Συναλλαγές - Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε για τις συναλλαγές σας.
Θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα; Στείλτε μας την ερώτησή σας.

Μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας μέσω της υπηρεσίας Digital Banking, με την ανάρτηση των απαραίτητων εγγράφων. Μπορείτε επίσης να τα επικαιροποιήσετε μέσω του gov.gr και της υπηρεσίας eGov-KYC, χωρίς να χρειάζεται να ανεβάσετε κάποιο έγγραφο. Αν δεν είστε ενεργός χρήστης του Digital Banking, μπορείτε είτε να εγγραφείτε online και στη συνέχεια να ακολουθήσετε τη σχετική διαδικασία, είτε να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας.
Ο κωδικός BIC/SWIFT της τράπεζάς μας είναι: «ETHNGRAA».
Ο IBAN (προφέρεται "Άϊμπαν" και προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων "International Bank Account Number") είναι ένας τυποποιημένος, μοναδικός και μηχανογραφικά επεξεργάσιμος αριθμός τραπεζικού λογαριασμού. Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ
Αν εντοπίσατε κάποια ύποπτη συναλλαγή θα πρέπει να αλλάξετε άμεσα τον μυστικό κωδικό σας στις υπηρεσίες Digital Banking ή/και να παγώσετε προσωρινά τη χρήση των καρτών σας. Θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 210 77 27 440 (24/7) ή  στέλνοντας e-mail στο [email protected] ή με μια επίσκεψη σε ένα κατάστημά μας.
Μπορείτε να κλείσετε ένα ραντεβού από την εφαρμογή  i-bank Pass (σε επιλεγμένα καταστήματα) ή με ένα τηλέφωνο στο κατάστημα που σας ενδιαφέρει.

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας
back-to-top