Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​

Εάν είστε χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank της Εθνικής Τράπεζας, αξιοποιήστε τις δυνατότητες του i-bank Phone Banking, που σας επιτρέπει να κάνετε τις καθημερινές σας συναλλαγές από το τηλέφωνό σας.

Με το Phone Banking δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε αν ξεχάσατε μία τραπεζική συναλλαγή και δεν έχετε κοντά σας Κατάστημα, ΑΤΜ ή πρόσβαση στο Internet.

Όπου και αν βρίσκεστε, όποια ώρα και αν είναι, ένα τηλεφώνημα σας «λύνει» τα χέρια, με τα μοναδικά πλεονεκτήματα που σας παρέχουν οι υπηρεσίες i-bank:

  • 24/7 εξυπηρέτηση από οποιοδήποτε τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό, χωρίς να χρειάζονται 
         εξειδικευμένες γνώσεις
  • άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και συναλλαγές, με απλές  φωνητικές  εντολές ή με τη βοήθεια 
         εκπροσώπου μας
  • υψηλό επίπεδο ασφάλειας
  • οικονομία, με μηδενικές ή πολύ χαμηλές χρεώσεις
  • επιβράβευση go4more

Το i-bank Phone Banking σας παρέχει σχεδόν όλες τις δυνατότητες που έχετε και στα Καταστήματα της Τράπεζας:

​Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις κινήσεις και το υπόλοιπο της πιστωτικής σας κάρτας και του τραπεζικού σας λογαριασμού, καθώς και για τη συγκέντρωση πόντων go4more.​Πραγματοποιήστε μεταφορές και εμβάσματα, πληρωμές Τηλεπικοινωνιών, Ενέργειας και Βεβαιωμένων Οφειλών ΔOY.
​Συνδέστε και αποσυνδέστε  λογαριασμούς, δώστε φιλικές ονομασίες, αξιοποιήστε τις ρυθμίσεις ασφαλείας και ενεργοποιήστε την υπηρεσία SMS i-code.
​Κάντε αίτηση για έκδοση κάρτας, πληρώστε την πιστωτική σας κάρτα  και φορτίστε, εκφορτίστε ή αλλάξτε το όριο αγορών της προπληρωμένης σας κάρτας, όποτε εσείς επιθυμείτε.
​Οι συναλλαγές μέσω i-bank Phone Banking μπορούν να διενεργηθούν εφόσον δεν έρχονται σε αντίθεση με όσα προβλέπονται από το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο.


  • Εγγραφή
    Επισκεφθείτε ένα Κατάστημα της Τράπεζας, όπου θα υπογράψετε την αίτηση εγγραφής στις υπηρεσίες i-bank Internet /Phone /Mobile Banking, καθώς και τη  σύμβαση, και θα παραλάβετε τον 7ψήφιο αριθμητικό Κωδικό Χρήστη (UserID) για την είσοδό σας στην  υπηρεσία.

    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τήρηση λογαριασμού σε ευρώ στην Εθνική Τράπεζα. Ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που θα χρειαστεί να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας από το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα".

    Εάν είστε ήδη χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank της Εθνικής Τράπεζας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το i-bank Phone Banking με τον 6ψήφιο ή 7ψήφιο κωδικό χρήστη.
  • Σύνδεση υπηρεσίας SMS i-code
    Κατά την εγγραφή σας πραγματοποιείται ηλεκτρονικά και η σύνδεση της υπηρεσίας SMS i-code, για την αποστολή στο κινητό σας τηλέφωνο των  κωδικών μιας χρήσης που απαιτούνται για την είσοδό σας στην υπηρεσία, καθώς και για την ασφαλή ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και συναλλαγών ασφαλείας.
  • Είσοδος και Συναλλαγές
    Η χρήση της υπηρεσίας είναι πολύ απλή:
    Με το Phone Banking, η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση γίνεται προσιτή σε όλους, αφού οι συναλλαγές σας γίνονται αυτόματα, με απλές, φωνητικές εντολές. Το ίδιο το σύστημα σας καθοδηγεί, βήμα προς βήμα, για την πραγματοποίηση της συναλλαγής σας.

    Αναφέροντας την πληρωμή που επιθυμείτε να κάνετε (π.χ. «Πληρωμή Βεβαιωμένων Οφειλών») ή την πληροφορία που θέλετε να λάβετε (π.χ. «Υπόλοιπο τραπεζικού λογαριασμού») το σύστημα θα σας ζητήσει να πείτε ή να πληκτρολογήσετε τον αριθμητικό Κωδικό Χρήστη (UserID) και έναν κωδικό μιας χρήσης i-code που αποστέλλεται με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό σας τηλέφωνο που έχετε δηλώσει ή παράγεται από τη συσκευή i-code.
    Εφόσον τα στοιχεία αυτά είναι σωστά, μπορείτε να συνεχίσετε ώστε να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή που επιθυμείτε ή να λάβετε την πληροφορία που ζητήσατε.

    Αν όμως προτιμάτε την προσωπική εξυπηρέτηση, μπορείτε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας, καλώντας το:
     - 181818 από την Ελλάδα ή
     - +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό 
    για να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή σας με τη βοήθειά του.
  • Απόδειξη συναλλαγής
    Οι πληροφορίες που λαμβάνετε μέσω Phone Banking (για λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια κ.λπ.), αλλά και οι αποδείξεις των συναλλαγών σας, μπορούν να σας αποσταλούν με fax, e-mail ή ακόμα και με sms στο κινητό σας τηλέφωνο (ανάλογα με το είδος της συναλλαγής).
  • Χρήσιμες πληροφορίες
  • ​ ​

  • Τι πλεονεκτήματα μου παρέχει το Phone Banking;
    Με το Phone Banking εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο για σας και την οικογένειά σας, καθώς έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τραπεζικές συναλλαγές από οποιοδήποτε τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό, από την Ελλάδα ή το εξωτερικό.

    Οι υπηρεσίες του Phone Banking, για συναλλαγές μέσω φωνητικών εντολών είναι στη διάθεσή σας κάθε μέρα, όλο το 24ωρο, ενώ για συναλλαγές μέσω εκπροσώπου η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινά 08:00-22:00
  • Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μέσω Phone Banking;
    Οι συναλλαγές σας μέσω Phone Banking διασφαλίζονται με την πλέον προηγμένη τεχνολογία, δεδομένου ότι:

    Η ταυτοποίηση του χρήστη για την πληροφόρηση σχετικά με τους λογαριασμούς του ή τη διενέργεια συναλλαγών πραγματοποιείται:
            - με τον Κωδικό Χρήστη (User ID) και
            - τον κωδικό i-code  
              που αποστέλλεται με SMS στο κινητό σας τηλέφωνο ή παράγεται από τη συσκευή i-code 
              (για κατόχους φυσικής συσκευής)

    Η διασφάλιση των εγχρήματων συναλλαγών μέσω Phone Banking πραγματοποιείται με τη χρήση ενός επιπλέον κωδικού i-code.
    Σε περίπτωση που εισάγετε τέσσερις φορές λάθος το UserID ή / και τον κωδικό i-code, τότε αυτόματα δεν σας επιτρέπεται η πρόσβασή σας στο σύστημα.

    Για να σας επιτραπεί, εκ νέου η χρήση των υπηρεσιών Phone Banking θα πρέπει να συνδεθείτε με έναν από τους εκπροσώπους της Τράπεζάς μας και να ακολουθήσετε τις οδηγίες του.
         - Όλες οι κλήσεις που πραγματοποιούνται προς το τηλεφωνικό κέντρο καταγράφονται και 
           μαγνητοφωνούνται από το σύστημα.
  • Πώς διασφαλίζονται οι εγχρήματες συναλλαγές μέσω Phone Banking με τη χρήση του SMS i-code;
    Η υπηρεσία SMS i-code συνδέεται με το κινητό σας στο Κατάστημα, κατά την εγγραφή σας στο Internet Banking/ Phone /Mobile Banking:
    Η παραγωγή των κωδικών i-code βασίζεται στον ισχυρό αλγόριθμο κρυπτογράφησης 3DES.  
    Ο αλγόριθμος αυτός είναι πρακτικά απαραβίαστος, το δε επίπεδο ασφαλείας που παρέχει πιστοποιείται από διεθνείς οργανισμούς.

    Κάθε κωδικός μιας χρήσης διαρκεί μόλις 2', μετά το πέρας των οποίων δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον, ο κωδικός ισχύει μόνο για την συναλλαγή για την οποία ζητήθηκε.
    Έτσι, κανένας δεν μπορεί να παράγει κωδικούς και να τους διαφυλάξει για μεταγενέστερη χρήση.

    Kατά τη διάρκεια της συναλλαγής  εκφωνείτε  ή πληκτρολογείτε ένα κωδικό i-code, όταν ζητηθεί  από το αυτόματο φωνητικό σύστημα ή από τον εκπρόσωπο.
  • Λαμβάνω αποδείξεις για τις συναλλαγές που πραγματοποιώ μέσω Phone Banking;
    Οι πληροφορίες που λαμβάνετε μέσω Phone Banking (για λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια κ.λπ.), αλλά και οι αποδείξεις των συναλλαγών σας, μπορούν να σας αποσταλούν με fax, email ή ακόμα και με sms στο κινητό σας τηλέφωνο (ανάλογα με το είδος της συναλλαγής).
  • Για ποιες οικονομικές υποχρεώσεις, δικές μου ή της οικογένειάς μου, μπορώ να εξυπηρετούμαι μέσω του Phone Banking;
    Μέσω Phone Banking μπορείτε να εξοφλείτε τις μηνιαίες υποχρεώσεις σας: λογαριασμό ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, τηλεφωνίας / Internet κ.ά.
    Επιπλέον, μπορείτε να πληρώνετε οφειλές προς  το Δημόσιο (ΦΠΑ, Φόρος Εισοδήματος κ.ά.), ασφάλιστρα σε συμβεβλημένες Ασφαλιστικές Εταιρείες, εισφορές σε Ασφαλιστικά Ταμεία, καθώς και οφειλές σε πολλές άλλες εταιρείες.

    Για να δείτε αν η Τράπεζα συνεργάζεται με την εταιρεία που ενδιαφέρεστε πιέστε εδώ.
    Σίγουρα, θα αναγνωρίσετε κάποιες εταιρείες που εξοφλείτε οικογενειακές οφειλές, πηγαίνοντας στα γραφεία τους ή στην τράπεζα ή στο ταχυδρομείο.
    Τώρα πλέον, οι υποχρεώσεις αυτές μπορούν να διεκπεραιώνονται με ένα απλό τηλεφώνημα, 24 ώρες το 24ωρο.
  • Τι χρειάζεται για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;
    Για την είσοδό σας στην υπηρεσία απαιτείται:

     ο 6ψήφιος ή 7ψηφιος αριθμητικός Κωδικός Χρήστη (UserID),
       που είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται και στο Internet / Mobile Banking, καθώς και

     ένας κωδικός i-code
        που αποστέλλεται με SMS στο κινητό σας τηλέφωνο ή
        παράγεται από τη συσκευή i-code (για κατόχους φυσικής συσκευής)

    Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία Internet / Phone / Mobile Banking αρκεί :

    - να επισκεφθείτε ένα από τα Καταστήματά μας, 
    - να ανοίξετε ένα λογαριασμό σε ευρώ (αν δεν έχετε ήδη) και
    - να υπογράψετε τη σχετική Αίτηση και τη  Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών Υπηρεσιών
                                   μέσω των Εναλλακτικών Δικτύων.

  • Πώς μπορώ να ελέγξω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου μέσω του Phone Banking;
    Πιστώθηκε η μισθοδοσία σας ή κατέθεσαν χρήματα στο λογαριασμό σας;

    Ζητήστε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας και άμεσα λαμβάνετε sms στο κινητό σας τηλέφωνο!
    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε συνδέσει το λογαριασμό σας στην υπηρεσία Internet / Phone / Mobile Banking.
  • Μια φορά το μήνα πηγαίνω στην τράπεζα και καταθέτω το ενοίκιό μου. Μπορώ να εξυπηρετηθώ μέσω Phone Banking;
    Φυσικά. Μπορείτε με τη χρήση φωνητικών εντολών, να μεταφέρετε χρήματα σε λογαριασμό Εθνικής τράπεζας με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού (24/7) και αποστολή απόδειξης στο fax ή το email σας, με ένα απλό τηλεφώνημα.

    Ακόμα όμως και αν ο λογαριασμός του ιδιοκτήτη σας είναι σε άλλη τράπεζα, ζητείστε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας, που θα σας καθοδηγήσει, βήμα προς βήμα, στη διεκπεραίωση της συναλλαγής σας.
  • Μπορώ να εξοφλώ τους λογαριασμούς του σπιτιού μέσω του Phone Banking;
    Βεβαίως!
    Μέσω του Phone Banking και με τη χρήση Φωνητικών Εντολών μπορείτε να πραγματοποιήσετε:
    • Πληρωμή Τηλεπικοινωνιών (Cosmote, Vodafone,Wind)
    • Πληρωμή ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ

    Ακόμα και οφειλές προς το Δημόσιο:
    Πληρωμή Βεβαιωμένων Οφειλών ΔΟΥ (Πληρωμή φόρου εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ) και Τέλη Κυκλοφορίας. άμεσα με ένα απλό τηλεφώνημα (24/7) και με αποστολή της απόδειξης στο fax ή στο email σας.

    Ωστόσο, αν προτιμάτε την προσωπική εξυπηρέτηση, μπορείτε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας (08:00-22:00), που θα σας καθοδηγήσει βήμα προς βήμα στη διεκπεραίωση της συναλλαγή σας. 
    Για παράδειγμα στην πληρωμή ασφαλιστικών ταμείων, πληρωμή δήμων, Ιντερνετ, Συνδρομητική τηλεόραση κ.α.

    Πληροφορηθείτε εδώ για τις συναλλαγές πληρωμών που παρέχονται μέσω του Phone Banking.
  • Μπορώ να πληρώσω την οφειλή της πιστωτικής μου κάρτας μέσω του Phone Banking;
    Βεβαίως!
    Μέσω του Phone Banking μπορείτε να πληρώσετε τις πιστωτικές κάρτες, δικές σας ή τρίτων, έκδοσης Εθνικής Τράπεζας ή και άλλων τραπεζών.

    Συγκεκριμένα, μέσω φωνητικών εντολών έχετε δυνατότητα να προχωρήσετε σε πληρωμή πιστωτικών καρτών έκδοσης Εθνικής Τράπεζας δικών σας ή τρίτων προσώπων άμεσα με ένα απλό τηλεφώνημα (24/7).

    Ωστόσο, αν προτιμάτε την προσωπική εξυπηρέτηση, μπορείτε να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας (08:00-22:00), που θα σας καθοδηγήσει βήμα προς βήμα στη διεκπεραίωση της συναλλαγή σας.
  • Είμαι κάτοικος εξωτερικού και διαθέτω λογαριασμό καταθέσεων στην Εθνική Τράπεζα. Μπορώ να εγγραφώ στο Internet /Phone /Mobile Banking στον τόπο κατοικίας μου;
    Στην Τράπεζά μας θεωρείται απαραίτητη η εγγραφή σε κάποιο Κατάστημα στην Ελλάδα, δεδομένου ότι η παραλαβή των απαιτούμενων Κωδικών από τον ίδιο τον κάτοχο, ενώπιον των αρμοδίων υπαλλήλων, αποτελεί διασφάλιση και για σας και για την Τράπεζα για τη διενέργεια συναλλαγών από απόσταση.

    Έτσι, με την πρώτη επίσκεψή σας στην Ελλάδα μπορείτε να εγγραφείτε στο Internet /Phone /Mobile Banking και να παραλάβετε τους απαιτούμενους κωδικούς.
  •  
  •  
  •  
     
  •  
     
  •  

     
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
  •  
     
  •