Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

Το Key2Pay αποτελεί μια ολοκληρωμένη, πρωτοποριακή και ανταγωνιστική λύση, σχεδιασμένη από την Εθνική Τράπεζα, για να προσφέρει σε εσάς που δε διαθέτετε e shop ή τερματικό POS, τη δυνατότητα:

  • να προωθείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με έναν σύγχρονο αλλά απλό, γρήγορο και   ασφαλή τρόπο
  • να πραγματοποιείτε ηλεκτρονικές πωλήσεις
  • να αποδέχεστε πληρωμές εξ αποστάσεως μέσω Χρεωστικής, Πιστωτικής και Προπληρωμένης  κάρτας της Εθνικής Τράπεζας ή τρίτων τραπεζών
  • να διαχειρίζεστε τις παραγγελίες των πελατών σας, διασφαλίζοντας παράλληλα την έγκαιρη πληρωμή τους
  • να έχετε τα χρήματα στο λογαριασμό της επιχείρησής σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από  την εξόφληση της παραγγελίας
  • να επιτύχετε αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας σας

μόνο μέσω της αποστολής ενός email με συμπληρωμένα τα στοιχεία της συναλλαγής που αφορούν στο αίτημα πληρωμής προς τους πελάτες σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.

Γιατί να επιλέξετε την υπηρεσία Key2Pay:

Γιατί παρέχει μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης χωρίς να χρειάζεται η επιχείρησή σας να διαθέτει:

  • ηλεκτρονικό κατάστημα (e shop) ή/και
  • φυσικό τερματικό POS

και σας επιτρέπει μέσω μιας απλής, εύκολης και γρήγορης διαδικασίας να προωθείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τις πληρωμές των πελατών σας, χωρίς να απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις τεχνολογίας και προγραμματισμού, με περισσότερη διαφάνεια, εξοικονόμηση χρόνου και κόστους.

Δείτε το video της υπηρεσίας Key2Pay, καθώς και το αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης.

Για πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες της υπηρεσίας Key2Pay:

  • καλέστε στο τηλ 210 95 03 600 / επιλογή 2
  • στείλτε μας email στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήστε με το κατάστημα συνεργασίας σας

Η νέα υπηρεσία Key2Pay προσφέρεται μέσω της νέας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, i-bank e-Simplify της Εθνικής Τράπεζας και δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση/επαγγελματία, να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές πωλήσεις χωρίς να έχει e shop και να αποδέχεται πληρωμές με κάρτα χωρίς να διαθέτει POS.

Είναι μια απλή, εύκολη και γρήγορη διαδικασία, πραγματοποίησης πωλήσεων, εξόφλησης παραγγελιών, διαχείρισης και παρακολούθησης πληρωμών, σε πραγματικό χρόνο η οποία παρέχει διαφάνεια, εξοικονόμηση χρόνου και κόστους και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις προγραμματισμού.

Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται η υπηρεσία Key2Pay

Η υπηρεσία Key2Pay απευθύνεται σε όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες (δικηγόρους, ιατρούς, λογιστές), τεχνίτες (υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους) και μικρομεσαίες επιχειρήσεις (μίνι μάρκετ, φαρμακεία, βιβλιοπωλεία, καταστήματα παιχνιδιών, παιδικά είδη, pet shop, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, έπιπλα και είδη σπιτιού, ρούχα κ.λ.π.) που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν ή/και να αυξήσουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις τους, χωρίς να απαιτείται ή ύπαρξη ή η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e shop).

Αποδεκτές Κάρτες

H υπηρεσία Key2Pay υποστηρίζει οποιαδήποτε πιστωτική (credit), χρεωστική (debit) ή προπληρωμένη κάρτα (prepaid) των διεθνών σχημάτων Visa, Mastercard (εκδόσεως της Εθνικής Τράπεζας ή τρίτων Τραπεζών), JCB.

Απαραίτητες προϋποθέσεις

Για να έχει τη δυνατότητα η επιχείρησή σας να κάνει αίτηση για την υπηρεσία Key2Pay πρέπει απλά να διατηρεί ή να ανοίξει ένα λογαριασμό όψεως, σε ένα κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.

Τα πλεονεκτήματά σας

Σημαντικό εργαλείο με σύγχρονες δυνατότητες μέσω μιας απλής, γρήγορης και εύχρηστης διαδικασίας που συμβάλλει στην

  • αύξηση πωλήσεων,
  • αύξηση εσόδων,
  • βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, και στην
  • ασφαλή διεκπεραίωση των συναλλαγών πληρωμών της επιχείρησής σας

Πρόσθετες Υπηρεσίες 

  • πρόγραμμα άτοκων δόσεων, με το οποίο παρέχεται στους πελάτες σας η δυνατότητα πληρωμής του ποσού κάθε συναλλαγής σε άτοκες μηνιαίες δόσεις
  • διαχείριση και παρακολούθηση των πληρωμών και των εισπράξεων μέσω της «Πύλης Εμπόρου»
  • μέγιστη ασφάλεια συναλλαγών, με την εφαρμογή του πρωτοκόλλου EMV 3DS για τον έμπορο και την ισχυρή ταυτοποίηση για τον κάτοχο της κάρτας (Strong Customer Authentication – SCA)

 

Πύλη Εμπόρου - Πίνακας ελέγχου πληρωμών

Mέσω της Πύλης Εμπόρου (Merchant Reporting Portal), η υπηρεσία Key2Pay παρέχει βασικά πληροφοριακά στοιχεία (reports) σε πραγματικό χρόνο «real time», 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, για τις ηλεκτρονικές σας πωλήσεις και της κατάστασης (status) καταχώρησης των τιμολογίων όπως εξοφλημένα τιμολόγια και τιμολόγια σε εκκρεμότητα, τα οποία μπορούν μέσω επεξεργασίας και σύγκρισης να βοηθήσουν στην εξαγωγή στατιστικών συμπερασμάτων.

 

  • Τι είναι η υπηρεσία Key2Pay;
    Είναι η νέα υπηρεσία της Εθνικής Τράπεζας, η οποία δίνει τη δυνατότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους  ελεύθερους επαγγελματίες να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και να αποδέχονται εξ αποστάσεως πληρωμές με κάρτες, χωρίς να απαιτείται να διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) ή pos.
  • Ποιες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν αίτημα για την υπηρεσία Key2Pay;
    H υπηρεσία Key2Pay αποτελεί την ιδανική λύση για όλους τους Ελεύθερους Επαγγελματίες (δικηγόρους, μηχανικούς, ιατρούς, λογιστές, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους κλπ) αλλά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (μίνι μάρκετ, φαρμακεία, βιβλιοπωλεία, καταστήματα παιχνιδιών, παιδικά είδη, pet shop, καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, επίπλων και ειδών σπιτιού, ρούχων κλπ.), οι οποίοι δεν επιθυμούν να δημιουργήσουν & να συντηρούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop), αλλά ταυτόχρονα θέλουν να διενεργούν online πωλήσεις με σύγχρονες, ασφαλείς & αξιόπιστες λύσεις εξ αποστάσεως πληρωμών μέσω αποδοχής καρτών. 
  • Είναι ασφαλείς & αξιόπιστες οι πληρωμές μέσω της υπηρεσίας Key2Pay;
    H Εθνική Τράπεζα υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS για τους εμπόρους και παράλληλα συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη για τους κατόχους καρτών (Strong Customer Authentication – SCA), η οποία μειώνει τον κίνδυνο απάτης (fraud) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.
  • Πόσο εύκολα μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Key2Pay;
    Με τα διαπιστευτήρια που θα σας χορηγήσει η Εθνική Τράπεζα θα μπορείτε, αφού εγγραφείτε στην υπηρεσία να συνδέεστε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της υπηρεσίας, και σε λίγα μόνο λεπτά θα συμπληρώνετε τα στοιχεία της εντολής πληρωμής και θα την αποστέλλετε μέσω email στον παραλήπτη/πελάτη σας για την εξόφλησή της.

 

 

Η υπηρεσία Key2Pay αποτελεί μία ασφαλή και αξιόπιστη λύση για την πραγματοποίηση των συναλλαγών πληρωμών μέσω της επιχείρησής σας, δεδομένου ότι: 

  • πρόκειται για ένα πλήρως πιστοποιημένο σύστημα κατά το διεθνές πρότυπο ασφαλείας PCI DSS
  • υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (Strong Customer Authentication–SCA), η οποία μειώνει τον κίνδυνο απάτης (fraud) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές

Πληρωμές με ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη, Strong Customer Authentication (SCA)

Σε εφαρμογή του νέου κανονιστικού πλαισίου και της διαδικασίας «Ισχυρής Ταυτοποίησης Πελάτη», για την ασφαλή ολοκλήρωση μιας online συναλλαγής θα απαιτείται ο κάτοχος να κάνει χρήση 2 ή περισσότερων στοιχείων ταυτοποίησης από σύνολο τριών διαφορετικών ανεξάρτητων μεταξύ τους παραγόντων που αφορούν:

  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας γνωρίζει (π.χ. κωδικός πρόσβασης),
  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας κατέχει (π.χ. τη συσκευή του κινητού του), ή
  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας διαθέτει (π.χ. το δακτυλικό του αποτύπωμα

Αυτή η μέθοδος επιβεβαίωσης της ταυτότητας του πελάτη ονομάζεται «ταυτοποίηση δύο παραγόντων» ή «Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη–SCA».


Τι είναι το EMV 3DS

Ομαλή και ασφαλής εμπειρία πληρωμών

Το EMV 3DS αποτελεί ένα αναβαθμισμένο παγκόσμιο πρότυπο ασφαλείας που σας επιτρέπει να προσφέρετε βελτιωμένες δυνατότητες ασφαλών πληρωμών στους πελάτες σας. Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, οι εκδότες καρτών μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα κάθε πληρωμή σε πραγματικό χρόνο και σε συναλλαγές

  • χαμηλού ρίσκου, συνήθεις πληρωμές, προχωράνε άμεσα σε έγκριση (authorization) της συναλλαγής ενώ σε συναλλαγές
  • υψηλού ρίσκου, οποτεδήποτε απαιτείται ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας απαιτούν από τους κατόχους καρτών να επιβεβαιώσουν την ταυτότητά τους, δηλαδή για να εγκρίνουν την πληρωμή μπορεί να ζητήσουν επιπλέον ενέργειες από τον πελάτη για την ταυτοποίησή του με τη διαδικασία του Strong Customer Authentication.

Ποια είναι τα οφέλη από την εφαρμογή του EMV 3DS για εσάς & τους πελάτες σας

  • αυξημένη ασφάλεια συναλλαγών & υψηλότερη προστασία από απατηλές συναλλαγές
  • άμεση έγκριση από τον εκδότη της κάρτας των πληρωμών, στην πλειονότητά των συναλλαγών
  • βελτιωμένη εμπειρία συναλλαγής για τους πελάτες σας
  • μείωση της πιθανότητας μη διενέργειας/μη ολοκλήρωσης της συναλλαγής (abandonment rate)

 

  • Τι είναι το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS v. 2.;
    Το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS αποτελεί αναβάθμιση των υπηρεσιών 3D Secure (Mastercard Identity Check και Verified by Visa) που ήδη προσφέρονται από την τράπεζα. Με το νέο πρωτόκολλο EMV 3DS και όσον αφορά στις συναλλαγές σε περιβάλλον «ηλεκτρονικού εμπορίου» (e-commerce), θα απαιτείται ισχυρή εξακρίβωση της ταυτότητας του κατόχου της κάρτας, δηλαδή του πελάτη της επιχείρησής σας, προκειμένου να ολοκληρωθεί κάθε συναλλαγή με τρόπο που να αποτρέπεται η μη εξουσιοδοτημένη χρήση της κάρτας και να επιτρέπεται στην επιχείρησή σας να προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες ασφαλών συναλλαγών στους διαδικτυακούς της πελάτες. Το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS αποσκοπεί στην περαιτέρω προστασία των δεδομένων μεταξύ των εκδοτών, των κατόχων καρτών και των επιχειρήσεων, καθιστώντας υποχρεωτική τη χρήση περισσότερων στοιχείων για την ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται βελτιωμένη ροή δεδομένων μεταξύ εκδοτών και επιχειρήσεων,  διασφαλίζοντας επιπλέον τις συναλλαγές και μειώνοντας τον κίνδυνο απάτης. Υποστηρίζοντας το αναβαθμισμένο πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS, η Εθνική Τράπεζα συμμορφώνεται με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2366 <<για τις υπηρεσίες πληρωμών>> (PSD2 - ν. 4537/2018), συγκεκριμένες διατάξεις της οποίας εξειδικεύονται από τον κατ’ εξουσιοδότηση Κανονισμό (ΕΕ) 2018/389 της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 
  • Τι είναι η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication/SCA);
    Η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication/SCA) αποτελεί ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για τη μείωση της απάτης (fraud) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Με την εφαρμογή του SCA επιτυγχάνεται ένα ασφαλές επίπεδο ταυτοποίησης των πελατών τη στιγμή που εκτελούν μια πληρωμή.

    Η εξακρίβωση της ταυτότητας του πελάτη από την Εθνική Τράπεζα γίνεται πλέον με τη χρήση τουλάχιστον 2 ή περισσότερων στοιχείων που αφορούν: 

    •Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας γνωρίζει (π.χ. κωδικός πρόσβασης),
    •Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας κατέχει (π.χ. τη συσκευή του κινητού του), ή
    •Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας διαθέτει (π.χ. το δακτυλικό του αποτύπωμα

  • Τι απαιτεί το νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για τις υπηρεσίες πληρωμών;
    Η Οδηγία (ΕΕ) 2015/2366 <<για τις υπηρεσίες πληρωμών>>, όπως ενσωματώθηκε στην ελληνική έννομη τάξη με το ν. 4537/2018, απαιτεί την εφαρμογή της διαδικασίας ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (Strong Customer Authentication/SCA) στις περιπτώσεις όλων των online συναλλαγών.
    Στο πλαίσιο του ως άνω Νόμου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέδωσε τον κατ’ εξουσιοδότηση Κανονισμό (ΕΕ) 2018/389, ο οποίος θέτει τα τεχνικά πρότυπα για την αυστηρή εξακρίβωση της ταυτότητας του πελάτη, με έναρξη ισχύος τη 14 Σεπτεμβρίου 2019.

    • Σε ποιες χώρες εφαρμόζεται υποχρεωτικά η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;
      Η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη εφαρμόζεται σε χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (EOX), δηλαδή σε κράτη μέλη της Ε.Ε. και στη Νορβηγία, την Ισλανδία και το Λιχτενστάιν.
      Ωστόσο και στις άλλες χώρες εκτός του ΕΟΧ που δεν είναι υποχρεωτική η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη, εάν η επιχείρηση υποστηρίζει το πρότυπο Mastercard Identity Check (για κάρτες Mastercard) ή Verified by Visa (για κάρτες Visa), εφαρμόζεται ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη.
    • Ποιες συναλλαγές αφορά τo πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS;
      Τα πιστωτικά ιδρύματα υποχρεούνται από 31.12.2020 να προβαίνουν σε συγκεκριμένες ενέργειες προκειμένου να καταστεί εφικτή η εξακρίβωση της ταυτότητας των πελατών τους, οι οποίοι πραγματοποιούν:

      • Συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου με κάρτες (e-commerce) είτε όταν υπάρχει e-shop είτε όταν δεν υπάρχει θα πρέπει να εξασφαλίζεται η ισχυρή ταυτοποίηση του κατόχου κάρτας, για κάθε συναλλαγή του.
      • Πάγιες Εντολές. Σημειώνεται ότι η ταυτότητα του πελάτη εξακριβώνεται μόνο κατά την πρώτη πληρωμή μέσω πάγιας εντολής και δεν απαιτείται ταυτοποίηση κάθε φορά που εκτελείται η συγκεκριμένη πληρωμή.
      • Ανέπαφες πληρωμές με κάρτες. Σημειώνεται ότι είναι πιθανόν να ζητηθεί PIN για την ολοκλήρωση συναλλαγής που διενεργείται σε τερματικό αποδοχής καρτών (POS) προκειμένου να εξακριβωθεί η ταυτότητα του πελάτη ακόμη και αν η συναλλαγή είναι ποσού μικρότερου του ορίου των ανέπαφων συναλλαγών, όπως αυτό εκάστοτε ισχύει. Έτσι, όταν πραγματοποιείται μια ηλεκτρονική συναλλαγή, μπορεί να ζητηθεί από τον πελάτη σας να ακολουθήσει ορισμένα επιπλέον βήματα που διασφαλίζουν ότι η συναλλαγή πραγματοποιείται από τον ίδιο.

    • Ποια είναι τα οφέλη του πρωτοκόλλου ασφαλείας EMV 3DS;
      Με την ενσωμάτωση του πρωτοκόλλου EMV 3DS στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της επιχείρησής σας αποκτάτε σημαντικά πλεονεκτήματα:

      • Οι πελάτες σας προστατεύονται αποτελεσματικά από τη διενέργεια συναλλαγών απάτης. Αυτό συμβαίνει διότι οι εκδότριες τράπεζες, των καρτών των πελατών σας, είναι σε θέση να ταυτοποιήσουν τους κατόχους με μεγαλύτερη ακρίβεια, λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία που προωθούνται από την επιχείρησή σας.
      • Οι πελάτες σας απολαμβάνουν βελτιωμένη εμπειρία χρήσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος διότι προκειμένου να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους μεταφέρονται στο οικείο περιβάλλον της τράπεζάς, τους.
      • Οι πελάτες σας νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια στο e-shop σας.
      • Μειώνεται το φαινόμενο μη διενέργειας/μη ολοκλήρωσης της συναλλαγής (abandonment rate).

    • Γιατί είναι πιο ισχυρή η προστασία τώρα;
      Το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS υποστηρίζει την αποστολή σημαντικών δεδομένων στην τράπεζα του πελάτη σας, όπως τη διεύθυνση τιμολόγησης (billing address), πληροφορίες της συσκευής που χρησιμοποιεί (Device ID), ονοματεπώνυμο κατόχου, email, τηλέφωνο οικίας, κινητό τηλέφωνο, διεύθυνση αποστολής, το ιστορικό του πελάτη και της επιχείρησής σας.
      Η τράπεζα του πελάτη σας αξιολογεί το επίπεδο κινδύνου της συναλλαγής και προβαίνει στις απαιτούμενες ενέργειες.

      Εάν η συναλλαγή εκτιμηθεί ως:
      • Χαμηλού ρίσκου, η τράπεζα προχωρά άμεσα στην έγκριση (authorization) της συναλλαγής χωρίς να χρειάζεται καμία επιπλέον ενέργεια από τον πελάτη (frictionless flow).
      • Υψηλού ρίσκου, η τράπεζα προκειμένου να εγκρίνει τη συναλλαγή μπορεί να απαιτήσει περαιτέρω ενέργειες από τον πελάτη σας για την ταυτοποίησή του με τη διαδικασία του Strong Customer Authentication/SCA (challenge flow).

     

Κάντε σήμερα το πρώτο βήμα της εγγραφής σας προκειμένου να χτίσετε το μέλλον των ηλεκτρονικών σας πληρωμών.

Εγγραφή

Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία Key2Pay χρειάζεται η επιχείρησή σας να διατηρεί ή να ανοίξει ένα λογαριασμό όψεως σε ένα κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.
Για την εγγραφή σας μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας, είτε να αιτηθείτε μέσω Internet Banking, είτε να συμπληρώσετε τώρα τη φόρμα αίτησης «Αίτηση προς την Εθνική Τράπεζα Α.Ε. για την παροχή υπηρεσιών Key2Pay».

Υποστήριξη


Για θέματα σχετικά με την υπηρεσία Key2Pay : 

  • καλέστε στο τηλ. +30 210 95 03 600 / επιλογή 2
  • στείλτε μας email στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήστε με το κατάστημα συνεργασία σας

 Για τεχνικά θέματα σχετικά με την υπηρεσία Key2Pay: