Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​

Αξιοποιήστε τις δυνατότητες της νέας, ανανεωμένης εφαρμογής i-bank Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας, για να κάνετε τις τραπεζικές συναλλαγές σας με ένα άγγιγμα από το smartphone ή το tablet σας, οπουδήποτε και αν βρίσκεστε.

Χρησιμοποιώντας το i-bank Mobile Banking, για τις καθημερινές σας συναλλαγές απολαμβάνετε: 

  • 24/7 εξυπηρέτηση, ακόμα και «εν κινήσει», οπουδήποτε υπάρχει σύνδεση στο Internet
  • υψηλό επίπεδο ασφάλειας, χωρίς να γίνεται αποθήκευση δεδομένων στο κινητό σας τηλέφωνο
  • οικονομία, με μηδενικές ή πολύ χαμηλές χρεώσεις
  • επιβράβευση go4more
  • φιλικό περιβάλλον χρήσης
Επιπρόσθετα σας προσφέρει:   




​Ενημερωθείτε αναλυτικά για καταθέσεις, κάρτες, δάνεια, μετοχές και πόντους go4more και βρείτε το πλησιέστερο  Κατάστημα  / ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας
​Πραγματοποιήστε μεταφορές και εμβάσματα, πληρωμές Δημοσίου, Εταιριών, αγοραπωλησία μετοχών, δωρεές κ.ά. 

Πληρώστε την πιστωτική σας κάρτα και φορτίστε ή εκφορτίστε την προπληρωμένη σας κάρτα όποτε εσείς επιθυμείτε.

​Ενημερωθείτε για το αφορολόγητο ποσό που εξασφαλίζετε από τις συναλλαγές σας με τις κάρτες της Εθνικής Τράπεζας και τις υπηρεσίες i-bank και κρατήστε τον απόλυτο έλεγχο!



​Αποκτήστε καλύτερο έλεγχο των οικονομικών σας και διαχειριστείτε εύκολα τα έξοδά σας δημιουργώντας μηνιαία budgets και βλέποντας τις συναλλαγές σας αναλυτικά!
​Με τις «έξυπνες ειδοποιήσεις» στο κινητό σας τηλέφωνο είστε πάντα ενήμεροι για τις κινήσεις των λογαριασμών και των καρτών σας, ορίζοντας τα όρια ποσών που εσείς επιθυμείτε. 

Μέσα από το νέο Mobile Banking  μπορείτε να  “παγώσετε» προσωρινά την κάρτα σας,
να δηλώσετε απώλεια - κλοπή και να την επανεκδώσετε ή να διαμορφώσετε τα όρια αγορών και ανάληψης.
Ενημερωθείτε για τις δυνατότητες του νέου Mobile Banking. 

​Για την εγκατάσταση της εφαρμογής επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας:

                                                  iPhoneTM & iPod touch®                       AndroidTM

Ελάχιστες λειτουργικές απαιτήσεις:
                             Apple iOS 9.0 ή μεταγενέστερο και Google AndroidTM  6.0  ή μεταγενέστερο

Η εγκατάσταση της εφαρμογής είναι δωρεάν. Ισχύουν μόνο οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου

  • Εγγραφή

    Πραγματοποιήστε εύκολα και γρήγορα την εγγραφή σας, οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του νέου
    I-bank Mobile Banking.
    Κατεβάστε στο κινητό σας την εφαρμογή NBG mobile banking και απλά ακολουθώντας λίγα βήματα, αποκτάτε κωδικούς i-bank για πρόσβαση στις υπηρεσίες Internet & Mobile Baking.
    Tο μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα ΕΤΕ.

    Αν δεν είστε πελάτης επισκεφθείτε κάποιο Κατάστημα της Τράπεζας και θα εξυπηρετηθείτε άμεσα.

    Ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που θα χρειαστεί να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας από το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα".
    Αν είστε ήδη χρήστης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών i-bank μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το  i-bank Mobile Banking με τους κωδικούς πρόσβασης που έχετε. 

  • Σύνδεση υπηρεσίας SMS i-code
    Κατά την εγγραφή σας πραγματοποιείται ηλεκτρονικά και η σύνδεση της υπηρεσίας SMS i-code, για την αποστολή στο κινητό σας τηλέφωνο των  κωδικών μιας χρήσης που απαιτούνται για την ασφαλή ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και συναλλαγών ασφαλείας.
  • Δημιουργία Password
    Εάν έχετε εγγραφεί :
    μέσω κινητού, έχετε ήδη ορίσει τους κωδικούς σας και είστε έτοιμος να συνδεθείτε.

    μέσω Καταστήματος απαιτείται να δημιουργήσετε το Password σας, μέσω i-bank Internet Banking. 
    Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Τράπεζας (www.nbg.gr)  και επιλέξτε
    «Internet Banking / Είσοδος για Ιδιώτες» και θα "μεταβείτε" στη login οθόνη:
          -  Καταχωρήστε το Username και στη συνέχεια
          -  Δημιουργήστε το Password
          σύμφωνα με τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη σας.
  •  

  • Εγκατάσταση εφαρμογής i-bank Mobile Banking
    Εγκαταστήστε την εφαρμογή i-bank Mobile Banking στο κινητό / tablet σας (iphoneTM AndroidTM) και προχωρήστε άμεσα στην ενεργοποίησή της.
    Για τις οδηγίες εγκατάστασης της εφαρμογής επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας:

    iPhoneTM & iPod touch®                                        AndroidTM
  • Είσοδος και συναλλαγές
    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε είσοδο στην υπηρεσία με τον Κωδικό Χρήστη (UserID) και το Μυστικό Kωδικό (Password). Η εφαρμογή σας καθοδηγεί να αναζητήσετε και να επιλέξετε τη συναλλαγή που σας ενδιαφέρει.
    Για την ολοκλήρωση μη εγχρήματων (πληροφοριακών) συναλλαγών δεν απαιτούνται πρόσθετοι κωδικοί.
    Για την ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και των συναλλαγών ασφαλείας απαιτείται η εισαγωγή ενός κωδικού μιας χρήσης SMS i-code που  αποστέλλεται μέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στις υπηρεσίες i-bank.
     
    Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής ένας 3-ψήφιος αριθμός επιβεβαίωσης θα εμφανιστεί στην οθόνη του κινητού σας. Αυτός ο 3-ψήφιος αριθμός πρέπει να είναι ο ίδιος με τον 3-ψήφιο αριθμό επιβεβαίωσης που σας έχει αποσταλεί μέσω SMS στο κινητό σας τηλέφωνο.
  • Αποδεικτικό συναλλαγής
    Αποδεικτικό της συναλλαγής πληρωμής ή μεταφοράς μπορείτε να λάβετε με την ολοκλήρωσή της :
        -  είτε απευθείας στο κινητό σας
           (κατεβάζοντας το αρχείο -pdf- επιλέγοντας το σχετικό σύμβολο επάνω δεξιά στην οθόνη) 
        -  είτε μέσω της επιλογής "Ημερολόγιο Χρήστη". 
  • Χρήσιμες πληροφορίες
    -   Οι διαθέσιμες συναλλαγές παρέχονται με μηδενικές ή πολύ χαμηλές προμήθειες. 
        Ενημερωθείτε σχετικά εδώ.
        Ισχύουν επίσης οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου κινητής τηλεφωνίας.

    -   Για να δείτε τη Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών υπηρεσιών μέσω των Εναλλακτικών
        δικτύων πατήστε εδώ.


 
  •      
  • Τι είναι η νέα λειτουργικότητα "έξυπνη" διαχείριση οικονομικών;
  • Έβαλα λάθος Password κατά την είσοδό μου στην επιλογή "Mobile Banking" και κλειδώθηκα. Τι θα πρέπει να κάνω;
  • Πώς ακυρώνω τις συναλλαγές πληρωμών ή μεταφοράς ποσών που πραγματοποίησα μέσω του Mobile Banking;
  • Δεν μπορώ να δω όλους ή μερικούς από τους λογαριασμούς / πιστωτικές κάρτες μέσω του Mobile Banking;
  • Λαμβάνω αποδείξεις για τις συναλλαγές που πραγματοποιώ μέσω Mobile Banking;