
Συνήθη Ερωτήματα Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στη web πλατφόρμα i-bank Trade Finance;Μπορείτε να έχετε πρόσβαση από τον Η/Υ, το φορητό σας Η/Υ, τo tablet ή το κινητό σας, από το γραφείο ή το σπίτι σας, κάνοντας log in στο Ιnternet Βanking της Εθνικής Τράπεζας για Επιχειρήσεις, χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης επιπλέον εφαρμογών. Δεν απαιτείται ιδιαίτερος μηχανογραφικός εξοπλισμός.
Από ποια προγράμματα περιήγησης υποστηρίζεται η πλατφόρμα i-bank Trade Finance;Υποστηρίζεται από τα παρακάτω πιστοποιημένα προγράμματα περιήγησης (browser):
o Internet Explorer 7, 8, 9
o Internet Explorer 10, 11 (με compatibility mode on)
o Firefox version 8 έως 34
o Chrome version 11 και άνω
o Safari 5.1.7 για Mac
Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε παλιότερη έκδοση, παρακαλούμε ενημερώστε την εφαρμογή σας για να αποφύγετε πιθανά προβλήματα.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω της πλατφόρμας;Όσον αφορά στις συναλλαγές σας, χρησιμοποιούνται εξατομικευμένα διαπιστευτήρια ασφαλείας, όπως user ID και password, καθώς και αποστολή one time password μέσω sms ή συσκευής i-code.
Υπάρχει κόστος για την εγγραφή μου στο i-bank Trade Finance;Tο κόστος για την εγγραφή σας στην πλατφόρμα είναι μηδενικό. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.
Δεν υπάρχει η επιλογή “i-bank Trade Finance” στο Internet Banking. Τι να κάνω;Σε περίπτωση που η επιλογή “i-bank Trade Finance” δεν εμφανίζεται, πατήστε “Μετάβαση στο παλιό site” και επιλέξτε την εφαρμογή από το οριζόντιο μενού.
Ποιο είναι το κόστος πραγματοποίησης των συναλλαγών μου μέσω της πλατφόρμας;Η πρόσβαση και χρήση της πλατφόρμας δεν συνεπάγεται επιπλέον κόστος για τις συναλλαγές σας. Οι χρεώσεις σχετίζονται με τον τύπο της συναλλαγής -ανεξάρτητα αν έχουν πραγματοποιηθεί στο Κατάστημα ή ηλεκτρονικά- και αναφέρονται στο τιμολόγιο της Τράπεζας (δείτε
εδώ το τιμολόγιο εισαγωγών - εξαγωγών) ή στους αντίστοιχους ειδικούς όρους συνεργασίας σας.
Γιατί δεν βρίσκω στην εφαρμογή παλαιότερες συναλλαγές ή ορισμένες από τις παλαιότερες συναλλαγές;Η πλατφόρμα “i-bank Trade Finance” τηρεί ιστορικότητα 1 χρόνου. Στη Λίστα συναλλαγών εμφανίζονται μόνο οι συναλλαγές εισαγωγών - εξαγωγών που έχουν πραγματοποιηθεί είτε σε Κατάστημα της Τράπεζας είτε ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας. Δεν εμφανίζονται συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί από την υπηρεσία Εμβασμάτων/Πληρωμών του Internet Banking.
Γιατί δεν βρίσκω στην εφαρμογή παραστατικά παλαιότερων συναλλαγών ή κάποιας από τις παλαιότερες συναλλαγές;Η πλατφόρμα “i-bank Trade Finance” τηρεί ιστορικότητα 1 χρόνου. Στη Λίστα συναλλαγών εμφανίζονται μόνο οι συναλλαγές εισαγωγών/εξαγωγών που έχουν πραγματοποιηθεί είτε σε Κατάστημα της Τράπεζας είτε ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας. Δεν εμφανίζονται συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί από την υπηρεσία Εμβασμάτων/Πληρωμών του Internet Banking.
Γιατί η συναλλαγή μου παραμένει σε κατάσταση «Αποστολή στην Τράπεζα» για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν έχει ολοκληρωθεί, ενώ την έστειλα με ένδειξη “Επείγουσα”;Σύμφωνα με τους “Όρους διενέργειας πληρωμών στο πλαίσιο της Υπηρεσίας i-bank Trade Finance” οι εντολές μεταφοράς σε άλλη τράπεζα που παραλαμβάνονται μετά τις 14:00 θεωρούνται ισοδύναμες με υποβολή τους την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το ίδιο ισχύει και για τις τραπεζικές αργίες. Δηλαδή, ενώ μπορείτε να καταχωρείτε αιτήματα για συναλλαγές σας 24/7, οι σχετικές συναλλαγές θα ολοκληρωθούν σε τραπεζικές εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Μπορώ να χρησιμοποιώ τo i-bank Trade Finance από το εξωτερικό;Φυσικά. Μπορείτε να συνδεθείτε στις υπηρεσίες i-bank Trade Finance, να ενημερώνεστε για τις συναλλαγές σας και να καταχωρείτε το αίτημά σας για μια συναλλαγή απ’ όπου κι αν βρίσκεστε, 24 ώρες/7 ημέρες την εβδομάδα.