Λογαριασμοί - Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε για τους λογαριασμούς σας.
Θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα; Στείλτε μας την ερώτησή σας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα έγγραφα που χρειάζεται να μας προσκομίσετε για την πιστοποίηση των στοιχείων σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.), από το ενημερωτικό έντυπο «Συστηθήκατε; Αν όχι... κάντε το τώρα». Μπορεί να απαιτηθούν και επιπρόσθετα δικαιολογητικά, ανάλογα με το τραπεζικό σας προφίλ.
Μπορείτε να ανοίξετε νέο λογαριασμό ταμιευτηρίου, τρεχούμενο ή eValue μέσω της υπηρεσίας Digital Banking, είτε είστε ήδη πελάτης της τράπεζάς μας είτε νέος.
Μπορείτε να βρείτε το IBAN του λογαριασμού σας στην υπηρεσία Digital Banking, στα βιβλιάρια καταθέσεών σας και στα αντίγραφα κίνησης των λογαριασμών σας. Μπορείτε επίσης να βρείτε τον IBAN του λογαριασμού σας από εδώ.
Μπορείτε να ανοίξετε έναν απλό λογαριασμό καταθέσεων ανηλίκου, αρκεί στο άνοιγμα να είναι παρόντες όλοι οι νόμιμοι κηδεμόνες, με τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησης. Για τον λογαριασμό αυτό ο ανήλικος (μέχρι την ενηλικίωση του) δεν μπορεί να λάβει κάρτα, να προβεί σε ανάληψη ή να έχει πρόσβαση στην υπηρεσία Digital Banking.
Μπορείτε να προσθέσετε/αφαιρέσετε συνδικαιούχο σε υπάρχοντα λογαριασμό, με την παρουσία όλων των εμπλεκόμενων ατόμων, σε ένα κατάστημά μας.

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας
back-to-top