Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​

H Εθνική Τράπεζα, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία, σας παρέχει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας μέσω των υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης i-bank Internet, Phone, Mobile Βanking & Simple Pay εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, με την εισαγωγή ενός κωδικού μιας χρήσης
(SMS i-code) που αποστέλλεται με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό σας τηλέφωνο.

Η νέα υπηρεσία SMS i-code παρέχεται δωρεάν και διατίθεται υποχρεωτικά σε όλους τους νέους χρήστες  (Φυσικά Πρόσωπα) του i-bank Internet/Phone & Mobile Βanking.

Η αποστολή SMS i-code πραγματοποιείται στο κινητό τηλέφωνο που δηλώνεται κατά την εγγραφή στην υπηρεσία.
 
Οι υφιστάμενοι χρήστες i-bank Internet Βanking που έχουν ήδη ενεργή φυσική συσκευή i-code, μπορούν να χρησιμοποιούν και τους δύο τρόπους αυθεντικοποίησης στις συναλλαγές τους με την ενεργοποίηση του sms i-code είτε μέσω του i-bank Internet Banking στο "ημερολόγιο/προφίλ" επιλέγοντας "ενεργοποίηση SMS i-code", είτε μετά από αίτησή τους στο δίκτυο των Καταστημάτων μας.

Οι επιχειρηματικοί χρήστες (Νομικά Πρόσωπα) της υπηρεσίας i-bank Internet / Phone Βanking δεν εντάσσονται προς το παρόν στην υπηρεσία και θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τη συσκευή i-code.


Κάθε φορά που επιθυμείτε να ολοκληρώσετε εγχρήματες συναλλαγές και συναλλαγές ασφαλείας μέσω i-bank Internet και Mobile banking, ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

    • συμπληρώνετε τα στοιχεία της συναλλαγής
    • επιλέγετε  «Εκτέλεση» και στη συνέχεια
    • επιλέγετε «Αποστολή i-code με SMS»
           (αγνοήστε την επιλογή "συμπλήρωση κλειδαρίθμου από συσκευή" που αφορά σε
           υφιστάμενους  χρήστες που δεν έχουν ενεργοποιήσει τη νέα υπηρεσία).

Στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία θα σας αποσταλεί, σε λίγα δευτερόλεπτα, γραπτό μήνυμα με αποστολέα «i-bank», το οποίο θα περιλαμβάνει:

    • τα βασικά στοιχεία της συναλλαγής που διενεργείτε
    • έναν 6ψήφιο κωδικό (ηλεκτρονικός κλειδάριθμος/SMS i-code) και
    • έναν 3-ψήφιο κωδικό (αριθμός επιβεβαίωσης/check).
    • Τα τρία (3) παραπάνω στοιχεία συσχετίζονται απόλυτα και αφορούν μόνο στη συγκεκριμένη συναλλαγή που διενεργείτε. 

    Η διάρκεια ισχύος του μηνύματος είναι δύο (2) λεπτά, χρόνος κατά τον οποίο μπορείτε:

      • να εισάγετε στο αντίστοιχο πεδίο της συναλλαγής τον 6ψήφιο κωδικό 
            
        που παραλάβατε με  γραπτό μήνυμα, και στη συνέχεια
      • να επιλέξετε «Εκτέλεση»
        Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ένας 3-ψήφιος κωδικός επιβεβαίωσης θα εμφανιστεί στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού σας.
        Ο 3-ψηφιος αυτός κωδικός θα πρέπει να είναι ο ίδιος με τον 3-ψήφιο κωδικό επιβεβαίωσης που σας έχει αποσταλεί με γραπτό μήνυμα.
      • Εφόσον πραγματοποιείτε τη συναλλαγή σας μέσω Phone Banking, για την εισαγωγή του κωδικού (SMS i-code) ακολουθείτε τις οδηγίες του εκπροσώπου μας.

    Αν είστε κάτοχος της συσκευής i-code πατήστε εδώ.

  • ​Η διάρκεια κάθε SMS i-code (6-ψήφιος ηλεκτρονικός κλειδάριθμος και 3-ψήφιος κωδικός
         επιβεβαίωσης) είναι δύο λεπτά.
         Σε περίπτωση που δε χρησιμοποιηθεί εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος, θα πρέπει να 
         ζητήσετε εκ νέου SMS i-code για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
  • Κάθε SMS i-code είναι μοναδικό για τη συγκεκριμένη συναλλαγή που διενεργείτε και δε
         μπορεί  να χρησιμοποιηθεί για τη διενέργεια επόμενης  συναλλαγής.
         π.χ. Εάν ζητήσετε SMS i-code για να διενεργήσετε συναλλαγή πληρωμής ΔΕΗ, δεν μπορείτε να  
         χρησιμοποιήσετε τον κωδικό SMS i-code για διενέργεια εμβάσματος σε λογαριασμό τρίτου ΕΤΕ, 
         αλλά ούτε και για συναλλαγή πληρωμής ΔΕΗ διαφορετικού κωδικού πληρωμής ή ποσού.
  • Η υπηρεσία SMS i-code «κλειδώνεται» μετά από τέσσερις (4) προσπάθειες εισαγωγής
         λανθασμένου κλειδαρίθμου. 
         Για την επαναφορά (ξεκλείδωμα) της υπηρεσίας SMS i-code,  θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το 
         Contact Center (18 18 18).
  • Αν έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία SMS i-code, σε περίπτωση απώλειας:
    • της συσκευής του  κινητού (που έχετε δηλώσει) ή
    • της κάρτας SIM
      θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Contact Center (18 18 18).

Για  ενημέρωση και λειτουργική υποστήριξη  σχετικά με την υπηρεσία SMS i-code μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Contact Center) της Εθνικής Τράπεζας.

Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:
181818 από την Ελλάδα ή
+30 210 48 48 484 από το εξωτερικό
και πείτε «sms i-code» για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.

Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

ή μέσω :

Σε περίπτωση απώλειας της συσκευής κινητού τηλεφώνου (που έχετε δηλώσει) ή της κάρτας SIM επικοινωνήστε άμεσα με το Contact Center τηλεφωνικά, ώστε να απενεργοποιηθεί προσωρινά η υπηρεσία SMS i-code.

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Contact Center για:

  • την ενεργοποίηση εκ νέου, της υπηρεσίας SMS i-code που είχε, κατόπιν αίτησής σας, 
          απενεργοποιηθεί (Unblock).
  • το ξεκλείδωμα της υπηρεσίας σε περίπτωση κλειδώματος από λάθος εισαγωγή κωδικού SMS i-code
  • ενημέρωση σχετικά με το ιστορικό των ενεργειών σας στη χρήση της υπηρεσίας SMS i-code
         (καταχώρηση, διαγραφή, απενεργοποίηση αριθμών κινητών τηλεφώνου)