Κάρτες - Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε για τις κάρτες σας.

Για χρεωστική/ πιστωτική/ προπληρωμένη κάρτα: Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα έγγραφα που χρειάζεται να μας προσκομίσετε για την πιστοποίηση των στοιχείων σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.), από το ενημερωτικό έντυπο «Συστηθήκατε; Αν όχι... κάντε το τώρα». Μπορεί να απαιτηθούν  και επιπρόσθετα έγγραφα, ανάλογα με το οικονομικό/συναλλακτικό σας προφίλ. 

Για την Κάρτα του Αγρότη Debit Mastercard: Αν είστε δικαιούχος Βασικής Αγροτικής Ενίσχυσης μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ / Υπ.Α.Α.Τ, θα πρέπει να επισκεφθείτε  ένα κατάστημά μας για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό «Αγροτικές Ενισχύσεις» και να υποβάλετε αίτημα για χορήγηση ορίου υπερανάληψης.  
Αν εγκριθεί το αίτημά σας, μπορείτε να ζητήσετε και την έκδοση Κάρτας του Αγρότη. Για τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορείτε να ενημερωθείτε από το κατάστημα που σας εξυπηρετεί. 
Για χρεωστική/ πιστωτική/ prepaid κάρτα: Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση μέσω της υπηρεσίας Digital Banking για χρεωστικές/ πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες. Αν δεν είστε χρήστης της υπηρεσίας Digital Banking, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα κατάστημά μας. 

Για την Κάρτα του Αγρότη Debit Masteracard: Θα πρέπει πρώτα να εγκριθεί το αίτημά σας για χορήγηση ορίου υπερανάληψης. Αν εγκριθεί μπορείτε να επισκεφθείτε  ένα κατάστημα για να υποβάλετε αίτηση για τη χορήγηση της κάρτας. 
Πραγματοποιώντας την πρώτη συναλλαγή της κάρτας σας μέσω του Δικτύου ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας, επιλέγοντας «Ενεργοποίηση Κάρτας» από το μενού. Παρακολουθήστε τα εκπαιδευτικά βίντεο για την παραλαβή ΡΙΝ κάρτας και για την ενεργοποίηση κάρτας
Μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας στο +30 210 48 48 48 4 (καθημερινά 8:00-16:00) ή σε ένα Καστάστημά μας ( ραντεβού).

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας
Κλείσιμο
back-to-top