Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες i-bank Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας είναι στη διάθεσή σας παντού και πάντα, από οποιαδήποτε συσκευή Smartphone ή Tablet με πρόσβαση στο Internet και λειτουργικό σύστημα:

  • Apple iOS 7.0 ή μεταγενέστερο,
  • Google AndroidTM  2.3  ή μεταγενέστερο και 
  • Windows®Phone 7.5 ή μεταγενέστερο.


Το Mobile Banking φέρνει την Τράπεζα κοντά σας 24 ώρες το 24ωρο, καθώς σας παρέχει πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και συναλλαγών:

Πληροφόρηση:
Για τους λογαριασμούς, τις πιστωτικές και χρεωστικές σας κάρτες, τα δάνεια και τις προθεσμιακές σας καταθέσεις, αλλά και τα πλησιέστερα σε εσάς Καταστήματα ή ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας.

Συναλλαγές:
Μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμούς  Εθνικής  και άλλων τραπεζών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πληρωμές Δημοσίου / Ενέργειας/ Ύδρευσης/ Τηλεπικοινωνιών/ Ασφαλειών/ Δωρεών/ Λοιπών Εταιρειών, πιστωτικών καρτών Εθνικής Τράπεζας και άλλων τραπεζών, για χρηματιστηριακές συναλλαγές κ.ά. (οι συναλλαγές αυτές μπορούν να διενεργηθούν εφόσον δεν έρχονται σε αντίθεση με όσα προβλέπονται από το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο).

Επιπλέον, το i-bank Mobile Banking σας προσφέρει:

  • άμεση διενέργεια των καθημερινών, τραπεζικών σας υποχρεώσεων σε ελάχιστο χρόνο, 
  • υψηλό επίπεδο ασφάλειας στις συναλλαγές σας, καθώς δεν αποθηκεύονται πληροφορίες των συναλλαγών σας στο κινητό σας τηλέφωνο, 
  • ευελιξία στην εξυπηρέτησή σας όλο το 24ωρο, από οποιοδήποτε σημείο στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, ακόμη και εν κινήσει και
  • οικονομία, με μηδενικές  ή πολύ χαμηλές χρεώσεις.
    Ενημερωθείτε εδώ αναλυτικά.


Με τους κωδικούς πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες i-bank έχετε επιπλέον άμεσα πρόσβαση στις υπηρεσίες:

  • Internet Banking, από οποιοδήποτε σημείο υπάρχει σύνδεση στο Ιnternet, και
  • Phone Banking, από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο. 

Εγκατάσταση εφαρμογής i-bank Mobile Banking

Η εφαρμογή i-bank Mobile Banking είναι άμεσα διαθέσιμη (δωρεάν εγκατάσταση).

Για τις οδηγίες εγκατάστασης επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο παρακάτω, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής που διαθέτετε: 

iPhoneTM & iPod touch®

AndroidTM

Windows®Phone

 

 

Το i-bank Mobile Banking σας προσφέρει καθημερινές λύσεις για άμεση εξυπηρέτηση των τραπεζικών σας συναλλαγών. Οπουδήποτε και αν βρεθείτε, στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, μπορείτε να έχετε εύκολη πρόσβαση, 24ώρες το 24ωρο, σε πληροφορίες και συναλλαγές.

Πληροφορηθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες που παρέχονται μέσω του i-bank Mobile Banking: 

  •  
  • Πληροφόρηση και Συναλλαγές
    Το Mobile Banking σας παρέχει τις εξής δυνατότητες: 
    • ενημέρωση για τους λογαριασμούς, τις πιστωτικές και τις χρεωστικές σας κάρτες 
    • μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμούς Εθνικής Τράπεζας και άλλων τραπεζών στην Ελλάδα και το εξωτερικό (1)
    • πληρωμές Δημοσίου / Ενέργειας / Ύδρευσης/ Τηλεπικοινωνιών / Ασφαλειών / Δωρεών / Λοιπών Εταιρειών (ΔΕΗ, ΟΤΕ, Cosmote, Vodafone, Wind, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, e-Pass, MultiChoice NOVA κ.ά.)
    • λειτουργία BarCode Scanning σε επιλεγμένες συναλλαγές πληρωμών
    • πληρωμές πιστωτικών καρτών έκδοσης Εθνικής Τράπεζας, καθώς και έκδοσης άλλων Τραπεζών
    • Virtual Prepaid MasterCard της Εθνικής: φόρτιση / εκφόρτιση κάρτας, προβολή βασικών και αναλυτικών στοιχείων και κινήσεων
    • προβολή πόντων και κινήσεων του προγράμματος επιβράβευσης go4more
    • προβολή δανείων (υπόλοιπα λογαριασμών, κίνηση, δοσολόγιο, κ.ά.)
    • προβολή προθεσμιακών καταθέσεων
    • στοιχεία ατομικού χαρτοφυλακίου μετοχών
    • αγορά και πώληση μετοχών στα Χρηματιστήρια Αξιών Αθηνών και Κύπρου
    • τύχη εντολής αγοράς και πώλησης
    • ημερολόγιο ενεργειών χρήστη της εφαρμογής
    • εντοπισμός των πλησιέστερων σε εσάς Καταστημάτων ή ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας (2)
    • δυνατότητα τηλεφωνικής κλήσης και αποστολής e-mail στο Κέντρο Τηλεφωνικής
          Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας 181818

      Σημειώσεις:

    (1)  Οι συναλλαγές αυτές μπορούν να διενεργηθούν εφόσον δεν έρχονται σε αντίθεση με όσα προβλέπονται από το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο. 
    (2)  Η υπηρεσία εντοπισμού ΑΤΜ / Καταστήματος λειτουργεί μόνο με τη βοήθεια του ενσωματωμένου στη συσκευή GPS. 
                  

   Τιμολόγηση

Επιλέγοντας να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας μέσω της Smartphone ή Tablet συσκευής σας, εξοικονομείτε όχι μόνο χρόνο, αλλά και έξοδα:

  • H πληροφόρηση, οι διαθέσιμες συναλλαγές, καθώς και η υπηρεσία παρακολούθησης        
         χρηματιστηριακών αγορών παρέχονται δωρεάν.    
  • Ισχύουν μόνο οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου.
  • Δεν υπάρχουν χρεώσεις από την Τράπεζα για την εγκατάσταση της εφαρμογής  
         i-bank Mobile Banking.

Πληροφορηθείτε εδώ αναλυτικά για την τιμολόγηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης i-bank.

 

   Το i-bank Mobile Banking με απλά βήματα

Εάν είστε ήδη χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank της Εθνικής Τράπεζας (Internet / Phone Banking) δεν απαιτείται νέα εγγραφή για το i-bank Mobile Banking. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία άμεσα με τους ίδιους κωδικούς πρόσβασης που χρησιμοποιείτε στο i-bank Internet Banking.


Εάν δεν είστε ήδη χρήστης του i-bank Internet Banking και θέλετε να αξιοποιήσετε τα πλεονεκτήματα του i-bank Mobile Banking, ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

     

  • Βήμα 1: Εγγραφή
    Για να εγγραφείτε στο i-bank Mobile Banking, αρκεί να έχετε λογαριασμό σε ευρώ στην Εθνική Τράπεζα. Επισκεφθείτε ένα Κατάστημά μας και υπογράψτε τη σχετική Αίτηση και τη Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών υπηρεσιών μέσω των Εναλλακτικών Δικτύων, όπου θα παραλάβετε και τον κωδικό χρήστη (UserID).

    Κατά τη διαδικασία εγγραφής σας στις υπηρεσίες i-bank θα σας ζητηθεί να δηλώσετε έναν αριθμό κινητού σας τηλεφώνου, προκειμένου να λαμβάνετε μέσω γραπτού SMS μηνύματος, έναν κωδικό μιας χρήσης (ηλεκτρονικός κλειδάριθμος / SMS i-code), απαραίτητο για την ασφαλή ολοκλήρωση των συναλλαγών σας. Ενημερωθείτε αναλυτικά για την υπηρεσία SMS i-code. 

    Από την επόμενη εργάσιμη ημέρα, έχετε δυνατότητα πρόσβασης στις υπηρεσίες i-bank Internet & Mobile Banking, χρησιμοποιώντας:
     
  • Βήμα 2: Εγκατάσταση εφαρμογής
    Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία  i-bank Mobile Banking μέσω της Smartphone ή Tablet συσκευής σας, θα πρέπει να εγκαταστήσετε την εφαρμογή i-bank Mobile Banking (δωρεάν) από το κατάλληλο ηλεκτρονικό κατάστημα (App Store, Google Play Store, Windows Store) και να προχωρήσετε άμεσα στην ενεργοποίηση της συσκευής σας.

    Δείτε τις οδηγίες εγκατάστασης της εφαρμογής, ανάλογα με τον τύπο συσκευής που διαθέτετε, στην καρτέλα «Με μια ματιά».

    • Βήμα 3 : Είσοδος

      Η είσοδος στην υπηρεσία i-bank Mobile Banking γίνεται με τον Κωδικό Χρήστη (UserID) που έχετε παραλάβει από το Κατάστημα και τον Μυστικό Κωδικό (Password), που εσείς δημιουργείτε μέσω του i-bank Internet Banking (Βήμα 1: Εγγραφή).

      Η επιτυχής καταχώρηση των ανωτέρω σας επιτρέπει την ασφαλή είσοδό σας στο i-bank Μobile Banking για τη διενέργεια και ολοκλήρωση των συναλλαγών σας.

      Για πραγματοποίηση μη εγχρήματων (πληροφοριακών) συναλλαγών δεν απαιτούνται πρόσθετοι κωδικοί. Εξαίρεση αποτελεί η εμφάνιση των στοιχείων της Virtual Prepaid MasterCard, με τα οποία διενεργείτε αγορές μέσω Internet.

      Σε περίπτωση λανθασμένης εισαγωγής:

      • Kωδικού Χρήστη (UserID) ή / και 
      • Μυστικού Κωδικού (Password)  
        τέσσερις διαδοχικές φορές, για λόγους ασφαλείας απενεργοποιείστε και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας. 
      • Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:
        181818 από την Ελλάδα ή
        +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό
        και πείτε το αίτημά σας (π.χ. Έχω κλειδώσει το μυστικό κωδικό στο Internet Banking) για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.
        Tο κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.
      • Βήμα 4: Συναλλαγές

        Πλοηγηθείτε στο Μενού της Smartphone συσκευής σας, 24 ώρες το 24ωρο, με την ευκολία και ασφάλεια που σας παρέχουν οι υπηρεσίες  i-bank. Επιλέξτε  "i-bank Mobile Banking" και στη συνέχεια:

        Λογαριασμοί:
        Για να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις των συνδεδεμένων καταθετικών σας λογαριασμών.

        Κάρτες:
        Για να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις, καθώς και για τα στοιχεία των πιστωτικών και χρεωστικών σας καρτών έκδοσης Εθνικής Τράπεζας.

        Πληρωμές και Μεταφορές:

        • Για να μεταφέρετε χρήματα σε λογαριασμούς Εθνικής Τράπεζας και άλλων τραπεζών στην Ελλάδα και το εξωτερικό (οι συναλλαγές αυτές μπορούν να διενεργηθούν εφόσον δεν έρχονται σε αντίθεση με όσα προβλέπονται από το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο).
        • Για να πληρώσετε οργανισμούς και εταιρείες Δημοσίου / Ενέργειας / Ύδρευσης / Τηλεπικοινωνιών / Ασφαλειών / Δωρεών / Λοιπών Εταιρειών (ΔΕΗ, ΟΤΕ, Cosmote, Vodafone, Wind, ΕΥΔΑΠ κ.ά.).
        • Για να πληρώσετε πιστωτικές κάρτες έκδοσης Εθνικής Τράπεζας, καθώς και άλλων τραπεζών και για να φορτίσετε / εκφορτίσετε τη Virtual Prepaid MasterCard.

        Δάνεια:
        Για να ενημερωθείτε για τα υπόλοιπα, τις κινήσεις, το δοσολόγιο και τα συνοπτικά στοιχεία των δανειακών σας λογαριασμών.

        Επενδύσεις:
        Για να ενημερωθείτε για τις προθεσμιακές σας καταθέσεις, το επενδυτικό σας χαρτοφυλάκιο, καθώς και για να δώσετε εντολές για αγορά και πώληση μετοχών στο ΧΑ και ΧΑΚ.

        go4more:
        Για να ενημερωθείτε για τους πόντους και τις κινήσεις σας μέσω του προγράμματος επιβράβευσης της Εθνικής Τράπεζας go4more.

        Επικοινωνήστε μαζί μας:
        Για να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Contact Center) της Τράπεζάς μας.

        ΑΤΜ / Κατάστημα:
        Για να εντοπίσετε τα πλησιέστερα σε σας Καταστήματα ή ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας.
        Για να πληροφορηθείτε τη διεύθυνση των Καταστημάτων ή ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας που επιθυμείτε.

        Αλλαγή Μυστικού Κωδικού (Password):
        Για να αλλάξετε τον μυστικό σας κωδικό (Password) των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank.

Οι συναλλαγές μέσω της Smartphone συσκευής σας, διασφαλίζονται με το ίδιο επίπεδο και τα μέτρα ασφάλειας που παρέχονται και στο Internet Banking: 

  • Μυστικότητα και αναλλοίωτο δεδομένων

    Η μυστικότητα και το αναλλοίωτο των δεδομένων  διασφαλίζονται μέσω του πρωτοκόλλου ασφαλούς επικοινωνίας SSL (Secure Sockets Layer) με ισχυρή κρυπτογράφηση στα 128 bit.
  • Ταυτοποίηση χρήστη
    Η ταυτοποίηση του χρήστη και η πρόσβασή  του στο Internet & Mobile Banking πραγματοποιείται με: 
    • τον Κωδικό Χρήστη (UserID) και 
    • το Μυστικό Κωδικό (Password)​
    Σε περίπτωση λανθασμένης εισαγωγής των παραπάνω, τέσσερις διαδοχικές φορές, ο χρήστης απενεργοποιείται και θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας, στο τηλέφωνο:     
    • 181818, από την Ελλάδα ή  
    • +30 210 4848484, από το εξωτερικό
      προκειμένου να συνδεθεί με εκπρόσωπο και να ακολουθήσει τις οδηγίες του.​​​
  • Αποτροπή εισαγωγής μη εξουσιοδοτημένου χρήστη στο σύστημα

    Όταν ο χρήστης παραμένει στο Internet και το Mobile Banking για χρόνο μεγαλύτερο των 10 λεπτών χωρίς να διεκπεραιώσει καμία συναλλαγή, η σύνδεση διακόπτεται και το σύστημα επιστρέφει στην αρχική σελίδα, όπου θα πρέπει να ξαναδώσει τους μυστικούς κωδικούς του.

    Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η μη εισαγωγή στο σύστημα χρήστη που δεν είναι εξουσιοδοτημένος.
  • Διασφάλιση εγχρήματων συναλλαγών
    Η επιπλέον διασφάλιση των εγχρήματων συναλλαγών και συναλλαγών ασφαλείας στο Internet, Phone & Mobile Banking πραγματοποιείται με κωδικούς μιας χρήσης που παράγεται ηλεκτρονικά :
    • είτε από το κεντρικό σύστημα της Τράπεζας 
          και αποστέλλονται με SMS γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει ο
          χρήστης των υπηρεσιών i-bank (αφορά χρήστες της υπηρεσίας SMS i-code) 
    • είτε από τη φυσική συσκευή  i-code
    Ενημερωθείτε αναλυτικά για την υπηρεσία SMS i-code​ 

    Επιπλέον αυτών, δεν πραγματοποιείται καμία αποθήκευση των προσωπικών σας δεδομένων στο κινητό σας τηλέφωνο μετά την ολοκλήρωση οποιασδήποτε συναλλαγής.
  • Υποστήριξη
    Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για:
    • λειτουργική υποστήριξη και πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες i-bank Internet,
          Phone & Mobile Banking, καθώς και την υπηρεσία SMS i-code
           
    • απώλεια 
      • της φυσικής συσκευής i-code​
      • της συσκευής κινητού τηλεφώνου (ή της κάρτας SIM), 
             την οποία έχετε δηλώσει για χρήση της υπηρεσίας SMS i-code
    • ξεκλείδωμα της υπηρεσίας i-bank Internet, Phone & Mobile Banking, 
           σε περίπτωση κλειδώματος από λάθος εισαγωγή κωδικών πρόσβασης 
           ή / και κωδικού i-code / SMS i-code 

    Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:
    181818 από την Ελλάδα ή
    +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό
    και πείτε το αίτημά σας (π.χ. Έχω κλειδώσει το μυστικό κωδικό στο Internet Banking) για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.
    Tο κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

  • Μεταβολή στοιχείων

    Δηλώστε άμεσα οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.) με μία επίσκεψη σε ένα Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.

    ​Για διευκόλυνσή σας, κατά την επίσκεψή σας στο Κατάστημα εξυπηρέτησής σας, ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα, που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας, από:
    • το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα " ή
    • το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας, καλώντας στο :
      • 181818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή
      • +30 210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο ​εξωτερικό.
        ​Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

 

Συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις

  • Ποιες συσκευές υποστηρίζουν την υπηρεσία Mobile Banking;

    Η εφαρμογή i-bank Mobile Banking υποστηρίζεται από τις συσκευές:

    - iPhoneTM, iPadTM με λειτουργικό σύστημα iOS 7.0 ή νεότερο 

    - AndroidTM: Υποστηρίζονται σχεδόν όλες οι συσκευές, με λειτουργικό σύστημα 2.3 ή νεότερο.

    - Windows Phone : Υποστηρίζονται όλες οι συσκευές που υπάρχουν στην ελληνική αγορά, με λειτουργικό σύστημα Windows Phone 7.5 ή μεταγενέστερο. 
  • Έβαλα λάθος Password κατά την είσοδό μου στην επιλογή "Mobile Banking" και κλειδώθηκα. Τι θα πρέπει να κάνω;
    Για τη χρήση των υπηρεσιών της εφαρμογής i-bank Mobile Banking θα πρέπει να εισάγετε τον ίδιο Κωδικό Εισόδου (UserID) και το Μυστικό Κωδικό (Password) που χρησιμοποιείτε και στην εφαρμογή Internet Banking της Τράπεζας. Το Password δεσμεύεται ύστερα από τέσσερις συνεχόμενες λανθασμένες εισαγωγές. Εφόσον δεσμευθεί το Password, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας για την έκδοση νέου.

    Εάν κλειδωθείτε μέσω του i-bank Mobile Banking, τότε κλειδώνεστε αυτόματα και από την εφαρμογή Internet Banking.
  • Πώς ακυρώνω τις συναλλαγές πληρωμών ή μεταφοράς ποσών που πραγματοποίησα μέσω του Mobile Banking;
    Ακύρωση πληρωμής ή αίτηση για ανάκληση ενός εμβάσματος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω i-bank Internet Banking και μόνο εφόσον διατίθεται αυτή η δυνατότητα, σύμφωνα με τους  χρονικούς περιορισμούς  που αναφέρονται στο Internet Banking.

    Επισημαίνεται ότι κατά την ακύρωση, τυχόν εισπραχθείσα προμήθεια δεν επιστρέφεται.
  • Δεν μπορώ να δω όλους ή μερικούς από τους λογαριασμούς/πιστωτικές κάρτες μέσω του Mobile Banking.
    Στην εφαρμογή i-bank Mobile Banking εμφανίζονται οι ίδιοι λογαριασμοί / πιστωτικές κάρτες που εμφανίζονται και στην εφαρμογή Internet Banking.

    Στην περίπτωση που επιθυμείτε να βλέπετε και άλλους λογαριασμούς ή/και πιστωτικές σας κάρτες, καλέστε:
    18 18 18 και πείτε "Mobile Banking" για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας και να ακολουθήσετε τις οδηγίες του.
  •  
     
  •