Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​

Αξιοποιήστε τις δυνατότητες της νέας, ανανεωμένης εφαρμογής NBG Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας, για να κάνετε τις τραπεζικές συναλλαγές σας με ένα άγγιγμα από το smartphone ή το tablet σας, οπουδήποτε και αν βρίσκεστε.

Χρησιμοποιώντας το NBG Mobile Banking, για τις καθημερινές σας συναλλαγές απολαμβάνετε: 

  • 24/7 εξυπηρέτηση, ακόμα και «εν κινήσει», οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο Internet
  • υψηλό επίπεδο ασφάλειας, χωρίς να γίνεται αποθήκευση δεδομένων στο κινητό σας τηλέφωνο
  • οικονομία, με μηδενικές ή πολύ χαμηλές χρεώσεις
  • επιβράβευση go4more
  • φιλικό περιβάλλον χρήσης
Επιπρόσθετα σας προσφέρει:   





Ενημερωθείτε αναλυτικά για τα τραπεζικά σας προϊόντα και αξιοποιήστε τις λύσεις & τις ρυθμίσεις ασφαλείας που σας προσφέρει το Internet Banking για ευελιξία και ασφάλεια στις καθημερινές σας συναλλαγές.


Πληρώστε την πιστωτική σας κάρτα και φορτίστε ή εκφορτίστε την προπληρωμένη σας κάρτα δηλώστε απώλεια - κλοπή και επανεκδώστε τη χρεωστική σας κάρτα,  και ακόμα, διαμορφώστε τα όρια αγορών και ανάληψης  όποτε εσείς επιθυμείτε.

​Ενημερωθείτε για το αφορολόγητο ποσό που εξασφαλίζετε από τις συναλλαγές σας με τις κάρτες της Εθνικής Τράπεζας και τις υπηρεσίες i-bank και κρατήστε τον απόλυτο έλεγχο!



​Αποκτήστε καλύτερο έλεγχο των οικονομικών σας και διαχειριστείτε εύκολα τα έξοδά σας δημιουργώντας μηνιαία budgets και βλέποντας τις συναλλαγές σας αναλυτικά!
​Με τις «έξυπνες ειδοποιήσεις» στο κινητό σας τηλέφωνο είστε πάντα ενήμεροι για τις κινήσεις των λογαριασμών και των καρτών σας, ορίζοντας τα όρια ποσών που εσείς επιθυμείτε. 

Με το νέο Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας, μπορείτε να ανοίξετε τον πρώτο σας λογαριασμό από το κινητό σας!  Ενημερωθείτε εδώ.
 
Τώρα μπορείte να αποκτήσετε άμεσα κωδικούς i-bank για να κάνετε όλες τις συναλλαγές σας από το σπίτι, 24 ώρες το 24ωρο, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Ενημερωθείτε για τις δυνατότητες του νέου Mobile Banking. 

​Για την εγκατάσταση της εφαρμογής επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας:

                                                  iPhoneTM & iPod touch®                       AndroidTM

Ελάχιστες λειτουργικές απαιτήσεις:
                             Apple iOS 9.0 ή μεταγενέστερο και Google AndroidTM  6.0  ή μεταγενέστερο

Η εγκατάσταση της εφαρμογής είναι δωρεάν. Ισχύουν μόνο οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου

  • Εγγραφή

    Πραγματοποιήστε εύκολα και γρήγορα την εγγραφή σας, οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του νέου
    NBG Mobile Banking.
    Κατεβάστε στο κινητό σας την εφαρμογή NBG Mobile Banking και απλά ακολουθώντας λίγα βήματα, αποκτάτε κωδικούς i-bank για πρόσβαση στις υπηρεσίες Internet & Mobile Baking.
    Tο μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα ΕΤΕ.

    Αν δεν είστε πελάτης επισκεφθείτε κάποιο Κατάστημα της Τράπεζας και θα εξυπηρετηθείτε άμεσα.

    Ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που θα χρειαστεί να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας από το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα".
    Αν είστε ήδη χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το  i-bank Mobile Banking με τους κωδικούς πρόσβασης που έχετε. 

  • Σύνδεση υπηρεσίας αποστολής OTP με γραπτό μήνυμα στο κινητό
    Κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά και η σύνδεση της υπηρεσίας λήψης ΟΤΡ για την αποστολή με γραπτό μήνυμα στον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου μέσω της εφαρμογής viber ή με SMS στο κινητό (σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφικτή η αποστολή OTP μέσω της εφαρμογής viber) των κωδικών μιας χρήσης (OTP) που απαιτούνται για την ασφαλή ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και των συναλλαγών που για λόγους ασφαλείας απαιτούν επιπλέον κωδικό.
  • Δημιουργία Password
    Εάν έχετε εγγραφεί :
    μέσω κινητού, έχετε ήδη ορίσει τους κωδικούς σας και είστε έτοιμος να συνδεθείτε.

    μέσω Καταστήματος απαιτείται να δημιουργήσετε το Password σας, μέσω i-bank Internet Banking. 
    Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Τράπεζας (www.nbg.gr)  και επιλέξτε
    «Internet Banking / Είσοδος για Ιδιώτες» και θα "μεταβείτε" στη login οθόνη:
          -  Καταχωρήστε το Username και στη συνέχεια
          -  Δημιουργήστε το Password
          σύμφωνα με τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη σας.
  •  

  • Εγκατάσταση εφαρμογής NBG Mobile Banking
    Εγκαταστήστε την εφαρμογή NBG Mobile Banking στο κινητό / tablet σας (iphoneTM AndroidTM) και προχωρήστε άμεσα στην ενεργοποίησή της.
    Για τις οδηγίες εγκατάστασης της εφαρμογής επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας:

    iPhoneTM & iPod touch®                                        AndroidTM
  • Είσοδος και συναλλαγές
    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε είσοδο στην υπηρεσία εισάγοντας τον Κωδικό Χρήστη (Username) και τον Μυστικό Kωδικό (Password). Η εφαρμογή σας καθοδηγεί κατάλληλα προκειμένου να αναζητήσετε και να επιλέξετε τη συναλλαγή που σας ενδιαφέρει.

    Για την ολοκλήρωση μη εγχρήματων (πληροφοριακών) συναλλαγών δεν απαιτούνται πρόσθετοι κωδικοί.
    Για την ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και των συναλλαγών που για λόγους ασφαλείας απαιτούν επιπλέον κωδικό, απαιτείται η εισαγωγή ενός 6-ψήφιου κωδικού μιας χρήσης ΟΤΡ που  αποστέλλεται με γραπτό  μήνυμα μέσω της εφαρμογής viber στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας  στα ψηφιακά κανάλια ή με SMS (εφ’ όσον για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η αποστολή μέσω της εφαρμογής viber).

    Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ένας 3-ψήφιος αριθμός επιβεβαίωσης θα εμφανιστεί στην οθόνη του κινητού σας. Αυτός ο 3-ψήφιος αριθμός πρέπει να είναι ο ίδιος με τον 3-ψήφιο αριθμό επιβεβαίωσης που σας έχει αποσταλεί μέσω  γραπτού μηνύματος  στο κινητό σας τηλέφωνο.
  • Αποδεικτικό συναλλαγής
    Αποδεικτικό της συναλλαγής πληρωμής ή μεταφοράς μπορείτε να λάβετε με την ολοκλήρωσή της :
        -  είτε απευθείας στο κινητό σας
           (κατεβάζοντας το αρχείο -pdf- επιλέγοντας το σχετικό σύμβολο επάνω δεξιά στην οθόνη) 
        -  είτε μέσω της επιλογής "Ημερολόγιο Χρήστη". 
  • Χρήσιμες πληροφορίες
    -   Οι διαθέσιμες συναλλαγές παρέχονται με μηδενικές ή πολύ χαμηλές προμήθειες. 
        Ενημερωθείτε σχετικά εδώ.
        Ισχύουν επίσης οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου κινητής τηλεφωνίας.

    -   Για να δείτε τη Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών υπηρεσιών μέσω των Εναλλακτικών
        δικτύων πατήστε εδώ.


 
  •      
  • Τι είναι η νέα λειτουργικότητα "έξυπνη" διαχείριση οικονομικών;
    Το νέο NBG Mobile Banking διαθέτει λειτουργία «έξυπνης» διαχείρισης οικονομικών, διευκολύνοντάς σας να αποκτήσετε καλύτερο έλεγχο των οικονομικών σας.

    Έτσι μπορείτε να έχετε:
    - Συγκεντρωτική εικόνα της προσωπικής οικονομικής σας κατάστασης με μια ματιά
    - Πλήρη, προσωποποιημένη ανάλυση συναλλαγών ανά ημέρα, λογαριασμό, κάρτα
    - Κατηγοριοποίηση συναλλαγών εσόδων και δαπανών αυτοματοποιημένα, με παράλληλη δυνατότητα 
      αλλαγής από εσάς, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες
    - Εκτενή, χρηστική πληροφόρηση και ανάλυση εσόδων – εξόδων, με παρουσίαση των μεγαλύτερων 
      κατηγοριών εξόδων, καθώς και των εμπόρων με τις περισσότερες συναλλαγές.
    - Δυνατότητα ορισμού budgets (μέγιστου ποσού δαπάνης) για κάθε κατηγορία εξόδων, αλλά και 
      συνολικά για τα έξοδα του μήνα, για να έχετε πάντα τον έλεγχο των οικονομικών σας.
  • Έβαλα λάθος Password κατά την είσοδό μου στην επιλογή "Mobile Banking" και κλειδώθηκα. Τι θα πρέπει να κάνω;
    Για τη χρήση των υπηρεσιών της εφαρμογής NBG Mobile Banking θα πρέπει να εισάγετε
    τον ίδιο Κωδικό Εισόδου (Username) και το Μυστικό Κωδικό (Password)
    που χρησιμοποιείτε και στην εφαρμογή Internet Banking της Τράπεζας.


    Το Password δεσμεύεται ύστερα από τέσσερις συνεχόμενες λανθασμένες εισαγωγές.
    Εφόσον δεσμευθεί το Password, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το:
    - 210 48 48 484  (Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας) για την έκδοση νέου.
    Εναλλακτικά μπορείτε να ζητήσετε ανάκτηση password μέσω email

    Εάν κλειδωθείτε μέσω του NBG Mobile Banking, τότε κλειδώνεστε αυτόματα και από την εφαρμογή Internet Banking.

  • Πώς ακυρώνω τις συναλλαγές πληρωμών ή μεταφοράς ποσών που πραγματοποίησα μέσω του Mobile Banking;
    Ακύρωση πληρωμής ή αίτηση για ανάκληση ενός εμβάσματος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω i-bank Internet Banking και μόνο εφόσον διατίθεται αυτή η δυνατότητα, σύμφωνα με τους  χρονικούς περιορισμούς  που αναφέρονται στο Internet Banking.

    Επισημαίνεται ότι κατά την ακύρωση, τυχόν εισπραχθείσα προμήθεια δεν επιστρέφεται.

  • Δεν μπορώ να δω όλους ή μερικούς από τους λογαριασμούς / πιστωτικές κάρτες μέσω του Mobile Banking;
    Στην περίπτωση που επιθυμείτε να βλέπετε και άλλους λογαριασμούς ή/και πιστωτικές σας κάρτες, καλέστε:
    -             210 48 48 484  (Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας)
    και πείτε "Mobile Banking" για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας  & να ακολουθήσετε τις οδηγίες του.
  • Λαμβάνω αποδείξεις για τις συναλλαγές που πραγματοποιώ μέσω Mobile Banking;
    Αποδεικτικό της συναλλαγής πληρωμής ή μεταφοράς μπορείτε να λάβετε με την ολοκλήρωσή της :
    - είτε απευθείας στο κινητό σας
      (κατεβάζοντας το αρχείο -pdf- επιλέγοντας το σχετικό σύμβολο επάνω δεξιά στην οθόνη)
    - είτε μέσω της επιλογής "Ημερολόγιο Χρήστη".
  •      

    Περισσότερες "Συχνές Ερωτήσεις" για την εγγραφή νέου πελάτη εδώ.