Η νέα ψηφιακή διακυβέρνηση και το gov.gr

Εκμεταλλευτείτε όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες για online υπηρεσίες

Η γραφειοκρατία και οι καθυστερήσεις δεν έχουν θέση στη νέα ψηφιακή εποχή. Η νέα διαδικτυακή πύλη gov.gr που λειτούργησε εσπευσμένα λόγω της πανδημίας, φέρνει όλο το Δημόσιο στον υπολογιστή σας και κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη. Μπορείτε να αναζητήσετε την υπηρεσία, το έγγραφο ή την πληροφορία που χρειάζεστε και να εξυπηρετηθείτε άμεσα, με μερικά “κλικ”.

Λόγω της ευκολίας που προσφέρει στην καθημερινότητα όλων αλλά και, κυρίως, λόγω της υπηρεσίας eGov-KYC, μέσω της οποίας μπορείτε να ενημερώνετε ή να μεταβάλλετε τα προσωπικά στοιχεία που έχετε δηλωμένα στην τράπεζα αντλώντας τα απευθείας από την κρατική υπηρεσία, χωρίς να χρειάζεται να ανεβάσετε έγγραφα, παρακάτω σας ενημερώνουμε για τα βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας.

Το gov.gr ξεκίνησε τη λειτουργία του τα τελευταία χρόνια και συνεχώς εξελίσσεται. Πλέον, μπορείτε να επισκεφθείτε μέσα από τη συγκεκριμένη πύλη 19 Υπουργεία, 9 Ανεξάρτητες Αρχές και 70 Φορείς και Οργανισμούς. Ακόμη, μπορείτε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά υπεύθυνη δήλωση και εξουσιοδότηση, από την άνεση του σπιτιού σας, από το γραφείο σας ή απλά από το κινητό σας. Η σχέση με το Δημόσιο έχουν πλέον αλλάξει!

Πώς γίνεται η είσοδος στην υπηρεσία

Χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς σας κωδικούς TAXISNET. Τόσο απλά.

Προσωπική οργάνωση

my.gov.gr: Η νέα υπηρεσία που έρχεται να σας διευκολύνει ακόμα περισσότερο, αλλά και να οργανώσει όλα τα χαρτιά που συνήθως σας μπερδεύουν και σας αγχώνουν.

Τι είναι η θυρίδα; Πρόκειται για έναν ψηφιακό προσωπικό φάκελο, όπου εκεί συγκεντρώνονται τα έγγραφα που εκδίδετε online μέσω του gov.gr και τα έγγραφα που εκδίδονται σε δεύτερο χρόνο, έπειτα από την ηλεκτρονική αίτηση που έχετε κάνει προς κάποιον Φορέα της δημόσιας διοίκησης μέσω του gov.gr.

Το my.gov.gr, το προσωπικό σας αρχείο λοιπόν, σας παρέχει επίσης τη δυνατότητα να αποστέλλετε ηλεκτρονικά έγγραφα στη θυρίδα κάποιου άλλου, είτε πρόκειται για ιδιώτη, είτε για δημόσιο φορέα.

Η νέα ψηφιακή διακυβέρνηση και το gov.gr

Ποια έγγραφα μπορείτε να συγκεντρώνετε στο my.gov.gr

Βεβαίωση εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, υπεύθυνες δηλώσεις, πιστοποιητικά δημοτολογίου, εξουσιοδοτήσεις, ληξιαρχικές πράξεις, έγγραφα που εκδόθηκαν μετά από αίτηση του gov.gr προς Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), αντίγραφο ποινικού μητρώου, σήμα δωρεάν στάθμευσης για ηλεκτρονικά οχήματα, δήλωση απώλειας δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν ένα σημαντικό παράδειγμα τομέα στον οποίο η τεχνολογία αλλάζει την καθημερινότητά μας προς το καλύτερο. Τα σύγχρονα ψηφιακά δεδομένα συντελούν στη μείωση της ταλαιπωρίας, στην άμεση εξυπηρέτηση και στη σωστή οργάνωση. Το gov.gr μπήκε δυναμικά στις ζωές όλων προσφέροντας άμεση πρόσβαση σε πολύ σημαντικά δεδομένα, και διευκολύνοντας, παράλληλα, τις τραπεζικές συναλλαγές μέσα από την υπηρεσία eGov-KYC και την επικαιροποίηση των στοιχείων σας χωρίς να απαιτείται η ανάρτηση εγγράφων.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Μαζέψτε ακόμη περισσότερες πληροφορίες μέσα από χρήσιμα άρθρα.

Η εθνική μας ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ

Για ό,τι θέλετε να μάθετε, να ρωτήσετε και να αποκτήσετε, η εξειδικευμένη μας ομάδα είναι δίπλα σας, για να σας εξυπηρετήσει είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά.
Κλείσιμο

Επικοινωνία

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να απαντήσουμε τις ερωτήσεις σας και να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.
  1. Τα στοιχεία σας
  2. Το αίτημά σας

Περισσότερες πληροφορίες

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία ώστε να σας δώσουμε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σε περίπτωση απάτης παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο τηλέφωνο 210 484 8484.
Αποδέχομαι τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων

back-to-top