, μπορούν να σας αποσταλούν με sms στο κινητό σας τηλέφωνο (ανάλογα με το είδος της συναλλαγής).

    Η υπηρεσία του Phone Banking λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

    Αν επιθυμείτε να εκτελέσετε συναλλαγές Phone Banking μέσω εκπροσώπου της Τράπεζας (ώρες λειτουργίας 08:00-20:00) καλέστε :

    • 181818 από την Ελλάδα ή 
    • +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό,
          από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο και πείτε «Phone Banking».
      Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.​

      Όσο για το αποδεικτικό της συναλλαγής σας
      , δεν χρειάζεται να ανησυχείτε: Οι πληροφορίες που λαμβάνετε μέσω Phone Banking (για λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια κ.λπ.), αλλά και οι αποδείξεις των συναλλαγών σας, μπορούν να σας αποσταλούν με fax  ή ακόμα και με sms στο κινητό σας τηλέφωνο (ανάλογα με το είδος της συναλλαγής).​ 

Καθημερινές συναλλαγές με Phone Banking!

Οι ηλεκτρονικές  υπηρεσίες i-bank της Εθνικής Τράπεζας καινοτομούν και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς οι συναλλαγές σας μέσω Phone Banking διασφαλίζονται με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία:

  • Ταυτοποίηση χρήστη

    Η ταυτοποίηση του χρήστη και η πρόσβασή του στο Phone Banking πραγματοποιείται με τον μοναδικό, προσωπικό 6ψήφιο ή 7ψήφιο Κωδικό Χρήστη (User ID) και ένα κωδικό μίας χρήσης, που παραλαμβάνετε μέσω sms στο κινητό τηλέφωνο ή παράγεται ηλεκτρονικά από τη συσκευή  i-code.

    Σε περίπτωση λανθασμένης εισαγωγής Κωδικού Χρήστη ή/και κωδικού μίας χρήσης (τέσσερις διαδοχικές φορές) ο χρήστης απενεργοποιείται και θα πρέπει να επικοινωνήσει  με το  Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας (181818, από την Ελλάδα ή +30 210 4848484, από το εξωτερικό).
  • Διασφάλιση εγχρήματων συναλλαγών

    - Η επιπλέον διασφάλιση των εγχρήματων συναλλαγών και συναλλαγών ασφαλείας στο Internet,   
      Mobile & Phone Banking πραγματοποιείται με κωδικούς μιας χρήσης που παραλαμβάνονται με sms ή
      παράγονται ηλεκτρονικά από  τη συσκευή i-code.
    - Κάθε χρήστης Internet, Mobile & Phone Banking συνδέεται με την υπηρεσία sms i-code ή
      παραλαμβάνει τη συσκευή i-code, η οποία αντιστοιχίζεται μοναδικά με τον Κωδικό Χρήστη (UserID).

    Με το i-code πιστοποιείται ότι κάθε συναλλαγή προέρχεται πράγματι από τον κάτοχο της υπηρεσία sms i-code ή της συγκεκριμένης συσκευής, ενώ η ισχύς κάθε κωδικού είναι μόλις 2’ για τους χρήστες της υπηρεσίας sms i-code και 32’’ για τους χρήστες συσκευών i-code,  με την παρέλευση των οποίων ο κωδικός ακυρώνεται και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το γεγονός αυτό καθιστά αδύνατη την υποκλοπή κωδικών από τρίτους, για μεταγενέστερη χρήση (π.χ. περιπτώσεις phising).

    - Μετά τη διεκπεραίωση της συναλλαγής το σύστημα «επιστρέφει» στον χρήστη ένα τριψήφιο Κωδικό
      Επιβεβαίωσης, ο οποίος πρέπει να είναι ίδιος  με τον τριψήφιο Κωδικό που αποστέλλεται στο
      μήνυμα ή παράγεται από τη συσκευή i-code αμέσως μετά τον κλειδάριθμο.

    Η «επιστροφή» του τριψήφιου κωδικού γίνεται από τον Εκπρόσωπο.
    - Η παραγωγή των κωδικών i-code βασίζεται στον ισχυρό αλγόριθμο κρυπτογράφησης 3DES. 
      Ο αλγόριθμος αυτός είναι πρακτικά απαραβίαστος, το δε επίπεδο ασφαλείας που παρέχει  
      πιστοποιείται από διεθνείς οργανισμούς
  • Καταγραφή και μαγνητοφώνηση κλήσεων Phone Banking

    Όλες οι κλήσεις που πραγματοποιούνται προς το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας (181818, +30 210 4848484), μέσω του οποίου διεκπεραιώνονται  οι συναλλαγές Phone Banking, καταγράφονται από το σύστημα.

  • Υποστήριξη
    Εξυπηρετηθείτε απο το Κέντρο Τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για :
    • Πληροφορίες 
    • Λειτουργική Υποστήριξη & 
    • Απώλεια κωδικών πρόσβασης στο Internet / Mobile / Phone Banking
      του κινητού σας τηλεφώνου ή της φυσικής συσκευής σας i-code
    • ​Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
      • ​181818 από την Ελλάδα ή
      • +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό
        και πείτε το αίτημά σας (π.χ. Έχω κλειδώσει το μυστικό κωδικό στο Internet Banking) για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.
        Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας   

      • Μπορείτε επίσης να μας αποστείλετε τα ερωτήματά σας:
      • με e-mail: contact.center@nbg.gr 
      • με fax : +30 210 48 06 865.​
  • Μεταβολή στοιχείων

    Δηλώστε άμεσα οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.) με μία επίσκεψη σε ένα Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.       

    Για διευκόλυνσή σας, κατά την επισκεψή σας στο Κατάστημα εξυπηρέτησής σας, ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας από:
    • ​το ενημερωτικό έντυπο Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα
    • το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας, καλώντας:
      • 181​818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή
      • +30  210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό
        Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας   

 

Συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις

  • Τι πλεονεκτήματα μου παρέχει το Phone Banking;
    Με το Phone Banking εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο για σας και την οικογένειά σας, καθώς έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τραπεζικές συναλλαγές από οποιοδήποτε τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό, από την Ελλάδα ή το εξωτερικό. Οι υπηρεσίες του Phone Banking είναι στη διάθεσή σας κάθε μέρα, όλο το 24ωρο.
  • Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μέσω Phone Banking;

    Οι συναλλαγές σας μέσω Phone Banking διασφαλίζονται με την πλέον προηγμένη τεχνολογία, δεδομένου ότι:

    - Η ταυτοποίηση του χρήστη για την πληροφόρηση σχετικά με τους λογαριασμούς του ή τη διενέργεια συναλλαγών πραγματοποιείται :
        -με τον Κωδικό Χρήστη (User ID) και
        - τον κωδικό sms i-code 
          ή -για τους κατόχους φυσικής συσκευής-
        - με τη φυσική συσκευή παραγωγής ηλεκτρονικών κλειδαρίθμων i-code  
             
    - Η διασφάλιση των εγχρήματων συναλλαγών μέσω Phone Banking πραγματοποιείται με τη χρήση ενός επιπλέον κωδικού i-code. Σε περίπτωση που εισάγετε τέσσερις φορές λάθος το UserID ή / και τον κωδικό i-code, τότε αυτόματα απαγορεύεται η πρόσβασή σας στο σύστημα.
    ​Για να σας επιτραπεί, εκ νέου, η χρήση των υπηρεσιών Phone Banking θα πρέπει να συνδεθείτε με έναν από τους εκπροσώπους της Τράπεζάς μας και να ακολουθήσετε τις οδηγίες του.

    - Όλες οι κλήσεις που πραγματοποιούνται προς το τηλεφωνικό κέντρο καταγράφονται και μαγνητοφωνούνται από το σύστημα.
  • Πώς διασφαλίζονται οι εγχρήματες συναλλαγές μέσω Phone Banking με τη χρήση του sms i-code; 
    Η υπηρεσία sms i-code συνδέεται με το κινητό σας στο Κατάστημα, κατά την εγγραφή σας στο Internet Banking/ Phone /Mobile Banking:

    • Η παραγωγή των κωδικών i-code βασίζεται στον ισχυρό αλγόριθμο κρυπτογράφησης 3DES.  
          Ο αλγόριθμος αυτός είναι πρακτικά απαραβίαστος, το δε επίπεδο ασφαλείας που παρέχει  
          πιστοποιείται από διεθνείς οργανισμούς . 

    • Κάθε κωδικός μιας χρήσης διαρκεί μόλις 2', μετά το πέρας των οποίων δεν μπορεί να
          χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον, ο κωδικός ισχύει μόνο για την συναλλαγή για την οποία ζητήθηκε.
          Έτσι, κανένας δεν μπορεί να παράγει κωδικούς και να τους διαφυλάξει για μεταγενέστερη
          χρήση.
    • Ο χρήστης εκφωνεί ένα κωδικό i-code, όταν ζητηθεί, κατά τη διάρκεια της συναλλαγής, είτε
          από το αυτόματο φωνητικό σύστημα είτε από τον εκπρόσωπο.
  • Λαμβάνω αποδείξεις για τις συναλλαγές που πραγματοποιώ μέσω Phone Banking;

    Οι πληροφορίες που λαμβάνετε μέσω Phone Banking (για λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια κ.λπ.), αλλά και οι αποδείξεις των συναλλαγών σας, μπορούν να σας αποσταλούν με fax ή ακόμα και με sms στο κινητό σας τηλέφωνο (ανάλογα με το είδος της συναλλαγής).
  • Για ποιες οικονομικές υποχρεώσεις, δικές μου ή της οικογένειάς μου, μπορώ να εξυπηρετούμαι μέσω του Phone Banking;

    Μέσω Phone Banking μπορείτε να εξοφλείτε τις μηνιαίες υποχρεώσεις σας: λογαριασμό ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, τηλεφωνίας /Internet κ.ά.

    Επιπλέον, μπορείτε να πληρώνετε οφειλές προς  το Δημόσιο (ΦΠΑ, Φόρος Εισοδήματος κ.ά.), ασφάλιστρα σε συμβεβλημένες Ασφαλιστικές Εταιρείες, εισφορές σε Ασφαλιστικά Ταμεία, καθώς και οφειλές σε πολλές άλλες εταιρείες.

    Για να δείτε αν η Τράπεζα συνεργάζεται με την εταιρεία που ενδιαφέρεστε πιέστε εδώ . Σίγουρα, θα αναγνωρίσετε κάποιες εταιρείες που εξοφλείτε οικογενειακές οφειλές, πηγαίνοντας στα γραφεία τους ή στην τράπεζα ή στο ταχυδρομείο. Τώρα πλέον, οι υποχρεώσεις αυτές μπορούν να διεκπεραιώνονται με ένα απλό τηλεφώνημα, ανέξοδα, 24 ώρες το 24ωρο.
  • Τι χρειάζεται για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;

    Για την είσοδό σας στην υπηρεσία απαιτείται:

    - ο 6ψήφιος ή 7ψηφιος αριθμητικός Κωδικός Χρήστη (UserID),
      που είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται και στο Internet / Mobile Banking, καθώς και
    - ο κωδικός (SMS i-code) που αποστέλλεται με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό σας τηλέφωνο

    για κατόχους φυσικής συσκευής i-code
    - η ηλεκτρονική συσκευή παραγωγής κωδικών μίας χρήσης i-code,

    Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία Internet / Phone / Mobile Banking αρκεί να επισκεφθείτε ένα από τα Καταστήματά μας, να ανοίξετε ένα λογαριασμό σε ευρώ (αν δεν έχετε ήδη) και να υπογράψετε τη σχετική Αίτηση και τη  Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών Υπηρεσιών μέσω των Εναλλακτικών Δικτύων.
  • Μπορώ να εξοφλώ τους λογαριασμούς του σπιτιού μέσω του Phone Banking;

    Βεβαίως! Μέσω του Phone Banking μπορείτε να εξυπηρετείτε  τις καθημερινές σας υποχρεώσεις, όπως: 
    - εξόφληση λογαριασμών ρεύματος, νερού, τηλεφώνου,

    Επίσης, 
    - πληρωμή της ΔΕΗ 
    - Internet, συνδρομητικής τηλεόρασης κ.ά.,

    Ακόμα, μέσω του Phone Banking μπορείτε να διεκπεραιώσετε πλήθος άλλων υποχρεώσεων, όπως:
    - οφειλές στο Δημόσιο: ΦΠΑ, φόρος εισοδήματος, ΕΤΑΚ κ.ά.
    - πληρωμή ασφαλίστρων, εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία κ.ά.​

    με ένα απλό τηλεφώνημα. και με αποστολή της απόδειξης της συναλλαγής στο fax σας!

    Αν όμως προτιμάτε την προσωπική εξυπηρέτηση, μπορείτε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας, που θα σας καθοδηγήσει, βήμα προς βήμα, στη διεκπεραίωση της συναλλαγής σας.
    Πληροφορηθείτε  εδώ για τις συναλλαγές πληρωμών που παρέχονται μέσω του Phone Banking.
  • Μπορώ να πληρώσω την οφειλή της πιστωτικής μου κάρτας μέσω του Phone Banking;
    Βεβαίως! Μέσω του Phone Banking μπορείτε να εξυπηρετήσετε την πληρωμή της οφειλής σε πιστωτικές κάρτες δικές σας ή τρίτων, έκδοσης Εθνικής Τράπεζας ή άλλων τραπεζών.

    Έτσι μπορείτε να πληρώσετε την οφειλη της πιστωτικής σας κάρτας Εθνικής Τράπεζας από το τηλέφωνο, με απλές φωνητικές εντολές και αποστολή της απόδειξης της συναλλαγής στο fax σας!

    Αν όμως προτιμάτε την προσωπική εξυπηρέτηση, μπορείτε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας, που θα σας καθοδηγήσει, βήμα προς βήμα, στη διεκπεραίωση της συναλλαγής σας.