Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

Ασφάλεια στις συναλλαγές σας μέσω Internet, τηλεφώνου και ΑΤΜ

 

Η Τράπεζα έχει πραγματοποιήσει πολύ μεγάλες επενδύσεις στην ασφάλεια των συστημάτων της, με αυστηρές προδιαγραφές και με βάση τα διεθνή πρότυπα.

Η διασφάλιση των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, τηλεφώνου και ΑΤΜ, αφορά  τόσο στην προστασία των προσωπικών στοιχείων των συναλλασσομένων, όσο και στο απόρρητο και απαραβίαστο των συναλλαγών.

Η μεγαλύτερη απόδειξη της εμπιστοσύνης των πελατών μας είναι ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των χρηστών των υπηρεσιών i-bank Internet, Phone και Mobile Banking.

        • Παράλληλα, η Τράπεζα παρακολουθεί διαρκώς τις εξελίξεις σε θέματα ασφάλειας και εφαρμόζει τις πιο προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών, όπως είναι η καθιέρωση των κωδικών μιας χρήσης που παράγονται:
          - από το κεντρικό σύστημα της Τράπεζας και αποστέλλονται με SMS γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο
          - από τη συσκευή i-code 
        • οι οποίες αποτελούν πρωτοποριακές μεθόδους διασφάλισης των ηλεκτρονικών συναλλαγών σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Πληροφορίες και υποστήριξη

 

Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για:

 •  λειτουργική υποστήριξη και πληροφορίες
     σχετικά με τις υπηρεσίες i-bank Internet, Phone & Mobile Banking,
 •  ενεργοποίηση της κάρτας σας
 •  απώλεια:
    - της κάρτας σας
    - των κωδικών πρόσβασης στο Internet, Mobile και Phone Banking 
    - της συσκευής i-code 
    - της συσκευής κινητού τηλεφώνου (που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή για χρήση της υπηρεσίας 
      SMS i-code) ή της κάρτας SIM.

Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα: 
    • 181818 από την Ελλάδα ή
    • +30 210 4848484 από το εξωτερικό
για να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο

           ή μπορείτε να στείλετε:
              - e-mail: contact.center@nbg.gr

              - fax: +30 210 4806865.