Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

Είμαστε στο πλευρό σας, σας προσφέρουμε λύσεις

Η προστασία όλων είναι Εθνική υπόθεση και, για το λόγο αυτό, στην Εθνική Τράπεζα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να είμαστε όλοι ασφαλείς, αλλά και για να εξυπηρετήσουμε τις καθημερινές σας ανάγκες με τον καλύτερο, ευκολότερο και πλέον αξιόπιστο τρόπο.

 Στο πλαίσιο αυτό, από την πρώτη στιγμή ανακοινώσαμε μέτρα για την προστασία των πελατών, των εργαζομένων και των συνεργατών μας από την εξάπλωση του COVID-19, επιδιώκοντας, ταυτόχρονα, την απρόσκοπτη εξυπηρέτησή σας.  

 Παράλληλα, προβήκαμε άμεσα σε όλες τις αναγκαίες προσαρμογές στις διαδικασίες μας, προκειμένου να σας εξυπηρετούμε ευέλικτα, γρήγορα και με ασφάλεια, με όποιο τρόπο και αν πραγματοποιείτε  τις συναλλαγές σας.  

Σημειώνουμε ότι, για ένα σημαντικό μέρος των πελατών μας που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω Internet & Mobile Banking, καθώς και μέσω των ATM μας, υλοποιήσαμε μια σειρά ενεργειών, με στόχο να μειωθεί η συχνότητα των επισκέψεών τους  και να αποσυμφορηθούν τα Kαταστήματα, ειδικά κατά τις προγραμματισμένες ημέρες κατάθεσης των συντάξεων (22, 24, 27 και 29 Απριλίου και 5 Μαΐου):

Επικοινωνία και ενημέρωση των συνταξιούχων πριν την καταβολή των συντάξεων

  • Αποστολή ενημερωτικών SMS πριν από την καταβολή των συντάξεων για επιβεβαίωση της αυτόματης πίστωσης της σύνταξης από τους συνταξιοδοτικούς φορείς και υπενθύμιση της χρήσης των ΑΤΜ για αναλήψεις και πληρωμές με ασφάλεια και ταχύτητα, οποιαδήποτε ημέρα και ώρα εξυπηρετεί. Η αποστολή αυτή θα πραγματοποιείται σε μηνιαία βάση, πριν από την καταβολή των συντάξεων.  
  • Άμεση έκδοση και αποστολή χρεωστικής κάρτας στους συνταξιούχους που επιθυμούν να την αποκτήσουν.
  • Δημιουργία και προβολή σειράς ειδικών εκπαιδευτικών videos, για την εξοικείωση όλων με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, τα οποία δείχνουν βήμα προς βήμα πώς μπορούν να πραγματοποιούνται οι καθημερινές συναλλαγές χωρίς να απαιτείται εξυπηρέτηση από Κατάστημα.                                                  Δείτε τα εκπαιδευτικά videos:

Εξυπηρέτηση του κοινού τις ημέρες καταβολής των συντάξεων

Επιπλέον, έχουμε υιοθετήσει διαδικασίες με σκοπό την περαιτέρω διευκόλυνση, αλλά και την προστασία των συνταξιούχων πελατών μας, ειδικά για τα Καταστήματα που υποδέχονται μεγάλο αριθμό επισκεπτών.

Εξυπηρέτηση και φροντίδα εντός των Καταστημάτων:

Προχωράμε σε ενεργοποίηση επιπλέον ταμείων για τις ημέρες που προβλέπεται αυξημένη ροή στα Καταστήματα, ώστε να επιταχυνθεί η εξυπηρέτηση των πελατών.

Επισημαίνεται ότι τη συγκεκριμένη περίοδο του μήνα, δεν θα πραγματοποιείται ενημέρωση βιβλιαρίων από τα Καταστήματα.

 Εφαρμογή μέτρων έξω από τα Καταστήματα:

Για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, στα Καταστήματα που έχει διαπιστωθεί υψηλότερη συγκέντρωση ιδιωτών, ο Διευθυντής, σε συνεργασία με στέλεχος της Ασφάλειας, θα διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των πελατών και θα διαχειρίζονται την προσέλευση εκτός του Καταστήματος, με στόχο:        

  • Τη συνεχή διατήρηση της απόστασης ασφαλείας όπως επιβάλλουν τα μέτρα προστασίας
  • Τη διανομή αριθμών προτεραιότητας προκειμένου να αποφεύγεται η πολύωρη αναμονή

Επιπρόσθετα, στα συγκεκριμένα Καταστήματα του δικτύου μας έχουν τοποθετηθεί οθόνες που προβάλλουν τους αριθμούς αναμονής για τη σειρά εξυπηρέτησης, σε σημείο όπου είναι ορατές και εκτός του Καταστήματος.   

Οι άνθρωποι και η Διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ασφαλή και όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση όσων προσέλθουν στα Καταστήματα. 

 Επιπρόσθετα, υπενθυμίζεται ότι η Εθνική Τράπεζα διαθέτει σε όλη την Ελλάδα περισσότερα από 1.450 ΑΤΜ, όπου οι κάτοχοι χρεωστικών καρτών μπορούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους γρήγορα και με ασφάλεια.   

 Πιο συγκεκριμένα, στα ΑΤΜ μπορεί πολύ εύκολα να πραγματοποιηθεί: 

1. Ανάληψη και κατάθεση μετρητών

2. Ερώτηση υπολοίπου και κίνηση λογαριασμών και καρτών

3. Μεταφορές σε λογαριασμούς Εθνικής Τράπεζας

4. Πληρωμές λογαριασμών (ενέργειας, ύδρευσης, τηλεπικοινωνιών κ.ά.)

5. Πληρωμές καρτών και ασφαλίστρων

6. Πληρωμές οφειλών δημοσίου

7. Αλλαγή προσωπικού μυστικού αριθμού PIN & ενεργοποίηση κάρτας 

Ως Εθνική Τράπεζα, με τις  παραπάνω ενέργειες καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να περιορίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο φαινόμενα συμφόρησης των συνταξιούχων πελατών μας, μιας από τις πλέον ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού 


Επικοινωνία με την Τράπεζα:

Όλοι οι πελάτες μας μπορούν να επικοινωνήσουν με την Τράπεζά μας:

  • Συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στο www.nbg.gr

Τέλος, προκειμένου να διασφαλίσουμε την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των συνταξιούχων πελατών μας και να ανταποκριθούμε όσο πιο άμεσα γίνεται στα ερωτήματά τους, προχωράμε στην υλοποίηση αποκλειστικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης. Η γραμμή αυτή θα είναι διαθέσιμη εντός των επόμενων ημερών. 

Βασικά θέματα που απασχολούν τους συνταξιούχους πελάτες μας

  1. Η σύνταξή μου κατατίθεται σήμερα. Πρέπει να πάω στο Κατάστημα για να δω ότι μπήκε στο λογαριασμό μου και να πάρω το ποσό των χρημάτων που χρειάζομαι;

    Κατανοούμε απόλυτα την ανάγκη σας για επιβεβαίωση κατάθεσης της σύνταξής σας, αλλά θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι αυτό γίνεται αυτόματα από τους κρατικούς φορείς. Επιπλέον, για την επιβεβαίωση κατάθεσης της σύνταξήςς σας δεν απαιτείται επίσκεψή σας σε κάποιο Κατάστημα. Μπορείτε να διεκπεραιώσετε και τις δύο συναλλαγές (επιβεβαίωση κατάθεσης σύνταξης και ανάληψη μετρητών),  όποια ώρα της ημέρας επιθυμείτε κάνοντας χρήση ενός από τα ΑΤΜ του δικτύου μας, σε περισσότερα από 1450 σημεία σε όλη την Ελλάδα.

  2. Πως μπορώ να πληρώσω το δάνειό μου, τους λογαριασμούς μου, την κάρτα μου και τα ασφάλιστρά μου χωρίς να επισκεφθώ κάποιο Κατάστημα;  

    Η Εθνική Τράπεζα δίνει τη δυνατότητα σε όλους σας να πραγματοποιείτε τις πληρωμές καρτών, δανείων, λογαριασμών κ.λπ. χωρίς να χρειάζεται να εξυπηρετείστε από το ταμείο, μέσω των ΑΤΜ των Καταστημάτων, καθώς και μέσω Internet & Mobile Banking, εύκολα και απλά.

  3. Πώς θα μάθω να χρησιμοποιώ το ΑΤΜ της Τράπεζας;

    Αν δεν υπάρχει κάποιο οικείο πρόσωπο που μένει μαζί σας και μπορεί να σας βοηθήσει για την καλύτερη εξοικείωση με τις λειτουργίες των ΑΤΜ, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα σχετικά ενημερωτικά videos που προβάλλονται στο κανάλι της Τράπεζας στο YouTube ή να καλέσετε στο 210 4848484 για να σας καθοδηγήσει εξειδικευμένο στέλεχος της Τράπεζας.

  4. Πώς θα μάθω να χρησιμοποιώ το Ιnternet Βanking της Τράπεζας;

    Αν δεν υπάρχει κάποιο οικείο πρόσωπο που μένει μαζί σας και μπορεί να σας βοηθήσει για την καλύτερη εξοικείωσή σας με τις λειτουργίες του Ιnternet Βanking, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα σχετικά ενημερωτικά videos που προβάλλονται στο κανάλι της Τράπεζας στο YouTube ή να καλέσετε στο 210 4848484 για να σας  καθοδηγήσει εξειδικευμένο στέλεχος της Τράπεζας.