Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

Ασφάλεια στις συναλλαγές σας μέσω Internet, τηλεφώνου και ΑΤΜ

 
Η Τράπεζα έχει πραγματοποιήσει πολύ μεγάλες επενδύσεις στην ασφάλεια των συστημάτων της, με αυστηρές προδιαγραφές και σύμφωνα με  τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας.

Η διασφάλιση των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, τηλεφώνου και ΑΤΜ, αφορά  τόσο στην προστασία των προσωπικών στοιχείων των συναλλασσόμενων, όσο και στην εξασφάλιση του απορρήτου και απαραβίαστου των συναλλαγών.

Τη μεγαλύτερη απόδειξη της εμπιστοσύνης των πελατών μας αποτελεί ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των χρηστών των υπηρεσιών i-bank Internet, Phone και Mobile Banking.

Παράλληλα, η Τράπεζα παρακολουθεί διαρκώς τις εξελίξεις σε θέματα ασφάλειας και εφαρμόζει τις πιο προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών, όπως είναι η καθιέρωση των κωδικών μιας χρήσης που παράγονται

- από το κεντρικό σύστημα της Τράπεζας και αποστέλλονται με γραπτό μήνυμα μέσω της εφαρμογής viber ή με SMS  (σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφικτή η αποστολή OTP μέσω της εφαρμογής) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο χρήστης κατά την εγγραφή του στην υπηρεσία (αφορά χρήστες της υπηρεσίας αποστολής ΟΤΡ),

- από τη συσκευή κωδικών μίας χρήσης (OTP),

οι οποίες αποτελούν πρωτοποριακές μεθόδους διασφάλισης των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

 

Πληροφορίες και υποστήριξη

 

Εξυπηρετηθείτε από το αυτόματο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας για:

 •  λειτουργική υποστήριξη και πληροφορίες
     σχετικά με τις υπηρεσίες i-bank Internet, Phone & Mobile Banking,
 •  ενεργοποίηση της κάρτας σας
 •  απώλεια:
    - της κάρτας σας
    - των κωδικών πρόσβασης στο Internet, Mobile και Phone Banking 
    - της συσκευής κωδικών μιας χρήσης OTP
    - της συσκευής κινητού τηλεφώνου
       (που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή για χρήση της υπηρεσίας αποστολής  ΟΤΡ μέσω της εφαρμογής viber ή με SMS) ή
     - της κάρτας SIM.

Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα: 
    • +30 210 48 48 484, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.