Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

Ασφαλείς Συναλλαγές με την κάρτα σας

Η Εθνική Τράπεζα, αποσκοπώντας στην προστασία και την ασφάλεια των συναλλαγών σας, έχει ενσωματώσει στις πιστωτικές και χρεωστικές της κάρτες την τεχνολογία chip. Η τεχνολογία αυτή εγγυάται πρόσθετη ασφάλεια σε όλες τις συναλλαγές που διενεργούνται με τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες στα σημεία πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών.

Οδηγίες Ασφάλειας για τη χρήση της Κάρτας

Η κάρτα σας έχει διεθνή ισχύ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συναλλαγές σε όλες τις επιχειρήσεις με τα σήματα της κάρτας, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ειδικότερα, για την δική σας ασφάλεια:

  • Ελέγχετε την κίνηση των λογαριασμών σας. Εάν εντοπίσετε συναλλαγές που δεν έχουν πραγματοποιηθεί από εσάς, παρακαλούμε ενημερώστε αμέσως την Εθνική Τράπεζα, καλώντας το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας στο τηλέφωνο 181818 από την Ελλάδα ή +30 210 4848484 από το εξωτερικό, 24 ώρες το 24ωρο.
  • Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, επικοινωνείτε άμεσα με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας στο τηλέφωνο 181818 από την Ελλάδα ή +30 210 4848484 από το εξωτερικό, 24 ώρες το 24ωρο, και η κάρτα σας μπλοκάρεται αμέσως.
  • Καταστρέψτε όλα τα έγγραφα (μηνιαίοι λογαριασμοί, επιστολές, κινήσεις λογαριασμού κ.λπ.) που περιέχουν προσωπικά σας στοιχεία (όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κ.λπ.), προτού τα απορρίψετε σε κάδο απορριμάτων.
  • Κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία πιστοποίησης της ταυτότητας του κατόχου της κάρτας (MasterCard® SecureCode™ / Verified by VISA), στα στοιχεία που θα σας ζητηθούν για να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας Κωδικό Ασφαλείας, αποφύγετε τη χρήση προφανών συνδυασμών αριθμών ή χαρακτήρων  που θα μπορούσε εύκολα να εικάσει κάποιος τρίτος.
  • Μην κοινοποιείτε τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία της κάρτας σας σε τρίτους, οι οποίοι ενδεχομένως σας τα ζητήσουν εμφανιζόμενοι ως εκπρόσωποι της Εθνικής Τράπεζας.
  • Η Εθνική Τράπεζα δεν πρόκειται, σε καμία περίπτωση, να σας αποστείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ζητώντας σας να αποκαλύψετε προσωπικά και ζητώντας σας εμπιστευτικά δεδομένα, όπως στοιχεία καρτών, κωδικούς πιστοποίησης, προσωπικούς μυστικούς αριθμούς (PIN) ή να συνδεθείτε με την ηλεκτρονική υπηρεσία Internet Banking για να καταχωρίσετε τα παραπάνω στοιχεία.
  • Ελέγξτε την ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.  Εάν έχει παρέλθει και δεν έχετε παραλάβει ακόμη τη νέα σας κάρτα, επικοινωνήστε αμέσως με την Εθνική Τράπεζα (181818 από την Ελλάδα ή +30 210 4848484 από το εξωτερικό, 24 ώρες το 24ωρο).  
  • Να είστε πάντα παρόντες στη διαδικασία χρέωσης της κάρτας σας σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Έχετε τις κάρτες σας μαζί σας. Μην αφήνετε την κάρτα σας σε σημεία όπου θα μπορούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση τρίτα πρόσωπα.

 

Οδηγίες Ασφάλειας για τη χρήση του Προσωπικού Μυστικού Αριθμού PIN

Ο Προσωπικός Μυστικός Αριθμός (PIN) της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας,  ισοδυναμεί με την υπογραφή σας και γι’ αυτό το λόγο η Εθνική Τράπεζα σας συνιστά να τηρείτε συγκεκριμένους κανόνες ασφάλειας:

  • Ποτέ μην φυλάσσετε την κάρτα μαζί με το PIN.
  • Ποτέ μην αποκαλύπτετε σε άλλους το PIN σας και μην επιτρέπετε τη χρήση του από άλλους.
  • Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε προφανείς συνδυασμούς αριθμών όταν επιλέγετε το PIN σας.
  • Ποτέ μην αναφέρετε το PIN σας όταν κάνετε παραγγελίες αγαθών ή υπηρεσιών από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο.
  • Επικοινωνήστε με την Τράπεζα σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει το PIN σας.
  • Να αλλάζετε το PIN σας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η αλλαγή του Προσωπικού Μυστικού σας Αριθμού πραγματοποιείται εύκολα και με ασφάλεια μέσω του δικτύου i-bank ATM της Εθνικής Τράπεζας.