Mobile Banking. Γιατί να το βάλετε στην καθημερινότητα σας;

Ανακαλύψτε τις δυνατότητες του να έχετε μία ολόκληρη τράπεζα, στην τσέπη σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που πήγατε κάπου χωρίς το κινητό σας; Ενδεχομένως και μόνο η σκέψη να σας γεμίζει ανασφάλεια. Το κινητό συνδέεται απόλυτα πλέον με την καθημερινότητα. Τις προσωπικές επαφές, τις επαγγελματικές υποχρεώσεις, την ψυχαγωγία, τα ψώνια, τα social media. Και, πλέον, την οικονομική διαχείριση. 

Το Mobile Banking έχει αναπτυχθεί σημαντικά και δεν είναι μόνο ένα ασφαλές και μοντέρνο πορτοφόλι! Είναι περισσότερα... 

1.Είναι ένας έξυπνος τρόπος διαχείρισης των οικονομικών σας

Οι συναλλαγές κατηγοριοποιούνται αυτόματα, ώστε να γνωρίζετε πάντα πόσα ξοδεύετε και πού. Σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε μηνιαία budgets συνολικά για τις δαπάνες του μήνα, αλλά και ξεχωριστά για κάθε κατηγορία εξόδων που σας ενδιαφέρει, όπως τα ψώνια ή το super market, για να παρακολουθείτε καλύτερα την πορεία των εξόδων σας και να μην βγαίνετε ποτέ εκτός προϋπολογισμού. Είναι, με άλλα λόγια, ένας ηλεκτρονικός οικονομικός manager που σας βοηθάει να έχετε τη συνολική εικόνα των χρημάτων σας. Οργανωμένα και εύκολα. 

Μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας κατηγοριοποίηση, σύμφωνα με τις προσωπικές σας ανάγκες και να παρακολουθείτε ακόμα πιο οργανωμένα τα έξοδά σας. Ένας απλός τρόπος για να γνωρίζετε πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε για διασκέδαση, για πάγιες υποχρεώσεις, για ταξίδια, για φαγητό κ.ά. 

2. Είστε πάντα ενημερωμένοι

Το Mobile Banking παρέχει 24/7 ενημέρωση, αρκεί να υπάρχει σύνδεση internet! Έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στο κινητό σας για κάθε συναλλαγή από και προς τους λογαριασμούς σας, ακόμη και για εκείνες που γίνονται με τη χρήση κάρτας. Επίσης, ενημερώνεστε ανά πάσα στιγμή για την πορεία του budget σας ή για την έκδοση της μηνιαίας αναφοράς εξόδων σας. Έτσι, μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι ότι έχετε τον έλεγχο των οικονομικών σας, όπου κι αν βρίσκεστε.   

Γιατί να βάλετε το Mobile Banking στην καθημερινότητά σας!

3. Δεν χρειάζεται να πάτε στην Τράπεζα

Σήμερα, τα πάντα σχεδόν μπορούν να γίνουν online και μάλιστα από το κινητό σας. Ένα δάνειο Εξπρές, ένας νέος λογαριασμός, μια πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, μια προθεσμιακή κατάθεση, ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα, όλα γίνονται χωρίς να χρειαστεί η φυσική σας παρουσία σε κάποιο κατάστημα. 

Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε οποιαδήποτε χρονική στιγμή τα προσωπικά στοιχεία που έχετε δηλώσει στην τράπεζα (τηλέφωνο, e-mail, διεύθυνση κατοικίας, επάγγελμα κ.ά.), απλά με την ανάρτηση των αντίστοιχων εγγράφων.  

4. Δεν χρειάζεστε πορτοφόλι

Γιατί μπορείτε να πληρώνετε ανέπαφα με το κινητό σας σε POS (διαθέσιμο σε Android συσκευές με ενεργοποιημένη τη λειτουργία NFC). Χωρίς άγχος και με ασφάλεια, το μόνο που χρειάζεται να έχετε πια μαζί σας είναι το smartphone σας.

5. Χρειάζεστε μόνο τον αριθμό τηλεφώνου..

..αν θέλετε να στείλετε ή να λάβετε χρήματα από φίλους ή συγγενείς. Το μόνο που πρέπει να γνωρίζετε για τη μεταφορά των χρημάτων είναι το κινητό τους τηλέφωνο. Αυτό αρκεί! Γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

6.Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τις κάρτες σας

Σας παρέχονται νέες δυνατότητες ασφάλειας για τις χρεωστικές και τις προπληρωμένες κάρτες σας σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή τελικά... αφηρημάδας. Μπορείτε να «παγώσετε» προσωρινά την κάρτα και να την ενεργοποιήσετε ξανά, να δηλώσετε απώλεια/κλοπή και να την επανεκδώσετε, να ενεργοποιήσετε τη νέα κάρτα, να αλλάξετε το PIN ή να διαμορφώσετε όπως θέλετε τα όρια των αγορών σας. Από το κινητό σας. 

Με το Μobile Banking της τράπεζας, με γρήγορη πλοήγηση και συνεχώς νέες δυνατότητες, αρκεί το κινητό σας τηλέφωνο και τίποτε άλλο. Αυτή είναι η νέα εποχή.  

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Μαζέψτε ακόμη περισσότερες πληροφορίες μέσα από χρήσιμα άρθρα.

Η εθνική μας ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ

Για ό,τι θέλετε να μάθετε, να ρωτήσετε και να αποκτήσετε, η εξειδικευμένη μας ομάδα είναι δίπλα σας, για να σας εξυπηρετήσει είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά.
Κλείσιμο

Επικοινωνία

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να απαντήσουμε τις ερωτήσεις σας και να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.
  1. Τα στοιχεία σας
  2. Το αίτημά σας

Περισσότερες πληροφορίες

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία ώστε να σας δώσουμε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σε περίπτωση απάτης παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο τηλέφωνο 210 484 8484.
Αποδέχομαι τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων

back-to-top