Ασφάλεια στις συναλλαγές σας μέσω Internet, τηλεφώνου και ΑΤΜ
Η Τράπεζα έχει πραγματοποιήσει πολύ μεγάλες επενδύσεις στην ασφάλεια των συστημάτων της, με αυστηρές προδιαγραφές και με βάση τα διεθνή πρότυπα.
Η διασφάλιση των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, τηλεφώνου και ΑΤΜ, αφορά τόσο στην προστασία των προσωπικών στοιχείων των συναλλασσομένων, όσο και στο απόρρητο και απαραβίαστο των συναλλαγών.
Η μεγαλύτερη απόδειξη της εμπιστοσύνης των πελατών μας είναι ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των χρηστών των υπηρεσιών i-bank Internet, Phone και Mobile Banking.
- Παράλληλα, η Τράπεζα παρακολουθεί διαρκώς τις εξελίξεις σε θέματα ασφάλειας και εφαρμόζει τις πιο προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών, όπως είναι η καθιέρωση των κωδικών μιας χρήσης που παράγονται:
- από το κεντρικό σύστημα της Τράπεζας και αποστέλλονται με SMS γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο
- από τη συσκευή i-code - οι οποίες αποτελούν πρωτοποριακές μεθόδους διασφάλισης των ηλεκτρονικών συναλλαγών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πληροφορίες και υποστήριξη
Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για:
• λειτουργική υποστήριξη και πληροφορίες,
σχετικά με τις υπηρεσίες i-bank Internet, Phone & Mobile Banking,
• ενεργοποίηση της κάρτας σας
• απώλεια:
- της κάρτας σας
- των κωδικών πρόσβασης στο Internet, Mobile και Phone Banking
- της συσκευής i-code
- της συσκευής κινητού τηλεφώνου (που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή για χρήση της υπηρεσίας
SMS i-code) ή της κάρτας SIM.
Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:
• 181818 από την Ελλάδα ή
• +30 210 4848484 από το εξωτερικό
για να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο
ή μπορείτε να στείλετε:
- e-mail: contact.center@nbg.gr
- fax: +30 210 4806865.