Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

Ανέπαφες πληρωμές από το κινητό σε POS με το σήμα contactless μέσω λειτουργίας NFC (Near Field Communication)

Τώρα μπορείτε να πληρώνετε ανέπαφα από το κινητό σας σε όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν τερματικά αποδοχής καρτών με το σήμα contactless εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking και της λειτουργίας NFC. Η υπηρεσία είναι συμβατή με συσκευές λογισμικού Android που διαθέτουν τη λειτουργικότητα NFC.


Πλεονεκτήματα:

  • Πληρώνετε απευθείας με το κινητό σας, σε οποιοδήποτε τερματικό αποδοχής καρτών (POS) με το σήμα contactless, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, με μία κίνηση, ακόμα και χωρίς Internet.
  • Η διαδικασία σύνδεσης των καρτών σας είναι πολύ εύκολη και μπορείτε να επιλέγετε κάθε φορά ποια κάρτα θα χρεώνετε.
  • Ο τρόπος πληρωμών αλλάζει: Πληρώνετε με το κινητό σας, ακόμα και όταν έχετε ξεχάσει την κάρτα σας.
  • Απολαμβάνετε περισσότερη ασφάλεια, καθώς δεν χρειάζεται να έχετε μαζί σας το πορτοφόλι σας.
  • Απολαμβάνετε όλα τα προνόμια χρήσης καρτών της Εθνικής Τράπεζας στις συναλλαγές σας (αφορολόγητο, go4more επιβράβευση).
  • Επιβεβαιώνετε άμεσα και ελέγχετε τα έξοδα των συναλλαγών σας μέσω των έξυπνων ειδοποιήσεων (smart notifications), του ιστορικού αγορών, την προσωπική διαχείριση οικονομικών, τη διαχείριση συνδεδεμένων καρτών κλπ. για γρήγορη ενημέρωση, διαφάνεια και ασφάλεια στη στιγμή.

 Οι χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες με τις οποίες μπορείτε να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές είναι οι παρακάτω:

  • Debit Mastercard
  • Debit Visa
  • Premium Debit Mastercard
  • Private Debit Mastercard
  • Debit Mastercard Business
  • Prepaid Voucher Mastercard 
  • Κάρτα του Αγρότη Debit Mastercard  

 

Γενικές πληροφορίες για τη χρήση της υπηρεσίας ανέπαφων πληρωμών από το κινητό σε POS μέσω λειτουργίας NFC

 

1. Υπάρχει χρέωση για τη χρήση της υπηρεσίας;

Όχι, η χρήση της υπηρεσίας είναι δωρεάν.

 2. Τι προϋποθέσεις απαιτούνται για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;

Να διαθέτετε μια συσκευή:

· με λειτουργικό Android 6 και άνω, στην οποία είναι ενεργοποιημένη λειτουργία NFC και δεν έχει παρακαμφθεί το λειτουργικό της σύστημα (rooted συσκευές), είτε από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κινητού είτε από τον χρήστη.

· να είστε χρήστης της εφαρμογής NBG Mobile Banking και να έχετε κωδικούς πρόσβασης (Username/ Password).

 3. Είναι ασφαλείς οι ανέπαφες συναλλαγές σε POS μέσω κινητού;

Ναι, οι συναλλαγές είναι ασφαλείς αφού η πραγματοποίηση πληρωμής είναι αδύνατη χωρίς την εισαγωγή δαχτυλικού αποτυπώματος (TouchID) ή του 4ψήφιου κωδικού NFC.

 4. Γιατί η εφαρμογή ζητάει πρόσβαση στις κλήσεις του τηλεφώνου μου;

H εφαρμογή δεν θα πραγματοποιήσει ή θα διαχειριστεί τηλεφωνικές κλήσεις. Αυτή η άδεια είναι απαραίτητη, ώστε η εφαρμογή να μπορεί να διαβάσει την κατάσταση και την ταυτότητα του τηλεφώνου σας ώστε να μπορείτε να κάνετε τις τραπεζικές συναλλαγές σας με ασφάλεια. Αυτή η άδεια σας επιτρέπει επίσης να μας καλέσετε μέσα από την εφαρμογή.

 5. Έχω συσκευή iPhone. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;

Όχι, η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε συσκευές που φέρουν λειτουργικό σύστημα Android, στις οποίες είναι ενεργοποιημένη από το χρήστη της υπηρεσίας η λειτουργία NFC και πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.

 6. Μπορώ να ενεργοποιήσω την ίδια κάρτα για πληρωμές σε παραπάνω από μία συσκευές;

Όχι, η ίδια κάρτα δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί σε πάνω από μία συσκευές.

 7. Μπορώ να ενεργοποιήσω περισσότερες από μια κάρτες για ανέπαφες πληρωμές στην ίδια συσκευή;

Ναι, μπορείτε να ενεργοποιήσετε περισσότερες από μια κάρτες για ανέπαφες πληρωμές στην ίδια συσκευή μέσα από το σχετικό μενού διαχείρισης της κάθε κάρτας στην εφαρμογή NBG Mobile Banking.

 8. Χρειάζεται να εισάγω το PIN της φυσικής κάρτας στο POS του εμπόρου όταν κάνω ανέπαφη πληρωμή μέσω κινητού τηλεφώνου Android;

Όχι, ποτέ δεν εισάγω το PIN της φυσικής κάρτας στο POS του εμπόρου. Όλες οι πληρωμές, ανεξαρτήτως ποσού, ταυτοποιούνται στο κινητό σας τηλέφωνο με δακτυλικό αποτύπωμα ή με τον κωδικό NFC.

 9. Ξέχασα τον κωδικό NFC που έχω θέσει για να χρησιμοποιώ την υπηρεσία ανέπαφων πληρωμών. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να απενεργοποιήσετε τις ανέπαφες πληρωμές από τις Ρυθμίσεις της εφαρμογής (Ρυθμίσεις > Ανέπαφες πληρωμές με κινητό), να ενεργοποιήσετε εκ νέου την υπηρεσία και να ορίσετε νέο κωδικό NFC.

 10. Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό NFC που έχω ορίσει για την υπηρεσία ανέπαφων πληρωμών;

Θα πρέπει να απενεργοποιήσετε τις ανέπαφες πληρωμές από τις Ρυθμίσεις της εφαρμογής (Ρυθμίσεις > Ανέπαφες πληρωμές με κινητό), να ενεργοποιήσετε εκ νέου την υπηρεσία και να ορίσετε νέο κωδικό NFC.

 11. Πώς μπορώ να δω αν το κινητό μου διαθέτει τεχνολογία NFC;

Συμβουλευτείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή για να ελέγξετε αν η συσκευή σας διαθέτει τεχνολογία NFC.

Παρακάτω ακολουθεί μια ενδεικτική λίστα συσκευών που δεν διαθέτουν NFC:

Samsung Galaxy A10

Samsung Galaxy J6

Xiaomi MI 8 Lite

Xiaomi Mi A1

Xiaomi Mi A2

Xiaomi Mi A2 Lite

Xiaomi POCO F1

Xiaomi POCO M3

Xiaomi Redmi 4X

Xiaomi Redmi 5

Xiaomi Redmi 5A

Xiaomi Redmi 6

Xiaomi Redmi 6A

Xiaomi Redmi 7

Xiaomi Redmi 8

Xiaomi Redmi 8A

Xiaomi Redmi 9

Xiaomi Redmi Go

Xiaomi Redmi Note 4

Xiaomi Redmi Note 4

Xiaomi Redmi Note 5

Xiaomi Redmi Note 5A

Xiaomi Redmi Note 5A

Xiaomi Redmi Note 6 Pro

Xiaomi Redmi Note 7

Xiaomi Redmi Note 8

Xiaomi Redmi Note 9S

Xiaomi Redmi S2

ZTE Zmax 3

 12. Μπορώ να έχω διαφορετικό κωδικό NFC για κάθε κάρτα;

Όχι. Ο κωδικός NFC που ορίζετε για να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία ανέπαφων πληρωμών είναι ο ίδιος για όλες τις κάρτες.

 13. Ο κωδικός NFC πρέπει να είναι ίδιος με το PIN της φυσικής κάρτας;

Όχι. Μπορείτε να ορίσετε όποιο 4ψήφιο κωδικό NFC επιθυμείτε.

 14. Πώς εγκαθιστώ το εικονίδιο συντόμευσης widget;

Από τη βιβλιοθήκη των widgets -την οποία μπορείτε να βρείτε πατώντας παρατεταμένα σε ένα κενό σημείο της οθόνης- της συσκευής του κινητού σας τηλεφώνου, αναζητήστε και πατήστε παρατεταμένα πάνω στο widget NBG Mobile Banking/NFC Pay. Τοποθετείστε το σε όποιο σημείο της οθόνης επιθυμείτε.

 15. Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία των Ανέπαφων πληρωμών;

Εάν δεν επιθυμείτε πια να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές μέσω του κινητού σας, μπορείτε να απενεργοποιήσετε την υπηρεσία Ανέπαφων πληρωμών από το μενού των ρυθμίσεων της εφαρμογής NBG Mobile Banking (Ρυθμίσεις > Ανέπαφες πληρωμές με κινητό).

 16. Γιατί τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας μου είναι διαφορετικά από αυτά της φυσικής μου κάρτας;

Για την ασφάλεια των συναλλαγών σας, με την ενεργοποίηση της εν λόγω υπηρεσίας για κάθε φυσική κάρτα πληρωμής δημιουργείται ένα ψηφιακό αντίγραφο (token) το οποίο έχει διαφορετικό αριθμό από αυτόν της φυσικής κάρτας. Τα ψηφία αντιστοιχούν στην ψηφιοποιημένη κάρτα σας, που συνδέεται με τη φυσική κάρτα, και δεν ταυτίζονται με τον αριθμό της φυσικής σας κάρτας. Τα ψηφία της ψηφιοποιημένης κάρτας θα εμφανίζονται και στην απόδειξη από το POS.

 17. Αν παγώσω τη φυσική μου κάρτα μέσα από το NBG Mobile Banking, μπορώ να κάνω πληρωμές με την υπηρεσία ανέπαφων συναλλαγών μέσω κινητού;

Ναι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμές και στην περίπτωση του παγώματος της φυσικής κάρτας.

 18. Με τις ανέπαφες συναλλαγές που κάνω κερδίζω πόντους go4more; Αυτές προσμετρώνται στο αφορολόγητο μου;

Με τις ανέπαφες συναλλαγές σε POS μέσω κινητού απολαμβάνετε όλα τα προνόμια χρήσης καρτών στις συναλλαγές σας (πόντοι go4more, αφορολόγητο).

 19. Tο κινητό μου χάθηκε/κλάπηκε. Μπορεί κάποιος άλλος να χρησιμοποιήσει τη συσκευή μου για να κάνει πληρωμές;

Όλες οι πληρωμές μέσω της υπηρεσίας απαιτούν τη χρήση δαχτυλικού αποτυπώματος (TouchID) ή του κωδικού NFC για την πραγματοποίηση της πληρωμής. Σε περίπτωση που αντιληφθείτε κλοπή, απώλεια ή υπεξαίρεση της Συσκευής ή μη εγκεκριμένη χρήση της από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο θα πρέπει να ειδοποιήσετε χωρίς καθυστέρηση την Τράπεζα. Για τον σκοπό αυτό, η Τράπεζα θέτει στη διάθεση σας σε διαρκή (24ωρη) βάση ειδική τηλεφωνική υπηρεσία (από την Ελλάδα και από το εξωτερικό: +30 210 4848484).

 20. Άλλαξα συσκευή, τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που αλλάξατε συσκευή, συνδεθείτε με τους κωδικούς πρόσβασης που διαθέτετε στην εφαρμογή NBG Mobile Banking και ενεργοποιήστε εκ νέου την υπηρεσία ανέπαφων πληρωμών για την ίδια κάρτα. Αυτό συνεπάγεται ότι η υπηρεσία για την ίδια κάρτα θα απενεργοποιηθεί από την παλιά συσκευή.

 

Ενεργοποίηση υπηρεσίας ανέπαφων πληρωμών από το κινητό σε POS μέσω λειτουργίας NFC
 


1. Πώς ενεργοποιείται η υπηρεσία;

Η υπηρεσία ενεργοποιείται κατόπιν εισόδου στην εφαρμογή NBG Mobile Banking και επιλογής του εικονιδίου των Ανέπαφων πληρωμών που εμφανίζεται στο κάτω δεξί μέρος της αρχικής οθόνης.

Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας, επιλέγετε την κάρτα που επιθυμείτε να χρησιμοποιείτε για ανέπαφες πληρωμές με κινητό και ορίζετε την κύρια κάρτα πληρωμής.
 
Αποδέχεστε τους όρους χρήσης που αφορούν αποκλειστικά την εν λόγω υπηρεσία.
 
Δημιουργείτε τον 4ψήφιο NFC κωδικό που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε για την πραγματοποίηση των ανέπαφων συναλλαγών μέσω κινητού, ενώ παράλληλα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αντί της χρήσης κωδικού να διασφαλίζετε τις συναλλαγές σας μέσω κινητού με χρήση δακτυλικού αποτυπώματος (TouchID), εφόσον η συσκευή το υποστηρίζει.
 
Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, για κάθε φυσική κάρτα πληρωμής, δημιουργείται ένα ψηφιακό αντίγραφο (token) το οποίο έχει διαφορετικό αριθμό από αυτόν της φυσικής κάρτας και στο κάτω μέρος της οθόνης εισόδου της εφαρμογής εμφανίζεται το κουμπί Ανέπαφη Πληρωμή (Contactless Payment), ώστε να μπορείτε να πραγματοποιείτε πληρωμές χωρίς να μπαίνετε στην εφαρμογή NBG Mobile Banking.
 

 

Εφόσον επιθυμείτε να χρησιμοποιείτε περισσότερες από μία κάρτες για ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού, μπορείτε να προσθέσετε νέα κάρτα από το σχετικό μενού διαχείρισης της κάθε κάρτας.

                               

 

Αφού επιλέξετε τη νέα κάρτα, θα σας ζητηθεί να βάλετε δαχτυλικό αποτύπωμα (TouchID) ή κωδικό NFC για να ολοκληρωθεί η ενεργοποίησή της. Σε όλες τις κάρτες που θα ενεργοποιήσετε για NFC πληρωμές θα εμφανίζεται ένα εικονίδιο (icon) πάνω στο γραφικό τους.

Μπορείτε επίσης σε κάθε συναλλαγή να αλλάζετε την κύρια κάρτα πληρωμής επιλέγοντας  κάποια άλλη από τις κάρτες που έχετε προσθέσει στην υπηρεσία. Θα πρέπει ωστόσο να γνωρίζετε ότι σε επόμενη συναλλαγή ως κύρια κάρτα παραμένει η αρχικώς επιλεγείσα.


 

 Πραγματοποίηση ανέπαφων πληρωμών από το κινητό σε POS μέσω λειτουργίας NFC
 
 
1. Πώς κάνω μία ανέπαφη συναλλαγή με το κινητό μου σε τερματικά POS;
 
Μέσω της οθόνης εισόδου (login) της εφαρμογής NBG Mobile Banking: 
 
i. Επιλέξτε το εικονίδιο Ανέπαφη Πληρωμή/ Contactless Payment
 
ii. Ταυτοποιηθείτε με το δακτυλικό αποτύπωμα (TouchID) ή τον κωδικό NFC που έχετε ορίσει για να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού. Πλησιάστε το κινητό σας στο POS του εμπόρου και κρατήστε το σταθερό. Μην απομακρύνετε το κινητό σας από το τερματικό αν δεν ακούσετε το χαρακτηριστικό ήχο από το τερματικό που σημαίνει ότι η κάρτα σας αναγνώστηκε επιτυχώς και αν δεν δείτε στο κινητό σας την οθόνη που σας ενημερώνει για την επιτυχή ανάγνωση της κάρτας σας.
 
iii. Ελέγξτε την πληρωμή μέσω της απόδειξης από το POS του εμπόρου, η οποία εκδίδεται με την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η απόδειξη από το POS εμφανίζει τα τέσσερα τελευταία ψηφία του αριθμού token (που αντιστοιχεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή).
 
Μετά την είσοδο στην εφαρμογή NBG Mobile Banking:
 
i. Επιλέξτε το εικονίδιο Ανέπαφες Πληρωμές που εμφανίζεται στο κάτω δεξί μέρος της αρχικής οθόνης
 
ii. Ταυτοποιηθείτε με το δακτυλικό αποτύπωμα (TouchID) ή τον κωδικό NFC που έχετε ορίσει για να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού. Μόλις εμφανιστεί η κάρτα που έχετε επιλέξει πλησιάστε το κινητό σας στο POS του εμπόρου και κρατήστε το σταθερό. Μην απομακρύνετε το κινητό σας από το τερματικό αν δεν ακούσετε το χαρακτηριστικό ήχο από το τερματικό που σημαίνει ότι η κάρτα σας αναγνώστηκε επιτυχώς και αν δεν δείτε στο κινητό σας την οθόνη που σας ενημερώνει για την επιτυχή ανάγνωση της κάρτας σας.
 
iii. Ελέγξτε την πληρωμή μέσω της απόδειξης από το POS του εμπόρου, η οποία εκδίδεται με την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η απόδειξη από το POS εμφανίζει τα τέσσερα τελευταία ψηφία του αριθμού token (που αντιστοιχεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή).
 
Μέσω του εικονιδίου συντόμευσης widget:
 
i. Επιλέξτε το εικονίδιο widget
 
ii. Ταυτοποιηθείτε με το δακτυλικό αποτύπωμα (TouchID) ή τον κωδικό NFC που έχετε ορίσει για να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού. Μόλις εμφανιστεί η κάρτα που έχετε επιλέξει πλησιάστε το κινητό σας στο POS του εμπόρου και κρατήστε το σταθερό. Μην απομακρύνετε το κινητό σας από το τερματικό αν δεν ακούσετε το χαρακτηριστικό ήχο από το τερματικό που σημαίνει ότι η κάρτα σας αναγνώστηκε επιτυχώς και αν δεν δείτε στο κινητό σας την οθόνη που σας ενημερώνει για την επιτυχή ανάγνωση της κάρτας σας.
 
iii. Ελέγξτε την πληρωμή μέσω της απόδειξης από το POS του εμπόρου, η οποία εκδίδεται με την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η απόδειξη από το POS εμφανίζει τα τέσσερα τελευταία ψηφία του αριθμού token (που αντιστοιχεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή).
 
2. Πώς μπορώ να αλλάξω κάρτα πληρωμής;
 
Ξεκινήστε την πληρωμή και εισάγετε το δακτυλικό αποτύπωμα (TouchID)  ή τον κωδικό NFC που έχετε ορίσει για να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού. Στην οθόνη που εμφανίζεται η προεπιλεγμένη κάρτα, πατήστε στο κάτω μέρος της οθόνης τις υπόλοιπες κάρτες και έπειτα επιλέξτε την κάρτα με την οποία επιθυμείτ ενα πληρώσετε. Θα πρέπει ωστόσο να γνωρίζετε ότι στην επόμενη συναλλαγή ως κύρια κάρτα παραμένει η αρχικώς επιλεγείσα.
 
3. Πώς αλλάζω προεπιλεγμένη κάρτα πληρωμής;
 
a) Ξεκινήστε την πληρωμή και εισάγετε το δακτυλικό αποτύπωμα (TouchID) ή τον κωδικό NFC που έχετε ορίσει για να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού. Στην οθόνη που εμφανίζεται η προεπιλεγμένη κάρτα, πατήστε στο κάτω μέρος της οθόνης τις υπόλοιπες κάρτες και έπειτα επιλέξτε την κάρτα με την οποία επιθυμείτε να πληρώσετε. Τέλος πατήστε στο icon πάνω δεξιά στην κάρτα ώστε να γίνει η κύρια κάρτα πληρωμής.
b) Από τις Ρυθμίσεις > Ανέπαφες πληρωμές με κινητό> Επιλέξτε προεπιλεγμένη κάρτα.
 
4. Με ποιες κάρτες μπορώ να πραγματοποιώ ανέπαφες πληρωμές;
 
· Debit MasterCard
· Debit Visa
· Premium Debit Mastercard
· Private Debit Mastercard
· Debit Mastercard Business
· Prepaid Voucher Mastercard
· Κάρτα του Αγρότη Debit Mastercard
 
5. Σε ποιες επιχειρήσεις μπορώ να πραγματοποιώ ανέπαφες πληρωμές;
 
Μπορείτε να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές σε όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν τερματικά αποδοχής καρτών με το σήμα contactless εντός και εκτός Ελλάδας.
 
6. Πρέπει να έχω ενεργοποιημένη τη λειτουργία NFC για να πραγματοποιώ ανέπαφες πληρωμές;
 
Ναι, η λειτουργία NFC του κινητού σας πρέπει να είναι πάντα ενεργοποιημένη όταν θέλετε να πραγματοποιήσετε ανέπαφες πληρωμές.
 
7. Πού μπορώ να δω τις πληρωμές που πραγματοποίησα με το κινητό μου;
 
Μπορείτε να δείτε τις πληρωμές σας μετά την ολοκλήρωσή τους στις κινήσεις της κάρτας σας.
 
8. Μόλις ολοκλήρωσα μια ανέπαφη πληρωμή αλλά στην απόδειξη από το τερματικό εμφανίζεται άλλο νούμερο κάρτας από το νούμερο της κάρτας με την οποία έκανα την πληρωμή. Γιατί;
 
Μέσω της υπηρεσίας δημιουργείται ένας μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ο οποίος αντικαθιστά τον αριθμό της κάρτας που αναγράφεται στο πλαστικό της (token) μέσω του οποίου εκτελούνται οι ανέπαφες πληρωμές σας. Έτσι, όταν πραγματοποιείτε ανέπαφη πληρωμή με το κινητό σας δεν αποστέλλονται στο τερματικό του εμπόρου τα στοιχεία της κάρτας σας με αποτέλεσμα να μην μπορούν να υποκλαπούν.
 
9. Πρέπει να έχω σύνδεση internet για να πραγματοποιώ ανέπαφες πληρωμές;
 
Μπορείτε να πραγματοποιείτε πληρωμές χωρίς τη χρήση Wi-Fi ή δεδομένων.
 
10. Υπάρχουν όρια στα ποσά των πληρωμών που μπορώ να εκτελώ μέσω των ανέπαφων πληρωμών;
 
Οι ανέπαφες πληρωμές με χρήση κινητού τηλεφώνου εμπίπτουν στα ημερήσια όρια συναλλαγών αγορών της κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή σας.
Επίσης, οι ανέπαφες πληρωμές με χρήση κινητού τηλεφώνου δεν εμπίπτουν στα όρια των contactless συναλλαγών (€50 ελάχιστο όριο και €150 αθροιστικό όριο) που ισχύουν στις συναλλαγές με φυσική κάρτα, καθώς η ταυτοποίηση πραγματοποιείται με τον NFC κωδικό ή το δακτυλικό σας αποτύπωμα για όλες τις συναλλαγές ανεξαρτήτου ποσού στο κινητό σας τηλέφωνο.
 
11. Προσπαθώ να εκτελέσω ανέπαφη πληρωμή αλλά μου εμφανίζεται το μήνυμα «Αποτυχία σύζευξης συσκευής». Γιατί;
 
Τη στιγμή που πλησιάζετε το κινητό σας στο τερματικό κρατήστε το κινητό σας τηλέφωνο σταθερό μέχρι να ακούσετε ένα χαρακτηριστικό ήχο από το τερματικό που σημαίνει ότι η κάρτα σας αναγνώστηκε επιτυχώς.
 
12. Αντιμετωπίζω προβλήματα στη χρήση της συσκευής μου για την πραγματοποίηση ανέπαφων πληρωμών. Τι να κάνω;
 
Παρακαλούμε ελέγξτε τα παρακάτω:
· Βεβαιωθείτε ότι το τερματικό στο οποίο εκτελείτε την πληρωμή υποστηρίζει την εκτέλεση ανέπαφων πληρωμών(φέρει το σήμα contactless).
· Βεβαιωθείτε ότι κρατάτε τη συσκευή σωστά. Πλησιάστε τη στο τερματικό και κρατήστε τη σταθερή. Μην την απομακρύνετε από το τερματικό αν δεν ακούσετε το χαρακτηριστικό ήχο που σημαίνει ότι η κάρτα σας αναγνώστηκε επιτυχώς και αν δε δείτε την οθόνη που σας ενημερώνει για την επιτυχή ανάγνωση της κάρτας σας.
· Εφόσον γνωρίζετε τη θέση της κεραίας NFC της συσκευής σας (συνήθως βρίσκεται στο πίσω μέρος της συσκευής), τοποθετήστε τη συσκευή με τέτοιο τρόπο ώστε η κεραία να είναι κοντά στο τερματικό. Σε περίπτωση που δε γνωρίζετε την ακριβή θέση της κεραίας μπορείτε να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης της συσκευής σας.
· Σε περίπτωση που έχετε θήκη για το κινητό σας, ενδεχομένως αυτή να εμποδίζει την ορθή αποστολή/λήψη δεδομένων μέσω της λειτουργίας NFC.