Digital CX Awards 2022 | The Digital Banker

Η Εθνική Τράπεζα διακρίθηκε για άλλη μια φορά ανάμεσα σε 600 υποψηφιότητες, 127 χρηματοοικονομικών οργανισμών, , που υποβλήθηκαν στα «Digital CX Awards 2022», τα οποία πραγματοποιήθηκαν από το κορυφαίο μέσο του κλάδου «The Digital Banker».

Τα Digital CX Awards είναι αναμφισβήτητα το πιο ανταγωνιστικό πρόγραμμα τραπεζικών βραβείων παγκοσμίως. Η σημαντική αύξηση των συμμετεχόντων και των υποψηφιοτήτων, που υποβάλλονται κάθε χρόνο, αποτελούν μία ακόμα απόδειξη των σημαντικών ενεργειών που υλοποιούν οι τράπεζες, προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα για την επόμενη μέρα. Τα Digital CX Awards 2022 αποτελούν το μοναδικό πρόγραμμα αξιολόγησης παγκοσμίως, που αφορά στην αναγνώριση της αριστείας στην Ψηφιακή Εμπειρία Πελατών στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Έτσι, η διάκριση της Εθνικής Τράπεζας με 2 βραβεία σε επίπεδο Ελλάδας, σε έναν τόσο σημαντικό θεσμό, αποκτά ιδιαίτερη σημασία και αποτελεί σημαντική επιβράβευση των πρωτοβουλιών που αναπτύσσει:

  • Best Retail Bank for Digital CX
  • Best SME Bank for Digital CX.

Οι διακρίσεις αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές για εμάς, καθώς επιβραβεύουν το ευρύ πλάνο που θέτουμε σε εφαρμογή για την ανανέωση του ιστορικού μας ρόλου και παράλληλα ενισχύουν τη θέση μας στην αγορά.  Κλειδί σε αυτή τη μετάβαση αποτελεί η αλλαγή της στρατηγικής προσέγγισης του Ομίλου μας, από τα παραδοσιακά τραπεζικά προϊόντα σε νέες προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, που τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο και αποτελούν τη μετάβαση στη νέα εποχή.

Η Εθνική προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών: από την εγγραφή νέων πελατών στην Τράπεζα, έως την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και εργαλείων που ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών αφού κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη και βελτιώνουν την οικονομική τους κατάσταση, καθώς και μια σειρά προϊόντων, που ανταποκρίνονται στις εξατομικευμένες ανάγκες των ιδιωτών πελατών και των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα για τα βραβεία αυτά, μερικές από τις βέλτιστες πρακτικές και καινοτομίες που παρουσιάστηκαν στην επιτροπή ήταν:

  • Το NBG Digital Onboarding. Ήμασταν η πρώτη Τράπεζα στην Ελλάδα που επέτρεψε σε ιδιώτες να γίνουν πελάτες από τα κινητά τους τηλέφωνα, ακόμη και χωρίς την καταχώρηση εγγράφων.
  • Η στρατηγική mobile-first, μέσω του mobile banking, που η Τράπεζά μας ακολούθησε, προσφέρει στους πελάτες μας ολοκληρωμένες λύσεις, αφού τους δίνεται η δυνατότητα να κάνουν τα πάντα από το τηλέφωνό τους, χωρίς υπολογιστή και φυσικά χωρίς επίσκεψη σε Κατάστημα.
  • Η Mobile Banking εφαρμογή μας είναι η πιο δημοφιλής μεταξύ όλων των Ελληνικών Τραπεζών, κερδίζοντας παράλληλα και υψηλό μερίδιο αγοράς.

Επιπλέον, για να ενθαρρύνουμε τους επιχειρηματικούς πελάτες μας να χρησιμοποιούν περαιτέρω τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις νέες λειτουργικότητες που παρέχονται, ώστε να μην χρειάζεται να επισκέπτονται τα Καταστήματά μας και να απολαμβάνουν μια πλήρως ψηφιακή τραπεζική εμπειρία, η Εθνική Τράπεζα αναβάθμισε το Corporate Internet Banking και παρουσίασε ένα νέο πλήρες πακέτο ψηφιακών λύσεων. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να γίνουν πελάτες της Εθνικής μέσω μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής διαδικασίας, να αποκτήσουν λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια, λύσεις POS & e-commerce, αποκλειστικά ψηφιακά και να απολαύσουν πολλές ακόμη διαδικτυακές ψηφιακές υπηρεσίες.

Παράλληλα, ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών βελτιώθηκε, σύμφωνα με εσωτερική έρευνα της Τράπεζας, που έγινε στους επιχειρηματικούς μας πελάτες λόγω της αναβαθμισμένης ψηφιακής εμπειρίας, που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα και της απλοποίησης των διαδικασιών, με στόχο πάντα τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και τον επαναπροσδιορισμό μας ως μια Τράπεζα με σύγχρονο προφίλ.

Κλείσιμο
Κλείσιμο
back-to-top