Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​

Εάν είστε χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank της Εθνικής Τράπεζας, αξιοποιήστε τις δυνατότητες της εφαρμογής i-bank Mobile Banking, που σας επιτρέπει να κάνετε τις τραπεζικές σας συναλλαγές με ένα άγγιγμα από το smartphone ή το tablet σας:

  • 24/7 εξυπηρέτηση, ακόμα και «εν κινήσει», οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο Internet
  • υψηλό επίπεδο ασφάλειας, χωρίς να γίνεται αποθήκευση δεδομένων στο κινητό σας τηλέφωνο
  • οικονομία, με μηδενικές ή πολύ χαμηλές χρεώσεις
  • συναλλαγές που συμβάλλουν στο «χτίσιμο» του αφορολόγητου  
  • επιβράβευση go4more
  • φιλικό περιβάλλον χρήσης

 Το i-bank Mobile Banking σας προσφέρει:




​Ενημερωθείτε αναλυτικά για καταθέσεις, κάρτες, δάνεια, μετοχές και πόντους go4more και βρείτε το πλησιέστερο  Κατάστημα  / ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας
​Πραγματοποιήστε μεταφορές και εμβάσματα, πληρωμές Δημοσίου, Εταιριών, αγοραπωλησία μετοχών, δωρεές κ.ά. 

Πληρώστε την πιστωτική σας κάρτα και φορτίστε ή εκφορτίστε την προπληρωμένη σας κάρτα όποτε εσείς επιθυμείτε.

​Ενημερωθείτε για το αφορολόγητο ποσό που εξασφαλίζετε από τις συναλλαγές σας με τις κάρτες της Εθνικής Τράπεζας και τις υπηρεσίες i-bank και κρατήστε τον απόλυτο έλεγχο!

​Για την εγκατάσταση της εφαρμογής επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας:

                                                  iPhoneTM & iPod touch®                       AndroidTM

Ελάχιστες λειτουργικές απαιτήσεις:
                             Apple iOS 9.0 ή μεταγενέστερο και Google AndroidTM  4.0.3  ή μεταγενέστερο

Η εγκατάσταση της εφαρμογής είναι δωρεάν. Ισχύουν μόνο οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου

  • Εγγραφή
    Επισκεφθείτε ένα Κατάστημα της Τράπεζας, όπου θα υπογράψετε την αίτηση εγγραφής στις υπηρεσίες i-bank Internet / Phone / Mobile Banking και τη σχετική σύμβαση και θα παραλάβετε τον Κωδικό Χρήστη (UserID). Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τήρηση λογαριασμού σε ευρώ στην Εθνική Τράπεζα.

    Ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που θα χρειαστεί να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας από το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα".

    Εάν είστε ήδη χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το i-bank Mobile Banking με τους κωδικούς πρόσβασης που έχετε.
  • Σύνδεση υπηρεσίας SMS i-code
    Κατά την εγγραφή σας πραγματοποιείται ηλεκτρονικά και η σύνδεση της υπηρεσίας SMS i-code, για την αποστολή στο κινητό σας τηλέφωνο των  κωδικών μιας χρήσης που απαιτούνται για την ασφαλή ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και συναλλαγών ασφαλείας.
  • Δημιουργία Password
    Εάν είστε νέος χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank Internet / Phone / Mobile Banking θα πρέπει να δημιουργήσετε τον Μυστικό Κωδικό (Password) μέσω του i-bank Internet Banking.

    Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας www.nbg.gr και επιλέξτε «Internet Banking /Είσοδος για Ιδιώτες» για να μεταβείτε στη login σελίδα της υπηρεσίας. Στη συνέχεια επιλέξτε το σύνδεσμο «Νέος Χρήστης; Πατήστε εδώ» και δημιουργήστε το Μυστικό Kωδικό (Password) σύμφωνα με τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη σας.
  • Εγκατάσταση εφαρμογής i-bank Mobile Banking
    Εγκαταστήστε την εφαρμογή i-bank Mobile Banking στο κινητό / tablet σας (iphoneTM AndroidTM) και προχωρήστε άμεσα στην ενεργοποίησή της.
    Για τις οδηγίες εγκατάστασης της εφαρμογής επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας:

    iPhoneTM & iPod touch®                                        AndroidTM
  • Είσοδος και συναλλαγές
    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε είσοδο στην υπηρεσία με τον Κωδικό Χρήστη (UserID) και το Μυστικό Kωδικό (Password). Η εφαρμογή σας καθοδηγεί να αναζητήσετε και να επιλέξετε τη συναλλαγή που σας ενδιαφέρει.
    Για την ολοκλήρωση μη εγχρήματων (πληροφοριακών) συναλλαγών δεν απαιτούνται πρόσθετοι κωδικοί.
    Για την ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και των συναλλαγών ασφαλείας απαιτείται η εισαγωγή ενός κωδικού μιας χρήσης SMS i-code που  αποστέλλεται μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στις υπηρεσίες i-bank.
     
    Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής ένας 3-ψήφιος αριθμός επιβεβαίωσης θα εμφανιστεί στην οθόνη του κινητού σας. Αυτός ο 3-ψήφιος αριθμός πρέπει να είναι ο ίδιος με τον 3-ψήφιο αριθμό επιβεβαίωσης που σας έχει αποσταλεί μέσω SMS στο κινητό σας τηλέφωνο.
  • Αποδεικτικό συναλλαγής
    Αποδεικτικό της συναλλαγής πληρωμής ή μεταφοράς μπορείτε να λάβετε με την ολοκλήρωσή της :
        -  είτε απευθείας στο κινητό σας
           (κατεβάζοντας το αρχείο -pdf- επιλέγοντας το σχετικό σύμβολο επάνω δεξιά στην οθόνη) 
        -  είτε μέσω της επιλογής "Ημερολόγιο Χρήστη". 
  • Χρήσιμες πληροφορίες
    -   Οι διαθέσιμες συναλλαγές παρέχονται με μηδενικές ή πολύ χαμηλές προμήθειες. 
        Ενημερωθείτε σχετικά εδώ.
        Ισχύουν επίσης οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου κινητής τηλεφωνίας.

    -   Για να δείτε τη Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών υπηρεσιών μέσω των Εναλλακτικών
        δικτύων πατήστε εδώ.


  • Ποιες συσκευές υποστηρίζουν την υπηρεσία Mobile Banking;
    Η εφαρμογή i-bank Mobile Banking υποστηρίζεται από τις συσκευές:

     - iPhoneTM, iPadTM με λειτουργικό σύστημα iOS 9.0 ή νεότερο

     - AndroidTM: Υποστηρίζονται σχεδόν όλες οι συσκευές, με λειτουργικό σύστημα 4.0.3 ή νεότερο.
  • Έβαλα λάθος Password κατά την είσοδό μου στην επιλογή "Mobile Banking" και κλειδώθηκα. Τι θα πρέπει να κάνω;
    Για τη χρήση των υπηρεσιών της εφαρμογής i-bank Mobile Banking θα πρέπει να εισάγετε τον ίδιο Κωδικό Εισόδου (UserID) και το Μυστικό Κωδικό (Password) που χρησιμοποιείτε και στην εφαρμογή Internet Banking της Τράπεζας.

    Το Password δεσμεύεται ύστερα από τέσσερις συνεχόμενες λανθασμένες εισαγωγές.
    Εφόσον δεσμευθεί το Password, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το:
    - 18 18 18  (Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας) για την έκδοση νέου.
    Εναλλακτικά μπορείτε να ζητήσετε ανάκτηση password μέσω email

    Εάν κλειδωθείτε μέσω του i-bank Mobile Banking, τότε κλειδώνεστε αυτόματα και από την εφαρμογή Internet Banking.
  • Πώς ακυρώνω τις συναλλαγές πληρωμών ή μεταφοράς ποσών που πραγματοποίησα μέσω του Mobile Banking;
    Ακύρωση πληρωμής ή αίτηση για ανάκληση ενός εμβάσματος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω i-bank Internet Banking και μόνο εφόσον διατίθεται αυτή η δυνατότητα, σύμφωνα με τους  χρονικούς περιορισμούς  που αναφέρονται στο Internet Banking.

    Επισημαίνεται ότι κατά την ακύρωση, τυχόν εισπραχθείσα προμήθεια δεν επιστρέφεται.
  • Δεν μπορώ να δω όλους ή μερικούς από τους λογαριασμούς / πιστωτικές κάρτες μέσω του Mobile Banking
    Στην εφαρμογή i-bank Mobile Banking εμφανίζονται οι ίδιοι λογαριασμοί / πιστωτικές κάρτες που εμφανίζονται και στην εφαρμογή Internet Banking.

    Στην περίπτωση που επιθυμείτε να βλέπετε και άλλους λογαριασμούς ή/και πιστωτικές σας κάρτες, καλέστε:
    - 18 18 18  (Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας)
    και πείτε "Mobile Banking" για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας  & να ακολουθήσετε τις οδηγίες του.
  • Λαμβάνω αποδείξεις για τις συναλλαγές που πραγματοποιώ μέσω Mobile Banking;
    Αποδεικτικό της συναλλαγής πληρωμής ή μεταφοράς μπορείτε να λάβετε με την ολοκλήρωσή της :
        -  είτε απευθείας στο κινητό σας
           (κατεβάζοντας το αρχείο -pdf- επιλέγοντας το σχετικό σύμβολο επάνω δεξιά στην οθόνη) 
        -  είτε μέσω της επιλογής "Ημερολόγιο Χρήστη".
  •  
  •  
  •  
  •