Επικαιροποίηση Στοιχείων στην Εθνική Τράπεζα μέσω i-bank
Έχετε όλα τα στοιχεία σας στην οθόνη σας
Mπορείτε να ενημερώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία εύκολα και γρήγορα μέσα από το Digital Banking, ανεβάζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ακόμη, μπορείτε να συνδεθείτε μέσω του gov.gr για να ενημερώσετε τα στοιχεία σας χωρίς δικαιολογητικά.
Ενημερώνω το προφίλ μου
Αντλώ τα στοιχεία μου από το gov.gr
Δεν χρειάζομαι δικαιολογητικά
Ενημερώνω το προφίλ μου
Αντλώ τα στοιχεία μου από το gov.gr
Δεν χρειάζομαι δικαιολογητικά
Επιλέγω Digital Banking στον υπολογιστή και το κινητό μου
Με μια κίνηση, έχετε μόνο πλεονεκτήματα.
Κάνω αγορές στο Internet, όπου και να είμαι
Έχω συνολική εικόνα για τα τραπεζικά μου
Δεν χάνω χρόνο με επισκέψεις στην τράπεζα
Διαχειρίζομαι τα οικονομικά μου με μια ματιά
Βλέπω τις κινήσεις μου οποιαδήποτε στιγμή
Βλέπω συγκεντρωτικά τα έσοδα / έξοδα μου
Μπείτε τώρα στο Digital Banking
Mobile app
Κατεβάστε την εφαρμογή στο κινητό σας για να μεταφερθείτε αυτόματα στο κατάλληλο store.
Internet Banking
Συνδεθείτε για να διαχειριστείτε τις συναλλαγές σας και να αποκτήσετε πολλές online δυνατότητες.
Online έκδοση κωδικών πρόσβασης στο Digital Banking
Επικαιροποίηση Στοιχείων στην Εθνική Τράπεζα μέσω i-bank σε λίγα βήματα
Είσοδος χρήστη
Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπαίνετε στο Digital Banking και από την αρχική σελίδα μεταβαίνετε στις "Ρυθμίσεις" - "Εμφάνιση προφίλ".
Ενημέρωση στοιχείων
Έπειτα, επιλέγετε ενημέρωση των στοιχείων του προφίλ σας μέσω της υπηρεσίας eGov-KYC.
Αποδοχή όρων
Στη συνέχεια, ενημερώνεστε και αποδέχεστε τους όρους της υπηρεσίας.
Σύνδεση στο gov.gr
Υστερα, θα ανακατευθυνθείτε στο περιβάλλον του gov.gr όπου για να συνεχίσετε θα χρειαστεί να συνδεθείτε με τους κωδικούς πρόσβασης που διαθέτετε στο TAXISnet.
Επιλογή κατηγορίας
Μετά την επιτυχημένη αυθεντικοποίησή σας, θα δείτε τα στοιχεία που μπορείτε να αντλήσετε από το eGov-KYC, με δυνατότητα να επιλέξετε την κατηγορία ή τις κατηγορίες των στοιχείων που επιθυμείτε να επικαιροποιήσετε (τα στοιχεία που μπορείτε να ενημερώσετε είναι το ΑΦΜ ή και η ταυτότητά σας, τα στοιχεία εισοδήματος, επικοινωνίας και επαγγέλματος).
Παροχή συγκατάθεσης
Κατόπιν, επιβεβαιώνετε την ορθότητα των στοιχείων που σας αφορούν και παρέχετε τη συγκατάθεσή σας στην υπηρεσία eGov-KYC για την πρόσβαση της τράπεζας στα στοιχεία σας.
Συνέχεια διαδικασίας
Σε επόμενο βήμα επιστρέφετε στο περιβάλλον του Digital Banking της Εθνικής Τράπεζας για να συνεχίσετε με τη διαδικασία ενημέρωσης στοιχείων.
Εισαγωγή OTP
Τώρα, επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας και εισάγετε το OTP για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
Ολοκλήρωση διαδικασίας
Τέλος, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, τα επικαιροποιημένα στοιχεία θα εμφανιστούν στο Προφίλ. Τώρα, μπορείτε να εκτυπώσετε το αποδεικτικό της συναλλαγής.
Έχετε απορίες;
Γιατί, σαν τράπεζα, οφείλουμε από τον νόμο (4557/2018) να έχουμε πιστοποιημένα τα στοιχεία ταυτότητας και οικονομικού/συναλλακτικού προφίλ σας, όπου γίνεται μέσω ηλεκτρονικής ταυτοποίησης από μια ανεξάρτητη πηγή.
Μπορείτε και να μην χρησιμοποιήσετε τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Σε αυτή την περίπτωση όμως, θα πρέπει να το κάνετε μέσω Internet και Mobile Banking με ανάρτηση των απαραίτητων εγγράφων ή με μια επίσκεψη στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί προσκομίζοντας τα σχετικά έγγραφα.
Επειδή η επιβεβαίωση των στοιχείων των πελατών είναι υποχρεωτική βάσει του θεσμικού πλαισίου, ενδέχεται να σας ζητηθεί επιβεβαίωση/επικαιροποίηση στοιχείων, κατά την υποβολή αιτήματος για απόκτηση προϊόντος της τράπεζας.
Τα στοιχεία που μπορείτε επιβεβαιώσετε/επικαιροποιήσετε μέσω της υπηρεσίας eGov-KYC αυτή τη στιγμή είναι η ταυτότητα, το εισόδημα, η επικοινωνία και το επάγγελμά σας.
Μπορείτε να ελέγξετε αν τα προσωπικά σας στοιχεία χρειάζονται επιβεβαίωση/επικαιροποίηση από την υπηρεσία Internet ή Mobile Banking, στο Προφίλ σας. Αν δείτε την ένδειξη «Χρειάζεται επικαιροποίηση», τότε μπορείτε να επικαιροποιήσετε το συγκεκριμένο προσωπικό στοιχείο είτε μέσω της υπηρεσίας eGov-KYC ή με ανάρτηση του αντίστοιχου εγγράφου.
Μπορείτε να επιβεβαιώσετε/επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας μέσω:
Internet Banking (μέσω της υπηρεσίας eGov-KYC ή με ανάρτηση εγγράφων)
Mobile Banking (με ανάρτηση εγγράφων)
των καταστημάτων μας.
Ναι, μπορείτε να επιβεβαιώσετε/επικαιροποιήσετε τα στοιχεία και μέσω των καταστημάτων μας, όπως το κάνατε μέχρι τώρα.
Αν τα στοιχεία επικοινωνίας που εμφανίζονται στο eGov-KYC δεν είναι σωστά, τότε δεν μπορείτε να τα αλλάξετε μέσω Internet Banking. Θα πρέπει να συνδεθείτε στο Ε.Μ.Επ. (Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας) με τους κωδικούς TAXISNET στο gov.gr.
Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία που ενημερώνονται αυτόματα την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε στο Internet και Mobile Banking. Κάποια στοιχεία χρειάζονται έλεγχο. Γι’ αυτά θα ενημερωθείτε όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος.
Για ό,τι θέλετε να μάθετε, να ρωτήσετε και να αποκτήσετε, η εξειδικευμένη μας ομάδα είναι δίπλα σας, για να σας εξυπηρετήσει είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά.
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να απαντήσουμε τις ερωτήσεις σας και να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.
Τα στοιχεία σας
Το αίτημά σας
Σας ευχαριστούμε
Οι πληροφορίες που συμπεριλαμβάνονται σε αυτό το μήνυμα είναι εμπιστευτικές και η χρήση τους επιτρέπεται μόνον από τον αναφερόμενο παραλήπτη. Εάν έχετε λάβει το παρόν μήνυμα από λάθος και δεν είστε ο προοριζόμενος παραλήπτης, σας ενημερώνουμε ότι αποκάλυψη, αναπαραγωγή, διανομή ή οποιασδήποτε άλλης μορφής χρήση των περιεχομένων του παρόντος μηνύματος απαγορεύεται. Επίσης παρακαλείσθε να αποστείλετε το αρχικό μήνυμα στη διεύθυνση [email protected], καθώς και στη συνέχεια να διαγράψετε το μήνυμα από το σύστημά σας.
Οι επικοινωνίες μέσω του Διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς και για τον λόγο αυτό ο Όμιλος Εταιριών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος δεν αποδέχεται νομική ευθύνη για τα περιεχόμενα του παρόντος μηνύματος και για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί από ιούς που είναι δυνατόν να εισαγάγει. Οι απόψεις που διατυπώνονται ανήκουν αποκλειστικά στον αποστολέα του μηνύματος και δεν αντιπροσωπεύουν απαραίτητα τις απόψεις του Ομίλου Εταιριών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.
Σας Ευχαριστούμε,
Όμιλος Εταιριών Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος