Κωδικός μιας χρήσης OTP

Κάθε φορά που κάνετε μία συναλλαγή από τον υπολογιστή ή το κινητό σας, λαμβάνετε κωδικό μίας χρήσης για μεγαλύτερη ασφάλεια
Έχετε κωδικούς μίας χρήσης στο κινητό σας

Έχετε ασφάλεια σε κάθε συναλλαγή

Αρκεί να είστε εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία αποστολής κωδικών OTP στο κινητό σας τηλέφωνο για να λαμβάνετε κωδικούς μιας χρήσης για κάθε συναλλαγή, μέσω Viber, SMS ή push notification.

Έχω ασφάλεια στις συναλλαγές μου

Λαμβάνω το OTP με Viber, SMS ή push notification

Παίρνω μοναδικούς κωδικούς με διάρκεια 5 λεπτών

Έχω απλές διαδικασίες

Έχω καλύτερο έλεγχο

Έχω ασφάλεια στις συναλλαγές μου

Λαμβάνω το OTP με Viber, SMS ή push notification

Παίρνω μοναδικούς κωδικούς με διάρκεια 5 λεπτών

Έχω απλές διαδικασίες

Έχω καλύτερο έλεγχο

Έχω ασφάλεια στις συναλλαγές μου
Λαμβάνω μήνυμα με Viber ή SMS
Παίρνω μοναδικούς κωδικούς με διάρκεια 5 λεπτών
Έχω απλές διαδικασίες
Έχω καλύτερο έλεγχο

Επιλέγω Digital Banking στον υπολογιστή και το κινητό μου

Με μια κίνηση, έχετε μόνο πλεονεκτήματα.
Κάνω αγορές στο Internet, όπου κι αν είμαι
Έχω συνολική εικόνα για τα τραπεζικά μου
Δεν χάνω χρόνο με επισκέψεις στην τράπεζα
Βλέπω συγκεντρωτικά τα έσοδα / έξοδά μου
Διαχειρίζομαι τα οικονομικά μου με μια ματιά
Βλέπω τις κινήσεις μου οποιαδήποτε στιγμή

Μπείτε τώρα στο Digital Banking

Mobile app

Κατεβάστε την εφαρμογή στο κινητό σας για να μεταφερθείτε αυτόματα στο κατάλληλο store.
App StoreGoogle PlayHuawei AppGallery

Internet Banking

Συνδεθείτε για να διαχειριστείτε τις συναλλαγές σας και να αποκτήσετε πολλές online δυνατότητες.
Συνδέομαι τώρα

Έχετε απορίες;

Το OTP είναι ένας 6ψηφιος κωδικός μίας χρήσης (One Time Password) που χρησιμοποιείται για την ασφάλεια των συναλλαγών σας και την ταυτοποίησή σας. Αποστέλλεται μέσω Viber, SMS ή push notification στο κινητό που έχετε δηλώσει όταν εγγραφήκατε στην υπηρεσία. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία λήψης OTP: 

  • μέσω SMS/Viber, από το Internet Banking στην ενότητα "Ρυθμίσεις Ασφαλείας", επιλέγοντας "Διαχείριση OTP"
  • μέσω push notification, από τη διαδρομή: Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ειδοποιήσεις > Γενικά > OTPs, για τη συσκευή στην οποία έχετε εγκατεστημένη την εφαρμογή NBG Mobile Banking.
Για να αλλάξετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου στον οποίο λαμβάνετε το OTP, πηγαίνετε στο Internet Banking, επιλέγετε “Ρυθμίσεις” – “Εμφάνιση Προφίλ” – “Αλλαγή Στοιχείου” στο “Τηλέφωνο Επικοινωνίας” και καταχωρίζετε τον νέο σας αριθμό. Έπειτα, επιλέγετε ξανά “Ρυθμίσεις” – “Ρυθμίσεις Ασφαλείας” – “Διαχείριση OTP ” – “Αλλαγή κινητού αποστολής OTP ” και καταχωρίζετε τον νέο σας αριθμό. Θα χρειαστεί να έχετε πρόσβαση και στον παλιό αριθμό κινητού που λαμβάνατε το OTP, ώστε να επιβεβαιώσετε την αλλαγή και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.

Οι πιο συχνοί λόγοι που δεν έρχεται το OTP σε ένα κινητό είναι:  

  • Να μην υπάρχει εκείνη τη στιγμή σήμα από τον πάροχό σας. 
  • Να έχει μπει φραγή στα εισερχόμενα μηνύματα (η αποστολή γίνεται μέσω webservice). Η φραγή μπορεί να έχει μπει είτε από εσάς είτε από τον πάροχό σας. 
  • Να έχει γεμίσει η μνήμη στον φάκελο των εισερχομένων μηνυμάτων (inbox) του κινητού. 
  • Να χρειάζεται επανεκκίνηση της συσκευής. 
  • Να αποστέλλεται σε παλιό αριθμό κινητού τηλεφώνου, δηλαδή στο κινητό τηλέφωνο που δηλώθηκε κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία OTP. 
  • Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να δοκιμάσετε ξανά αργότερα. 
Αν χρησιμοποιείτε ελληνικό αριθμό στο εξωτερικό, λαμβάνετε OTP με μήνυμα μέσω της υπηρεσίας περιαγωγής (roaming) του παρόχου σας ή μέσω push notification στη συσκευή σας (εφόσον είναι ενεργοποιημένα).

Οι πιο συχνοί λόγοι που δεν λειτουργεί το OTP είναι:  

  • Να προσπαθείτε χρησιμοποιώντας ένα προηγούμενο OTP (συνηθισμένο λάθος όταν εκτελείτε συχνά συναλλαγές και λαμβάνετε πολλά μηνύματα). 
  • Να έχει λήξει ο χρόνος που ο κωδικός είναι ενεργός (5 λεπτά). 
  • Να γίνεται λάθος στην καταχώριση του κωδικού.
  • Επιπλέον, υπάρχει περίπτωση λόγω έλλειψης σήματος από τον πάροχο, να μην λάβατε το OTP που ζητήσατε για την εκτέλεση της συναλλαγής σας. Άρα, έληξε η ισχύς των 5 λεπτών και ζητήσατε νέο OTP. Κάποιο από αυτά τα μηνύματα που δεν λάβατε μέσα στο διάστημα των 5 λεπτών, μπορεί να αποσταλεί σε επόμενο χρόνο, ακόμα και αφού εκτελέσατε τη συναλλαγή. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ελέγχετε τα στοιχεία της συναλλαγής που αναγράφονται στο μήνυμα με το OTP, για να επιβεβαιώσετε ότι σχετίζονται με τη συναλλαγή που θέλετε να εκτελέσετε και ότι χρησιμοποιείτε το πιο πρόσφατο OTP που έχετε ζητήσει. 

Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να δοκιμάσετε ξανά αργότερα. 

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Μαζέψτε ακόμη περισσότερες πληροφορίες μέσα από χρήσιμα άρθρα.

Η εθνική μας ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ

Για ό,τι θέλετε να μάθετε, να ρωτήσετε και να αποκτήσετε, η εξειδικευμένη μας ομάδα είναι δίπλα σας, για να σας εξυπηρετήσει είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά.
Κλείσιμο

Επικοινωνία

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να απαντήσουμε τις ερωτήσεις σας και να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.
  1. Τα στοιχεία σας
  2. Το αίτημά σας

Περισσότερες πληροφορίες

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία ώστε να σας δώσουμε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σε περίπτωση απάτης παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο τηλέφωνο 210 484 8484.
Αποδέχομαι τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων

back-to-top