Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες i-bank της Εθνικής Τράπεζας είναι στη διάθεσή σας παντού και πάντα, από οποιοδήποτε σημείο υπάρχει σύνδεση στο Internet, μέσω του Internet Banking.

Το Internet Banking φέρνει την Τράπεζα κοντά σας  24 ώρες το 24ωρο, καθώς σας παρέχει σχεδόν όλες τις δυνατότητες που έχετε και στα καταστήματα της Τράπεζας, από τον υπολογιστή σας:

  • Πληροφόρηση: για τους λογαριασμούς, τις πιστωτικές κάρτες ή το δάνειό σας
  • Συναλλαγές: μεταφορές / εμβάσματα, πληρωμές Δημοσίου / Εταιρειών, χρηματιστηριακές
         συναλλαγές, πάγιες εντολές σε λογ/σμους Εθνικής Τράπεζας κ.ά.

    Επιπλέον, μέσω του Internet
    Banking έχετε δυνατότητα:
  • να διενεργείτε συναλλαγές Διαχείρισης Προφίλ και Ασφάλειας, όπως αλλαγή Password, σύνδεση /
         αποσύνδεση / φιλικές ονομασίες λογαριασμών κ.ά.
  • να εγγραφείτε στην Υπηρεσία Ειδοποιήσεων (ΕΤΕ Alerts)
  • να ενημερώνεστε για τους πόντους σας στο Πρόγραμμα Συνολικής Eπιβράβευσης go4more​
Το Internet Banking σας προσφέρει :
  • άμεση κάλυψη των καθημερινών, τραπεζικών σας υποχρεώσεων,  
  • προηγμένες και πρωτοποριακές μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών
  • ευελιξία, στην εξυπηρέτησή σας, όλο το 24ωρο 
  • οικονομία, με μηδενικές  ή πολύ χαμηλές χρεώσεις.
         Ενημερωθείτε εδώ αναλυτικά.

    Με την εγγραφή σας στο Internet Banking έχετε άμεσα πρόσβαση στις διαθέσιμες υπηρεσίες και από οποιοδήποτε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (μέσω του Phone Banking​), καθώς και από το Smartphone κινητό σας (μέσω του Mobile Banking).

Γνωρίστε τις υπηρεσίες μας

Το Internet Banking σας προσφέρει καθημερινές λύσεις για άμεση παρακολούθηση και διαχείριση των λογαριασμών, των καρτών και των δανείων σας:

  • Πληροφόρηση και Συναλλαγές
    Το Internet Banking σας παρέχει:

    Πλήρη έλεγχο λογαριασμών, καρτών και δανείων, εφόσον μπορείτε να πληροφορείστε στοιχεία, υπόλοιπα και κινήσεις για:
    • Μεγάλο εύρος συναλλαγών, τις περισσότερες  σε πραγματικό χρόνο, όπως:

      • μεταφορά ποσών σε λογαριασμούς δικούς σας ή τρίτων:
        • στην Εθνική Τράπεζα,
        • σε άλλη τράπεζα εσωτερικού (μέσω DIASTRANSFER), καθώς και
        • σε άλλη τράπεζα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
      • πληρωμές:
        • πιστωτικών καρτών Εθνικής Τράπεζας & άλλων τραπεζών (μέσω DIASTRANSFER )
        • βεβαιωμένων οφειλών ΔΟΥ (ΕΝ.Φ.Ι.Α., ΦΠΑ, Φόρος Εισοδήματος κ.ά)
        • οφειλών εταιρειών-οργανισμών ενέργειας (ΔΕΗ κ.λπ.), ύδρευσης (ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ κ.ά.),
               παροχής αερίου, κινητής/σταθερής τηλεφωνίας & παρόχων Internet, ασφαλιστικών 
               εταιρειών κ.λπ.
        • εισφορών σε Ασφαλιστικά Ταμεία (ΙΚΑ κ.λπ.) και λοιπών οφειλών προς το Δημόσιο  
      • αγοραπωλησία μετοχών
      • παραγγελία μπλοκ επιταγών
      • πάγιες εντολές σε λογαριασμούς ΕΤΕ κ.λπ​​. 
  • Προφίλ και Ασφάλεια
    Μέσω του Internet Banking έχετε δυνατότητα να διενεργείτε Συναλλαγές διαχείρισης Προφίλ και Ασφάλειας: ​
    • αλλαγή Password
    • κλείδωμα συσκευής i-code
    • σύνδεση /αποσύνδεση /φιλικές ονομασίες λογαριασμών
  •  

  • Υπηρεσία Ειδοποιήσεων (ΕΤΕ Alerts)


    Μέσω της Υπηρεσίας Ειδοποιήσεων ΕΤΕ Alerts παρέχεται η δυνατότητα άμεσης, αξιόπιστης και ασφαλούς ενημέρωσης για τις κινήσεις που πραγματοποιούνται  με χρήση πιστωτικής κάρτας έκδοσης Εθνικής Τράπεζας. 

    Οι παρεχόμενες ειδοποιήσεις για τις πιστωτικές κάρτες της Τράπεζας διακρίνονται στις εξής κατηγορίες:

    1) Ενημέρωση για συναλλαγές που διενεργούνται από τον κάτοχο μέσω του δικτύου των EFT/POS, 
        των ATMs, των Καταστημάτων της Τράπεζας, αλλά και μέσω Internet/Phone/Mobile Banking. 
        Συγκεκριμένα:  ​

    • αναλήψεις μετρητών (από Κατάστημα ή ΑΤΜ),
    • αγορά και αγορά με δόσεις (περιλαμβάνονται και οι πάγιες εντολές), 
    • επιστροφή χρημάτων από αγορά και 
    • πληρωμή οφειλής (δόσης) πιστωτικής κάρτας 
           (μέσω ΑΤΜ, Internet / 
      Phone / Mobile Banking, Καταστήματος, ΕΛ.ΤΑ.,
           πάγιας εντολής αυτόματης εξόφλησης με χρέωση καταθετικού λογαριασμού)

    2) Ενημέρωση του κατόχου για έκδοση μηνιαίου λογαριασμού – statement (ελάχιστη καταβολή, ημερομηνία πληρωμής).

    Η εγγραφή στην Υπηρεσία διενεργείται μέσω :
    • συναλλαγής του Internet Βanking,
          όπου ο πελάτης αφού καθορίσει τις σχετικές προτιμήσεις του και αποδεχτεί τους όρους
          χρήσης της Υπηρεσίας, μπορεί να λαμβάνει με αυτόματο τρόπο γραπτά μηνύματα (SMS),
          στο κινητό τηλέφωνο που έχει εισάγει, αλλά και 
    • του Phone Banking από εκπρόσωπο (agent) του Contact Center αλλά και 
    • του δικτύου των Καταστημάτων μας
    Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ. 

Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις δυνατότητες που παρέχονται μέσω Internet Banking για Πληροφόρηση, Συναλλαγές και διαχείριση Προφίλ και Ασφάλειας

 

Τιμολόγηση

Επιλέγοντας να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας ηλεκτρονικά, εξοικονομείτε όχι μόνο χρόνο αλλά και έξοδα:

  • Οι περισσότερες συναλλαγές  στο Internet Banking είναι δωρεάν, ενώ το κόστος όσων 
        τιμολογούνται (π.χ. εμβάσματα σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και στην Ε.Ε.) είναι σημαντικά 
        μειωμένο σε σχέση με τις συναλλαγές στο Κατάστημα. 
        Ενημερωθείτε εδώ αναλυτικά. 
  • Για να ενημερωθείτε σχετικά με την υφιστάμενη τιμολογιακή πολιτική της Υπηρεσίας 
        Ειδοποιήσεων (ΕΤΕ Alerts) πατήστε εδώ.

 

Internet Banking με απλά βήματα

 

  • Βήμα 1: Εγγραφή
    Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία Internet Banking, επισκεφθείτε ένα απο τα Καταστήματά μας για : 
    • να ανοίξετε ένα λογαριασμό σε Ευρώ - αν δεν έχετε ήδη - και  
    • να υπογράψετε 
      • τη σχετική Αίτηση και
      • τη Σύμβαση Παροχής Τραπεζικών υπηρεσιών, μέσω των Εναλλακτικών δικτύων
        Κατά την εγγραφή σας στις υπηρεσίες i-bank θα σας ζητηθεί να δηλώσετε έναν αριθμό κινητού σας τηλεφώνου, προκειμένου να λαμβάνετε μέσω γραπτού SMS μηνύματος, έναν κωδικό μιας χρήσης (ηλεκτρονικός κλειδάριθμος/SMS i-code), απαραίτητος για την ασφαλή ολοκλήρωση των συναλλαγών σας.

        Ενημερωθείτε αναλυτικά για την υπηρεσία SMS i-code 


        Από την επόμενη εργάσιμη ημέρα, έχετε δυνατότητα πρόσβασης στις υπηρεσίες i-bank Internet / Phone & Mobile banking, χρησιμοποιώντας :                   
        • τον -μοναδικό- Κωδικό Χρήστη (UserID), 
               που έχετε ήδη παραλάβει από το Κατάστημα και
        • τον -προσωπικό σας - Μυστικό κωδικό (Password), 
               τον οποίο  δημιουργείτε μόνοι σας.  

          Ενημερωθείτε αναλυτικά για δημιουργία του προσωπικού σας Password.​ ​​​

           
        • Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, δηλώστε άμεσα οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.) με μία επίσκεψη σε ένα Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.
          Αναλυτική ενημέρωση στην επιλογή/καρτέλα "Χρήσιμες πληροφορίες" .
    • Βήμα 2: Είσοδος
      Οπουδήποτε υπάρχει  σύνδεση στο Internet, έχετε πρόσβαση στο Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας.
      Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας (www.nbg.gr) και επιλέξτε «Internet Banking Είσοδος» για να μεταβείτε στη login οθόνη της υπηρεσίας Internet Banking.

       
      Στη συνέχεια, για την είσοδό σας στην υπηρεσία θα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδί​α: 
      • τον Κωδικό Χρήστη (UserID), που έχετε παραλάβει απο το Κατάστημα και 
      • τον Μυστικό Κωδικό (Password), που θα δημιουργήσετε μόνοι σας ακολουθώντας τις
            οδηγίες που θα βρείτε στη Login σελίδα του Internet Banking. 
      Η επιτυχής καταχώρηση των ανωτέρω, σας επιτρέπει την ασφαλή είσοδό σας στο Internet Banking για τη διενέργεια και ολοκλήρωση των συναλλαγών σας. 
      Σε περίπτωση λανθασμένης εισαγωγής:
      • Kωδικού Χρήστη (UserID) ή/και 
      • Μυστικού Κωδικού (Password)  
        τέσσερις διαδοχικές φορές, για λόγους ασφαλείας απενεργοποιείστε και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας. 
    • Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:
      181818 από την Ελλάδα ή
      +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό
      και πείτε το αίτημά σας (π.χ. έχω κλειδώσει το μυστικό κωδικό στο Internet Banking) για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.
    • Βήμα 3: Συναλλαγές
      Δεν χρειάζεται να έχετε εξειδικευμένες γνώσεις στους υπολογιστές για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Internet Banking.   
      Tο περιβάλλον είναι εξαιρετικά φιλικό και εύχρηστο, αφού έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί κάθε χρήστη. 

      Μετά την είσοδό σας στην υπηρεσία, μπορείτε να πληροφορηθείτε για  τους λογαριασμούς, τις επενδύσεις, τις πιστωτικές κάρτες και τα δάνειά σας. 

      Για την ολοκλήρωση των εγχρήματων συναλλαγών και των συναλλαγών ασφαλείας απαιτείται η εισαγωγή ενός κωδικού μιας χρήσης που παράγεται:
      • είτε από το κεντρικό σύστημα της Τράπεζας
            και αποστέλεται με SMS γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που  που έχετε δηλώσει
            κατά την εγγραφή σας στις υπηρεσίες i-bank (αφορά χρήστες της υπηρεσίας SMS i-code)
      • είτε από τη συσκευή i-code (αφορά κατόχους της φυσικής συσκευής)
        Ενημερωθείτε αναλυτικά για την υπηρεσία SMS i-code

        Σε κάθε συναλλαγ
        ή υπάρχουν βοηθητικές οδηγίες που σας καθοδηγούν στη διεκπεραίωσή της. 
      Επιπλέον, υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο :
      • 181818 από την Ελλάδα ή 
      • +30 210 48 48 484, από το εξωτερικό
        ή μέσω e-mail στο contact.center@nbg.gr
        αν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία.​
  • Στην Εθνική Τράπεζα, αναγνωρίζοντας την πρωταρχική σημασία της ασφάλειας, σας παρέχουμε τις πιο προηγμένες και πρωτοποριακές μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet.

     

    H πολιτική ασφάλειας που εφαρμόζουμε διασφαλίζει το απόρρητο και απαραβίαστο των συναλλαγών:

    • Μυστικότητα και αναλλοίωτο δεδομένων

      Η μυστικότητα και το αναλλοίωτο των δεδομένων  διασφαλίζονται μέσω του πρωτοκόλλου ασφαλούς επικοινωνίας SSL (Secure Sockets Layer) με ισχυρή κρυπτογράφηση στα 128 bit.
    • Αυθεντικότητα της Τράπεζας

      Η αυθεντικότητα της Τράπεζας εξασφαλίζεται με το πιστοποιητικό της Verisign, ενός από τους μεγαλύτερους, διεθνούς κύρους οργανισμούς έκδοσης πιστοποιητικών παρουσίας στο Internet. Το πιστοποιητικό εμφανίζεται στον χρήστη κάθε φορά που επισκέπτεται την ιστοσελίδα εισόδου στο σύστημα.
    • Ταυτοποίηση χρήστη
      Η ταυτοποίηση του χρήστη και η πρόσβασή  του στο  Internet & Mobile Banking πραγματοποιείται με: 
      • τον Κωδικό Χρήστη (UserID) και 
      • το Μυστικό Κωδικό (Password)​
      Σε περίπτωση λανθασμένης εισαγωγής των παραπάνω, τέσσερις διαδοχικές φορές, ο χρήστης απενεργοποιείται και θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας, στο τηλέφωνο:     
      • 181818, από την Ελλάδα ή  
      • +30 210 4848484, από το εξωτερικό
        προκειμένου να συνδεθεί με εκπρόσωπο και να ακολουθήσει τις οδηγίες του.​
    • Αποτροπή εισαγωγής μη εξουσιοδοτημένου χρήστη στο σύστημα

      Όταν ο χρήστης παραμένει στο Internet Banking για χρόνο μεγαλύτερο των 10 λεπτών χωρίς να διεκπεραιώσει καμία συναλλαγή, η σύνδεση διακόπτεται και το σύστημα επιστρέφει στην αρχική σελίδα, όπου θα πρέπει να ξαναδώσει τους μυστικούς κωδικούς του. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η μη εισαγωγή στο σύστημα χρήστη που δεν είναι εξουσιοδοτημένος.
    • Διασφάλιση εγχρήματων συναλλαγών
      Η επιπλέον διασφάλιση των εγχρήματων συναλλαγών και συναλλαγών ασφαλείας στο Internet, Phone & Mobile Banking πραγματοποιείται με κωδικούς μιας χρήσης που παράγεται ηλεκτρονικά :
      • είτε από το κεντρικό σύστημα της Τράπεζας
            και αποστέλλονται με SMS γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει ο
            χρήστης των υπηρεσιών i-bank (αφορά χρήστες της υπηρεσίας SMS i-code) 
      • είτε απο τη φυσική συσκευή  i-code
         

       

    Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι και δική σας υπόθεση.
    Ενημερωθείτε εδώ για τις οδηγίες και τις συμβουλές ασφαλείας της Τράπεζας.    

    • Υποστήριξη
      Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για:
      • λειτουργική υποστήριξη και πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες i-bank Internet,
            Phone & Mobile Banking, καθώς και την υπηρεσία SMS i-code
             
      • απώλεια 
        • της φυσικής συσκευής i-code​
        • της συσκευής κινητού τηλεφώνου (ή της κάρτας SIM),
              την οποία έχετε δηλώσει για χρήση της υπηρεσίας SMS i-code​
      • ξεκλείδωμα της υπηρεσίας i-bank Internet, Phone & Mobile Banking,
             σε περίπτωση κλειδώματος από λάθος εισαγωγή κωδικών πρόσβασης
             ή / και κωδικού i-code / SMS i-code 
    • Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:

      • 181818 από την Ελλάδα ή 
      • +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό
        και πείτε το αίτημά σας (π.χ. έχω κλειδώσει το μυστικό κωδικό στο Internet Banking)
        για να συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.​
    • Μεταβολή στοιχείων

      Δηλώστε άμεσα οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.) με μία επίσκεψη σε ένα Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.

      Ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία αυτά από:  
      • το ενημερωτικό έντυπο Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα
      • το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας, καλώντας:
      • 181​818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή
      • 30  210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό.
        Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας. 

    Συχνές ερωτήσεις –απαντήσεις

    • Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μέσω Internet Banking;

      Η Τράπεζα σε καμία περίπτωση δεν θα διακινδύνευε το κύρος της,  γι' αυτό και έχει πραγματοποιήσει πολύ μεγάλες επενδύσεις στην ασφάλεια των συστημάτων της, με αυστηρές προδιαγραφές και με βάση τα διεθνή πρότυπα.
      Η διασφάλιση των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet είναι η πρώτη της μέριμνα στην παροχή των υπηρεσιών αυτών και αφορά  τόσο στην προστασία των προσωπικών στοιχείων των χρηστών, όσο και στο απόρρητο και απαραβίαστο των συναλλαγών.

       
      Η μεγαλύτερη απόδειξη της εμπιστοσύνης των πελατών είναι ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των χρηστών των υπηρεσιών i-bank Internet / Phone / Mobile Banking.

       
      Παράλληλα, η Τράπεζα παρακολουθεί διαρκώς τις εξελίξεις σε θέματα ασφάλειας και εφαρμόζει τις πιο προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών. 

      Μία από τις μεθόδους αυτές είναι και η καθιέρωση των κωδικών μιας χρήσης που παράγονται: 
      • από το κεντρικό σύστημα της Τράπεζας
            και αποστέλλονται με SMS γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει
            κατά την εγγραφή σας στις υπηρεσίες i-bank Internet/Phone &Mobile banking  ή
      • από τη φυσική συσκευή i-code​

      που αποτελούν πρωτοποριακές μεθόδους διασφάλισης των ηλεκτρονικών συναλλαγών σε παγκόσμιο επίπεδο.

      Βέβαια, η ασφάλεια των συναλλαγών είναι και δική σας υπόθεση: Θα πρέπει να ακολουθείτε τις συμβουλές ασφαλείας και τις επιμέρους οδηγίες της Τράπεζας για την προστασία του υπολογιστή σας και τη διασφάλιση των προσωπικών σας στοιχείων, όπως παρέχονται αναλυτικά στην Ασφάλεια Συναλλαγών.
    • Για ποιες οικονομικές υποχρεώσεις, δικές μου ή της οικογένειάς μου, μπορώ να εξυπηρετούμαι μέσω του Internet Banking;
      Μέσω Internet Banking μπορείτε να εξοφλείτε τις μηνιαίες οικογενειακές σας υποχρεώσεις: λογαριασμό ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, τηλεφωνίας /Internet κ.ά.
      Επιπλέον, μπορείτε να πληρώνετε οφειλές προς  το Δημόσιο (ΦΠΑ, Φόρος Εισοδήματος κ.ά.), ασφάλιστρα σε συμβεβλημένες Ασφαλιστικές Εταιρείες, εισφορές σε Ασφαλιστικά Ταμεία, καθώς και οφειλές σε πολλές άλλες εταιρείες.
      Για να δείτε αν η Τράπεζα συνεργάζεται με την εταιρεία που ενδιαφέρεστε πιέστε εδώ. Σίγουρα, θα αναγνωρίσετε κάποιες εταιρείες που εξοφλείτε οικογενειακές οφειλές, πηγαίνοντας στα γραφεία τους ή στην τράπεζα ή στο ταχυδρομείο.  Τώρα πλέον, οι υποχρεώσεις αυτές μπορούν να διεκπεραιώνονται από το σπίτι ή το γραφείο, ανέξοδα, 24 ώρες το 24ωρο.
    • Είναι εύκολο να πληρώσω ένα λογαριασμό μέσω του Internet Banking;

      Πάρα πολύ εύκολο. Επιλέγετε την εταιρεία που επιθυμείτε από το μενού «Πληρωμές». Στην οθόνη που εμφανίζεται, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι, χρεώνοντας έναν από τους συνδεδεμένους λογαριασμούς σας στο Internet Banking με το ακριβές ποσό της εκάστοτε οφειλής, να συμπληρώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού που ζητούνται στην οθόνη της συναλλαγής. 

      Αν χρειαστείτε περισσότερες διευκρινίσεις, η «Βοήθεια» κάθε συναλλαγής σας καθοδηγεί στον τρόπο συμπλήρωσης των απαιτούμενων πεδίων.
    • Μπορώ να πληρώνω και λογαριασμούς τρίτων;

      Ασφαλώς, δεν είναι απαραίτητο οι λογαριασμοί που εξοφλείτε να είναι δικοί σας. Αρκεί να γνωρίζετε τα απαραίτητα προς συμπλήρωση στοιχεία στα πεδία της κάθε συναλλαγής.
    • Μπορώ να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα μέσω του Internet Banking;
      Και βέβαια, είτε είναι κάρτα της Εθνικής Τράπεζας είτε άλλης τράπεζας που συμμετέχει στο σύστημα ΔΙ.Α.Σ. Μάλιστα, δεν είναι απαραίτητο η κάρτα που πληρώνετε να είναι η δική σας. Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη. 
      Η οθόνη της συναλλαγής στο Internet Banking σας καθοδηγεί να συμπληρώσετε τα πεδία που απαιτούνται:
      • Αν η πιστωτική κάρτα έχει εκδοθεί στην Εθνική Τράπεζα, χρειάζεται να την επιλέξετε από προεπιλεγμένη λίστα (αν είναι δική σας) ή να πληκτρολογήσετε  τον αριθμό της (αν είναι κάρτα τρίτου), να επιλέξετε τον συνδεδεμένο λογαριασμό  που επιθυμείτε να  χρεώσετε και να πληκτρολογήσετε το ποσόν που επιθυμείτε. Η συναλλαγή αυτή είναι δωρεάν​

      • Αν η πιστωτική κάρτα έχει εκδοθεί σε άλλη τράπεζα, θα πρέπει να επιλέξετε την τράπεζα αυτή, από προεπιλεγμένη λίστα (drop down list) που περιλαμβάνει όλες τις τράπεζες που συμμετέχουν στο ΔΙ.Α.Σ. Τα έξοδα στην περίπτωση αυτή είναι ελάχιστα. Αν οποιαδήποτε στιγμή χρειαστείτε διευκρινίσεις, σε κάθε συναλλαγή υπάρχει η «Βοήθεια» που σας πληροφορεί ό, τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη συμπλήρωση των απαιτούμενων πεδίων.
    • Μπορώ να καταθέτω το ενοίκιό μου μέσω του Internet Banking;

       

      Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Το μόνο που χρειάζεται είναι να χρεώσετε έναν από τους λογαριασμούς που έχετε συνδέσει στο Internet Banking με το ποσό που επιθυμείτε και να πιστώσετε το λογαριασμό του ιδιοκτήτη στην Εθνική Τράπεζα, σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα, ακόμα και σε τράπεζα της Ε.Ε.
      Ακόμη, αν ο λογαριασμός του ιδιοκτήτη τηρείται στην Εθνική Τράπεζα μπορείτε, μέσω του Internet Banking, να δώσετε πάγια εντολή κατάθεσης του ενοικίου σας σε συγκεκριμένη ημέρα κάθε μήνα. Μπορείτε να ανακαλέσετε την πάγια εντολή όποτε εσείς επιθυμείτε.

    • Το παιδί μου σπουδάζει στο εξωτερικό και πολλές φορές χρειάζεται να στέλνω χρήματα που έχει άμεση ανάγκη. Πώς μπορώ να εξυπηρετηθώ μέσω Internet Banking;
      Πάρα πολύ εύκολα. Το Internet Banking παρέχει πολύ μεγάλη διευκόλυνση στην περίπτωση αυτή και στους δύο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταθέσετε το ποσό στο λογαριασμό του, οποτεδήποτε χρειαστεί, ακόμα και το Σαββατοκύριακο, που είναι κλειστές οι τράπεζες. Μάλιστα, αν ο λογαριασμός του τηρείται στην Εθνική Τράπεζα, η μεταφορά αυτή είναι δωρεάν. 

      Το παιδί σας, αφού βεβαιωθεί από το Internet Banking ότι πιστώθηκε ο λογαριασμός, μπορεί να κάνει ανάληψη με την Debit MasterCard​ ή την ΕΘΝΟCASH PLUS σε οποιοδήποτε ATM με το σήμα Cirrus/Maestro. 
      Αν το παιδί σας σπουδάζει σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί ακόμα να ανοίξει ένα λογαριασμό σε μία τοπική τράπεζα και να στέλνετε τα χρήματα στο λογαριασμό αυτό.

      Τα έξοδα στην περίπτωση αυτή είναι ελάχιστα και αν ο λογαριασμός που χρεώνεται είναι λογαριασμός Σπουδάζω, τα εμβάσματα μέσω  Internet Banking αποστέλλονται χωρίς προμήθειες υπέρ της Εθνικής Τράπεζας.