Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​Με τη νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία i-bank e-Simplify, η Εθνική Τράπεζα εξυπηρετεί τις ανάγκες ενός τεχνολογικά διασυνδεδεμένου κόσμου!

Απευθύνεται σε όλες τις ατομικές, μικρές, μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν τις εξ αποστάσεως πωλήσεις τους και να παρέχουν στους πελάτες τους τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, χρησιμοποιώντας την πλέον απλή, εύχρηστη, αξιόπιστη και ασφαλή λύση της νέας ψηφιακής εποχής.

Απευθύνεται σε εσάς που διαθέτετε αλλά και σε εσάς που δεν διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) και σας παρέχει μια απλή, εύχρηστη και ολοκληρωμένη λύση e-Commerce με διευρυμένες λειτουργικές δυνατότητες που εξασφαλίζουν ασφάλεια, ευκολία και ευελιξία  στις ηλεκτρονικές εμπορικές συναλλαγές σας, σήμερα και στο μέλλον.

Σε εσάς που δεν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα,  παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας του  δικού  σας ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις προγραμματιστή.
Μέσω της υπηρεσίας i-bank e-Simplify παρέχεται στους πελάτες του e-shop σας η δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους με χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. 

Πώς να φτιάξετε το δικό σας e-shop

 
 
 
 
Αποκτήστε τώρα όλες τις υπηρεσίες i bank e Simplify
 
 


Οι προσφερόμενες λύσεις και οι πρόσθετες υπηρεσίες αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα του e-shop της επιχείρησής σας, συμβάλλουν στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών σας, ενώ παράλληλα η επιχείρηση σας αναπτύσσεται εμπορικά μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον.

Για πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία i bank e-Simplify:

  • καλέστε στο τηλ. +30 210 95 03 600
  • στείλτε  e-mail στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήστε με το κατάστημα συνεργασίας σας 

 

Η νέα υπηρεσία i-bank e-Simplify προσφέρει μία αναβαθμισμένη πύλη πληρωμών με καινοτόμα λειτουργικότητα που δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρησή σας να αξιοποιεί στο έπακρο τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

Παρέχει σ’ εσάς τις επιχειρήσεις νέες δυνατότητες, όπως οι παρακάτω :

  • δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος  εύκολα και απλά, χωρίς γνώσεις προγραμματισμού
  • διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς σας, δεδομένου ότι παρέχεται μια θετική και ασφαλής αγοραστική εμπειρία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)
  • αύξηση της αποτελεσματικότητάς σας, αφού αξιοποιούνται τα εργαλεία διαχείρισης και αναφοράς που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία, όπως ηλεκτρονική τιμολόγηση, διαχειριστική πύλη εμπόρου, κονσόλα εμπόρου
  • απλές διαδικασίες αποδοχής πληρωμών, με σκοπό την αύξηση των εσόδων σας
  • δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για περισσότερη διαφάνεια, εξοικονόμηση χρόνου και κόστους
  • βελτιωμένες επιλογές αποδοχής πληρωμών με αξιοποίηση πολλών και καλά οργανωμένων καναλιών (τηλεφωνικές, ταχυδρομικές ή μέσω e-mail παραγγελίες)
  • Μοναδικό Ηλεκτρονικό Κωδικό (Card Tokenization Option) που επιτρέπει την αναγνώριση του αριθμού της κάρτας, και την αντικατάστασή του έτσι ώστε να μη χρησιμοποιείται εκ νέου σε επόμενες συναλλαγές.
  • πίνακας ελέγχου πληρωμών Πύλη Εμπόρου, που παρέχει βασικά στατιστικά στοιχεία των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σας, όπως πρόσφατη επεξεργασία πληρωμών και πληρωμές σε εκκρεμότητα

Ενώ εξακολουθείτε να  απολαμβάνετε:

  • καλάθι αγορών, δηλαδή ευέλικτες επιλογές ενσωμάτωσης καλαθιού αγορών
  • Πρόγραμμα Άτοκων Δόσεων, το οποίο επιτρέπει πληρωμές σε δόσεις με κάρτες Mastercard και Visa που είναι εγγεγραμμένες στο πρόγραμμα δόσεων

Αποδεκτές Κάρτες

H αναβαθμισμένη  υπηρεσία i-bank e-Simplify  υποστηρίζει  οποιαδήποτε πιστωτική (credit), χρεωστική (debit) ή προπληρωμένη (prepaid) κάρτα των διεθνών σχημάτων Visa, Mastercard, (εκδόσεως της Εθνικής Τράπεζας ή τρίτων Τραπεζών), JCB .  

Δυνατότητα διασύνδεσης του e-shop σας με την υπηρεσία i-bank e-Simplify της Τράπεζας

Η υπηρεσία προσφέρει ευέλικτες επιλογές διασύνδεσης στην πύλη πληρωμών:

Δυνατότητα επιλογής μεταξύ

  • Hosted Payment Options ή
  •  Application Programming Interface (API)

 

1.Ηosted Payment Options- διασύνδεση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της επιχείρησής σας με τα συστήματα της Τράπεζας, για την αποδοχή συναλλαγών

Η επιλογή είναι κατάλληλη κυρίως για επιχειρήσεις που δε διαθέτουν ανεπτυγμένες υποδομές εξυπηρέτησης πληρωμών και παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης και υποστήριξης μέσω των συστημάτων της Τράπεζας. 

Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα :

  • εύκολη και γρήγορη διασύνδεση
  • δε χρειάζεται να διαχειρίζεστε ή να αποθηκεύετε στοιχεία πληρωμών, μειώνοντας έτσι το κόστος συμμόρφωσης με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας  PCI DSS (ωστόσο υποχρεούστε να διασφαλίζετε ότι τα εμπλεκόμενα πληροφοριακά σας συστήματα θα είναι πιστοποιημένα με τα εν λόγω πρότυπα)
  • δυνατότητα αισθητικής προσαρμογής της σελίδας, σύμφωνα με τα σχεδιαστικά πρότυπα  και τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.
  • υποστήριξη συναλλαγών σύμφωνα με το πρότυπο ασφαλείας EMV 3-D Secure: Στην περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας υποστηρίζει την υπηρεσία ασφαλών συναλλαγών MasterCard Identity Check/Verified by Visa, ο πελάτης σας θα έχει τη δυνατότητα να εισάγει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό του
  • αποστολή αιτήματος έγκρισης (authorization) ή προ-έγκρισης (pre-authorization)
  • ολοκλήρωση της συναλλαγής σε σελίδα που φιλοξενείται στα συστήματα της τράπεζας
  • προσαρμογή της οθόνης ολοκλήρωσης της συναλλαγής σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, προκειμένου να εμφανίζονται τα στοιχεία της επιχείρησής σας
  • αποστολή αποδεικτικών συναλλαγής στους πελάτες σας

 

2.Application Programming Interface (API) για πλήρη έλεγχο της διαδικασίας από την αρχή μέχρι το τέλος

Η επιλογή είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις που διαθέτουν ανεπτυγμένες υποδομές πιστοποιημένες κατά τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας PCI DSS.  Η επιχείρηση επιλέγει να διασυνδεθεί με το Σύστημα της Τράπεζας διαμορφώνοντας η ίδια τη σελίδα πληρωμής, η οποία φιλοξενείται στο διαδικτυακό της ιστότοπο (δηλ. ο πελάτης της επιχείρησης-κάτοχος της Κάρτας συμπληρώνει τα ζητούμενα στοιχεία της Κάρτας του στην οθόνη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.        

 Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα :

  • έχετε πλήρη έλεγχο της εμπειρίας πληρωμής
  • υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με κάθε εφαρμογή, ιστοσελίδα, τηλεφωνικό κέντρο, λογαριασμό χρέωσης ή σύστημα Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης (IVR)
  •  παρέχεται ευχέρεια άμεσης επικοινωνίας με την πύλη πληρωμών της τράπεζας και λήψη απάντησης σε πραγματικό χρόνο στην κλήση API

 

Η υπηρεσία i - bank e-Simplify αποτελεί μία ασφαλή και αξιόπιστη λύση για την πραγματοποίηση και διαχείριση των συναλλαγών πληρωμών μέσω του e-shop της επιχείρησής σας, δεδομένου ότι:

  • πρόκειται για ένα πλήρως πιστοποιημένο σύστημα, κατά το διεθνές πρότυπο ασφαλείας PCI   DSS
  • υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3-D Secure και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (Strong Customer Authentication–SCA), η οποία μειώνει τον κίνδυνο απάτης (fraud) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές
  • υποστηρίζει το tokenization δηλαδή την ασφαλή αντικατάσταση των στοιχείων της κάρτας με ένα μοναδικό ηλεκτρονικό κωδικό (token) που χρησιμοποιείται στις συναλλαγές. Με στόχο την ασφάλεια του κατόχου της κάρτας και της επιχείρησης, τα στοιχεία όλων των καρτών που έχουν καταχωρηθεί ότι χρησιμοποιούνται για επαναλαμβανόμενες πληρωμές αντικαθίστανται με tokens τα οποία χρησιμοποιούνται για τις συναλλαγές

Πληρωμές με ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη, Strong Customer Authentication (SCA)

Σε εφαρμογή του νέου κανονιστικού πλαισίου και της διαδικασίας «Ισχυρής Ταυτοποίησης Πελάτη», για την ασφαλή ολοκλήρωση μιας online συναλλαγής θα απαιτείται ο κάτοχος να κάνει χρήση 2 ή περισσότερων στοιχείων ταυτοποίησης από σύνολο τριών διαφορετικών ανεξάρτητων μεταξύ τους παραγόντων που αφορούν:

  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας γνωρίζει (π.χ. κωδικός πρόσβασης),
  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας κατέχει (π.χ. τη συσκευή του κινητού του), ή
  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας διαθέτει (π.χ. το δακτυλικό του αποτύπωμα)

Αυτή η μέθοδος επιβεβαίωσης της ταυτότητας του πελάτη ονομάζεται «ταυτοποίηση δύο παραγόντων» ή «Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη–SCA». Σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Αρχής Τραπεζών, η εφαρμογή του SCA θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στην Ελλάδα την 31η Δεκεμβρίου 2020.

 

Τι είναι το EMV 3DS

Ομαλή και ασφαλής εμπειρία πληρωμών

Το EMV 3DS αποτελεί ένα αναβαθμισμένο παγκόσμιο πρότυπο ασφαλείας που σας επιτρέπει να προσφέρετε βελτιωμένες δυνατότητες ασφαλών πληρωμών στους πελάτες σας και το οποίο μέσα στο επόμενο διάστημα θα ενεργοποιηθεί αυτόματα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, οι εκδότες καρτών μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα κάθε πληρωμή σε πραγματικό χρόνο και σε συναλλαγές

χαμηλού ρίσκου, συνήθεις πληρωμές, προχωράνε άμεσα σε έγκριση (authorization) της συναλλαγής ενώ σε συναλλαγές

υψηλού ρίσκου οποτεδήποτε απαιτείται ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας απαιτούν από τους κατόχους καρτών να επιβεβαιώσουν την ταυτότητά τους, δηλαδή για να εγκρίνουν την πληρωμή μπορεί να ζητήσουν επιπλέον ενέργειες από τον πελάτη για την ταυτοποίησή του με τη διαδικασία του Strong Customer Authentication.

 

Ποια είναι τα οφέλη από την εφαρμογή του EMV 3DS για εσάς & τους πελάτες σας

  •  αυξημένη ασφάλεια συναλλαγών & υψηλότερη προστασία από απατηλές συναλλαγές 
  •  άμεση έγκριση από τον εκδότη της κάρτας των πληρωμών, στην πλειονότητά των συναλλαγών 
  •  βελτιωμένη εμπειρία συναλλαγής για τους πελάτες σας
  •  μείωση της πιθανότητας μη διενέργειας/μη ολοκλήρωσης της συναλλαγής (abandonment rate)

 

Τι χρειάζεστε για τη μετάπτωση σε EMV 3DS

Εάν είστε χρήστης του i bank e-simplify Hosted Payments, η μετάβαση στο EMV 3DS θα ενεργοποιηθεί αυτόματα για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Με το νέο πρωτόκολλο EMV 3DS θα υπάρχει βελτιωμένη ροή δεδομένων μεταξύ εκδοτών και εμπόρων. Συλλέγοντας από τους κατόχους καρτών τα προτεινόμενα από το EMV πεδία όπως ονοματεπώνυμο κατόχου, email, τηλέφωνο οικίας, κινητό τηλέφωνο, διεύθυνση τιμολόγησης, διεύθυνση αποστολής, ip address αυξάνεται η πιθανότητα έγκρισης της συναλλαγής από τον εκδότη χωρίς ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση, η τήρηση του GDPR είναι υποχρέωση όλων των εμπλεκόμενων μερών και παρακαλούμε για την εκ μέρους σας τήρηση των προβλεπόμενων απαιτήσεων ασφάλειας και απορρήτου.

Αφού ολοκληρωθεί η εγκατάστασή του, το νέο πρωτόκολλο EMV 3DS ενεργοποιείται για τη διενέργεια πληρωμών, εφόσον και ο εκδότης της κάρτας έχει εγκαταστημένο αυτό το χαρακτηριστικό ασφαλείας.

Για εκδότες που δεν υποστηρίζουν EMV 3DS, η πύλη πληρωμών μας θα χρησιμοποιήσει την έκδοση 3DS 1.0, προκειμένου οι κάτοχοι καρτών να ολοκληρώσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους.

 

  • Τι είναι το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS v. 2.;
  • Τι απαιτεί το νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για τις υπηρεσίες πληρωμών;
  • Τι είναι η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication/SCA);
  • Σε ποιες χώρες εφαρμόζεται υποχρεωτικά η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;
  • Ποιες συναλλαγές αφορά τo πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS;
  • Ποια είναι τα οφέλη του πρωτοκόλλου ασφαλείας EMV 3DS;
  • Γιατί είναι πιο ισχυρή η προστασία τώρα;
  • Πως πραγματοποιείται η τεχνική υλοποίηση/εγκατάσταση του πρωτοκόλλου ασφαλείας EMV 3DS;

 

 

 

 

 

 

Κάντε σήμερα το πρώτο βήμα με την εγγραφή σας στη νέα υπηρεσία i bank e-Simplify και επωφεληθείτε άμεσα των δυνατοτήτων της, επενδύοντας στο ψηφιακό μέλλον των συναλλαγών σας.

Εγγραφή 

Για να μπορεί η επιχείρησή σας να υποβάλει αίτηση για την υπηρεσία i bank e-Simplify πρέπει κατ' ελάχιστον να δραστηριοποιείται σε λιανικές πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών και να τηρεί ή να ανοίξει ένα λογαριασμό όψεως στην Εθνική Τράπεζα.

 

Υποστήριξη

Για θέματα σχετικά με την υπηρεσία  i-bank e-Simplify μπορείτε να:

  • καλέσετε στο τηλ. +30 210 95 03 600
  • στείλετε  e-mail στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήσετε με το κατάστημα συνεργασίας σας 

Για θέματα τεχνικής υποστήριξης σχετικά με την υπηρεσία  i-bank e-Simplify μπορείτε να: