Είμαστε δίπλα σας, με ασφαλείς λύσεις και μία ολοκληρωμένη εμπειρία για εσάς.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας και της σχετικής πρόσφατης μεταφοράς των υπολοίπων των λογαριασμών καταθέσεων σας σε ευρώ από την τ. OLYMPUS BANK στην Εθνική Τράπεζα, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η πλήρης διασφάλισή τους καθώς και η βέλτιστη εξυπηρέτησή σας αποτελεί πρωταρχικό μας μέλημα.

Έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και θέτοντας σε εφαρμογή τις σχετικές διαδικασίες με διαφάνεια, σεβασμό και πλήρη συμμόρφωση στις αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων, βρίσκονται ήδη στη διάθεση σας τα ψηφιακά κανάλια και το δίκτυο καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, για την άμεση και απρόσκοπτη συναλλακτική σας εξυπηρέτηση.

Για το λόγο αυτό, για όλους εσάς, έχουμε προβεί στις παρακάτω ενέργειες:

  • Έχουμε φροντίσει για την επέκταση του ωραρίου, των φυσικών καταστημάτων στις περιοχές της Δράμας, Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας μέχρι τις 17:00, με στόχο την πλήρη ενημέρωσή και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
  • Έχουμε ενεργοποιήσει ειδική τηλεφωνική γραμμή στο 210 4848300, για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Εφόσον είστε ήδη εγγεγραμμένοι στο Digital banking της Εθνικής Τράπεζας, μπορείτε να εισέλθετε με τους υφιστάμενους κωδικούς πρόσβασης και να επιλέξετε την εμφάνισή των λογαριασμών που μεταφέρθηκαν αυτομάτως από την τ. OLYMPUS BANK.

Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε κωδικούς, μπορείτε να αποκτήσετε εδώ:

Έκδοση Κωδικών Digital Banking |Εθνική Τράπεζα (nbg.gr)

Μπορείτε να ενημερωθείτε και από το σχετικό Δελτίο Τύπου, πατώντας, εδώ.

Είμαστε πάντοτε δίπλα σας δημιουργώντας λύσεις και εργαλεία που εξυπηρετούν τις ανάγκες σας.

Θέλω να ενημερώσω online τα στοιχεία μου, εύκολα και γρήγορα, χωρίς δικαιολογητικά!

Τα κεφάλαια όλων των πελατών της τ. OLYMPUS BANK που είναι τοποθετημένα σε καταθέσεις μεταφέρονται ακέραια στην Εθνική Τράπεζα. Ισχύουν οι όροι των ήδη υφιστάμενων συμβάσεων κατάθεσης, οι οποίες μεταβιβάζονται στην Εθνική Τράπεζα.
Τα κεφάλαια όλων των πελατών της τ. OLYMPUS BANK που είναι τοποθετημένα σε επενδύσεις δεν έχουν μεταφερθεί στην Εθνική Τράπεζα και ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον εκκαθαριστή PQH
Τα μέσα συναλλαγών που διαθέτετε μέσω της τ. OLYMPUS BANK παύουν να λειτουργούν και θα αντικατασταθούν από ανάλογα μέσα της Εθνικής Τράπεζας.

Εφόσον είστε ήδη πελάτης της Εθνικής Τράπεζας και κάνετε χρήση των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης (Digital Banking), μπορείτε να εισέλθετε με τους υφιστάμενους κωδικούς πρόσβασης/διαπιστευτήρια σας (Username - Password), και θα υπάρχουν συνδεδεμένοι οι λογαριασμοί που διατηρούσατε στην OLYMPUS BANK και μεταφέρθηκαν στην Εθνική, κάνοντας χρήση όλων των δυνατοτήτων που ήδη σας προσφέρονται, όπως μεταφορά χρημάτων, πληρωμή λογαριασμών, αίτηση έκδοσης νέας χρεωστικής κάρτας για τους νέους λογαριασμούς σας ή σύνδεση τους με ήδη υπάρχουσα χρεωστική κάρτα σας. Οι λογαριασμοί δεν εμφανίζονται αυτόματα στην αρχική σελίδα και θα πρέπει να επιλέξετε την εμφάνισή τους.

Mπορείτε να προβείτε άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια διαχείρισης ή αξιοποίησής τους. Ειδικότερα, για τη διαχείριση των κεφαλαίων σας:

  • Εφόσον είστε ήδη πελάτης της Εθνικής Τράπεζας και κάνετε χρήση των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης (Internet Banking), μπορείτε να εισέλθετε με τους υφιστάμενους κωδικούς πρόσβασης/διαπιστευτήρια σας (Username - Password), και θα υπάρχουν συνδεδεμένοι οι λογαριασμοί που διατηρούσατε στην OLYMPUS BANK και μεταφέρθηκαν στην Εθνική, κάνοντας χρήση όλων των δυνατοτήτων που ήδη σας προσφέρονται, όπως μεταφορά χρημάτων, πληρωμή λογαριασμών, αίτηση έκδοση νέας χρεωστικής κάρτας για τους νέους λογαριασμούς σας ή σύνδεση τους με ήδη υπάρχουσα χρεωστική κάρτα σας.Οι λογαριασμοί δεν εμφανίζονται αυτόματα στην αρχική σελίδα και θα πρέπει να επιλέξετε την εμφάνισή τους.
Κλείσιμο
Κλείσιμο
back-to-top