Τακτοποίηση οφειλών

Ληξιπρόθεσμες οφειλές – Λύσεις διευθέτησης

Σας προσφέρουμε τη δυνατότητα διευθέτησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών σας. Ελάτε να βρούμε μαζί την καταλληλότερη λύση για εσάς.

Η διευθέτηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών σας αποτελεί μία βιώσιμη λύση, καθώς διευκολύνει την ομαλή αποπληρωμή τους. Όσον αφορά στη διαδικασία, απολαμβάνετε μία σειρά από αποκλειστικά οφέλη, όπως: 

  • Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, σύμφωνα με τις ανάγκες σας
  • Εύρεση κοινά αποδεκτής λύσης


Παράλληλα, δεσμευόμαστε για τη συνεχή εξέλιξη των υπηρεσιών διευθέτησης ληξιπρόθεσμων οφειλών που σας προσφέρουμε, ώστε να καλύπτονται επιτυχώς οι εκάστοτε ανάγκες σας, σύμφωνα πάντα με το ισχύον Κανονιστικό Πλαίσιο και την ισχύουσα πιστωτική πολιτική της τράπεζάς μας. 

Η διευθέτηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών αφορά στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων/υπηρεσιών:

  • Στεγαστικά δάνεια
  • Καταναλωτικά δάνεια & πιστωτικές κάρτες
  • Προϊόντα Πιστοδότησης Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων (Μ.Μ.Ε.)

Με 2 λόγια:

  • Διευθέτηση ληξιπρόθεσμων οφειλών
  • Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση
  • Εύρεση κοινά αποδεκτής  λύσης
Ξεκινήστε τώρα τη διαδικασία

Έχετε απορίες

Μέσω των εξατομικευμένων προγραμμάτων διευθέτησης που παρέχει η Εθνική μας Τράπεζα, εφόσον πληρούνται τα σχετικά κριτήρια σας δίνεται η δυνατότητα να εξασφαλίσετε μια νέα δόση η οποία θα ανταποκρίνεται στην τρέχουσα οικονομική σας κατάσταση.
  • Μεταβείτε σε ένα από τα 16 καταστήματά μας , τα οποία στελεχώνονται από εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο θα ανταποκριθεί στις νέες σας ανάγκες. Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα σας εξυπηρετεί.
  • Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Ληξιπρόθεσμων Οφειλών στο τηλέφωνο 210- 4859000, από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 17:00.
  • Συμπληρώσετε την ειδική Φόρμα διευθέτησης οφειλών.
Για την υποβολή και αξιολόγηση του αιτήματός σας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα ανωτέρω σημεία επικοινωνίας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το επιτόκιο και λοιπά έξοδα, πατήστε εδώ

Δικαιολογητικά ρύθμισης οφειλών Στεγαστικής & Καταναλωτικής Πίστης:

  • Δελτίο ταυτότητας/διαβατήριο.
  • Ε1 – Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος και Εκκαθαριστικό Σημείωμα των δύο τελευταίων φορολογικών ετών.
  • Τελευταία βεβαίωση μηνιαίων αποδοχών (ή πρόσφατο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης) σε περίπτωση πρόσφατης μείωσης εισοδήματος.
  • Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ τελευταίου φορολογικού έτους (ή Βεβαίωση Δηλωθείσας Περιουσιακής Κατάστασης (Ε9), εάν υπήρξε μεταβολή της περιουσιακής κατάστασης μετά την έκδοση του τελευταίου εκκαθαριστικού ΕΝΦΙΑ).

 

Δικαιολογητικά ρύθμισης οφειλών ΜΜΕ ή δανειοληπτών, των οποίων τα εισοδήματα προκύπτουν από επιχειρηματική δραστηριότητα:

  • Δελτίο ταυτότητας/διαβατήριο.
  • Ε1 – Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος των τριών τελευταίων οικονομικών ετών.
  • Εκκαθαριστικό εισοδήματος τελευταίου έτους.
  • Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ τελευταίου φορολογικού έτους (ή Βεβαίωση Δηλωθείσας Περιουσιακής Κατάστασης (Ε9), εάν υπήρξε μεταβολή της περιουσιακής κατάστασης μετά την έκδοση του τελευταίου εκκαθαριστικού ΕΝΦΙΑ).

 

Για επιχειρήσεις που τηρούν απλογραφικά βιβλία:

  • Ε3 τριών τελευταίων χρήσεων.
  • Διαθέσιμες περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α. (Φ2) τρέχουσας χρήσης και αντίστοιχες προηγούμενης χρήσης.

 

Για επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία:

  • Ισολογισμοί 3 τελευταίων ετών με τα σχετικά παραρτήματα.
  • Οριστικό Ισοζύγιο δευτεροβάθμιων λογαριασμών τελευταίας κλεισμένης χρήσης, υπογεγραμμένο από λογιστή.
  • Ισοζύγιο δευτεροβάθμιων λογαριασμών τελευταίου μήνα και αντίστοιχο προηγούμενου έτους, υπογεγραμμένα από λογιστή.

Εκτός από τα παραπάνω, ενδέχεται να σας ζητηθούν και κάποια επιπλέον δικαιολογητικά, ανάλογα με την περίπτωσή σας.

Για την αξιολόγηση του αιτήματός σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην τράπεζά μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Σε ένα από τα 16 καταστήματά μας, τα οποία διαθέτουν εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο θα ανταποκριθεί στις ανάγκες σας.
  • Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Τμήμα Ληξιπρόθεσμων Οφειλών μας, στο τηλέφωνο 210 4859000, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00 έως 17:00.
  • Μέσω της Φόρμας διευθέτησης οφειλών εντός του nbg.gr

Επιπρόσθετα μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τη Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων στο πλαίσιο του Ν. 4224/2013 όπως ισχύει, στον υφιστάμενο Κώδικα Δεοντολογίας.

Περισσότερες digital δυνατότητες για εσάς

Κατεβάστε τώρα το Mobile app

Διαχειριστείτε με ασφάλεια τους λογαριασμούς και τις κάρτες σας, μέσα από μία εφαρμογή. Αποκτήστε καλύτερο έλεγχο των οικονομικών σας, ενημέρωση μέσω έξυπνων ειδοποιήσεων και πολλές online δυνατότητες, όπως απόκτηση λογαριασμών, καρτών, ασφαλιστικών προϊόντων ή δανείου Εξπρές.
App StoreGoogle PlayHuawei AppGallery
Κατεβάστε τώρα το Mobile app

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Μαζέψτε ακόμη περισσότερες πληροφορίες μέσα από χρήσιμα άρθρα.

Η εθνική μας ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ

Για ό,τι θέλετε να μάθετε, να ρωτήσετε και να αποκτήσετε, η εξειδικευμένη μας ομάδα είναι δίπλα σας, για να σας εξυπηρετήσει είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά.
Κλείσιμο

Επικοινωνία

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να απαντήσουμε τις ερωτήσεις σας και να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.
  1. Τα στοιχεία σας
  2. Το αίτημά σας

Περισσότερες πληροφορίες

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία ώστε να σας δώσουμε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σε περίπτωση απάτης παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο τηλέφωνο 210 484 8484.
Αποδέχομαι τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων

back-to-top