Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​

H νέα πιστωτική κάρτα Platinum Mastercard σας παρέχει απόλυτη εξυπηρέτηση, ευελιξία και ασφάλεια στις συναλλαγές σας παντού στον κόσμο.

Με ενσωματωμένη την τεχνολογία chip & pin, καθώς και τη δυνατότητα πραγματοποίησης ανέπαφων (Contactless) συναλλαγών, σας παρέχει αυξημένη ασφάλεια, ευκολία και ταχύτητα σε κάθε σας συναλλαγή.

Χρησιμοποιήστε (*) την κάρτα σας για:

  • αγορές αγαθών και υπηρεσιών σε όλες τις επιχειρήσεις με το σήμα Mastercard στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • αγορές με πολλές άτοκες δόσεις και προσφορές επιλεγμένων επιχειρήσεων
  • Contactless/ ανέπαφες συναλλαγές σε επιχειρήσεις που διαθέτουν τα ειδικά τερματικά EFT/POS
  • αναλήψεις μετρητών, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, από τα ΑΤΜ που φέρουν το σήμα Mastercard στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο
  • εξόφληση υποχρεώσεών σας, όπως λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας, ασφαλίστρων κ.λπ. μέσω παγίων εντολών χρέωσης
  • ασφαλείς αγορές μέσω internet σε πιστοποιημένα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία Mastercard® SecureCode™.

Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε την Αναλυτική Περιγραφή.

(*) Με την επιφύλαξη των εκάστοτε ισχυουσών Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου, όσον αφορά στους περιορισμούς που ισχύουν στις τραπεζικές συναλλαγές.

Για να ενημερωθείτε σχετικά με τις καθημερινές σας συναλλαγές με τις κάρτες της Εθνικής Τράπεζας πατήστε εδώ.

Η κάρτα Platinum Mastercard σας προσφέρει:

Contactless / ανέπαφες συναλλαγές για ευκολία & ταχύτητα

Μέσω της τεχνολογίας (contactless) /ανέπαφων συναλλαγών, η νέα πιστωτική κάρτα Platinum Mastercard της Εθνικής Τράπεζας παρέχει πρόσθετη ευκολία και ταχύτητα στις αγορές σας σε επιχειρήσεις που διαθέτουν τα ειδικά τερματικά με το σήμα contactless /ανέπαφων συναλλαγών.
Για την ολοκλήρωση μιας contactless /ανέπαφης συναλλαγής αρκεί να πλησιάσετε την κάρτα στο ειδικό τερματικό για λίγα μόνο δευτερόλεπτα, ενώ ειδικά για συναλλαγές έως και 25€ δεν απαιτείται η πληκτρολόγηση του προσωπικού αριθμού PIN.
H ανέπαφη συναλλαγή σε 3 βήματα !
• Κρατάτε την πιστωτική κάρτα Platinum Mastercard για μερικά δευτερόλεπτα μπροστά από το τερματικό.
• Εισάγετε τον προσωπικό αριθμό PIN της κάρτας σας, εφόσον σας ζητηθεί. Για συναλλαγές έως και 25€, δεν χρειάζεται να εισάγετε τον προσωπικό αριθμό PIN.
• Όταν ακούσετε το χαρακτηριστικό ήχο "beep", η συναλλαγή σας έχει ολοκληρωθεί με απόλυτη ασφάλεια.


Chip & Pin Τεχνολογία

Η νέα κάρτα διαθέτει την τεχνολογία chip & pin για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και ευκολία κατά την πραγματοποίηση των αγορών σας. Όταν χρησιμοποιείτε την κάρτα σας στα φυσικά σημεία πώλησης, η ταυτοποίηση των στοιχείων γίνεται μέσω πληκτρολόγησης του pin σας αντί της υπογραφής στο απόκομμα της συναλλαγής του τερματικού.

Πρόγραμμα Επιβράβευσης Συναλλαγών go4more

Το go4more είναι το πρώτο πρόγραμμα που επιβραβεύει τις αγορές που πραγματοποιείτε με την πιστωτική σας κάρτα καθώς και τη συνολική σας σχέση με την Τράπεζα.
Ενημερωθείτε αναλυτικά για το Πρόγραμμα Συνολικής Επιβράβευσης go4more.

 

Διεθνής Αναγνώριση

Η κάρτα Platinum Mastercard είναι μια κάρτα με διεθνή προνόμια και κύρος. Χρησιμοποιήστε την για αγορές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε ένα μεγάλο αριθμό συμβεβλημένων επιχειρήσεων που φέρουν το σήμα του διεθνούς οργανισμού Mastercard. Χρησιμοποιήστε την για τις αγορές σας και επωφεληθείτε από πολλές άτοκες δόσεις και προσφορές σε επιλεγμένες επιχειρήσεις.

 

Υπηρεσία Ειδοποιήσεων i-bank Alerts

Με την Υπηρεσία Ειδοποιήσεων i-bank Alerts έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε μέσω email ή sms ειδοποιήσεις για συναλλαγές που διενεργείτε με την πιστωτική σας κάρτα Platinum Mastercard. Έτσι, σας παρέχεται η δυνατότητα άμεσης & ασφαλούς ενημέρωσης για τις κινήσεις που πραγματοποιείτε. 

 

Ασφαλείς Συναλλαγές

Η Platinum Mastercard, χάρη στη νέα υπηρεσία ασφαλών συναλλαγών Mastercard® SecureCode™, σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε με ασφάλεια αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω Ιnternet σε συμβεβλημένα με την υπηρεσία ηλεκτρονικά καταστήματα. Μάθετε περισσότερα εδώ. 

 

Πρόγραμμα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης

Σε οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκεστε, εσείς και η οικογένεια σας καλύπτεστε ασφαλιστικά για ατυχήματα ή άλλα απρόοπτα περιστατικά που τυχόν μπορεί να συμβούν, μέσω του προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης της κάρτας σας την Platinum Mastercard.

Μοναδική προϋπόθεση για την ενεργοποίηση του προγράμματος είναι να χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας Platinum Mastercard για την αγορά των εισιτηρίων ή την ενοικίαση του αυτοκινήτου και τα έξοδα διαμονής σας κατά 75% τουλάχιστον.

​ 

Μετρητά για κάθε σας ανάγκη

Η κάρτα Platinum Mastercard σας δίνει τη δυνατότητα ανάληψης μετρητών, ανάλογα με το πιστωτικό σας όριο, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, από τα ΑΤΜ που φέρουν το σήμα Mastercard στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.

 

Πρόσθετη Οικογενειακή Κάρτα

Μοιραστείτε τα Platinum προνόμια της κάρτας Platinum Mastercard, με τους ανθρώπους που αγαπάτε! Χαρίστε σήμερα κιόλας σε έως 3 στα ενήλικα μέλη της οικογένειάς σας μια πρόσθετη κάρτα, ίδια με τη δική σας και απολαύστε όλοι μαζί τα πλεονεκτήματα που σας παρέχει.

 

Δυνατότητα εξόφλησης του λογαριασμού σας με πολλές μηνιαίες δόσεις

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σας δείτε τις Χρήσιμες Πληροφορίες.

 

Συναλλαγές από τον υπολογιστή σας

Το Internet Banking φέρνει την Τράπεζα κοντά σας 24 ώρες το 24ωρο, παρέχοντάς σας ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών, για την κάλυψη των καθημερινών, τραπεζικών σας υποχρεώσεων.

 

Τιμολόγιο-Επιτόκια

Η ελάχιστη μηνιαία καταβολή για την πληρωμή του λογαριασμού της κάρτας σας είναι ίση με το 2% επί του αθροίσματος του κεφαλαίου και των τόκων, πλέον των εξόδων με ελάχιστο ποσό καταβολής τα 10€. Σε περίπτωση ολικής μηνιαίας εξόφλησης, για τα ποσά που προέρχονται από αγορές αγαθών ή υπηρεσιών, δεν επιβαρύνεστε με τόκους.

Για να ενημερωθείτε σχετικά με το επιτόκιο και το τιμολόγιο της πιστωτικής σας κάρτας Platinum Mastercard, πατήστε εδώ.

 

Υπόδειγμα Σύμβασης

Για να δείτε το Υπόδειγμα της Βασικής Σύμβασης για την πιστωτική κάρτα Platinum Mastercard πατήστε εδώ.

Για να αποκτήσετε εσείς ή/και τα μέλη της οικογένειάς σας, την πιστωτική κάρτα Platinum Mastercard

  • απευθυνθείτε στο Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας με το οποίο συνεργάζεσθε
  • συμπληρώστε και υπογράψτε τα σχετικά έγγραφα (αίτηση και σύμβαση).

Τα βασικά δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσετε είναι:

  • το δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο σε ισχύ
  • το τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα της εφορίας.

Πέραν των παραπάνω δικαιολογητικών, ενδέχεται να σας ζητηθούν επιπρόσθετα, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο.


Εναλλακτικά, έχετε τη δυνατότητα έκδοσης της κάρτας σας μέσω:

  • της ηλεκτρονικής υπηρεσίας i-bank Internet Banking, εφόσον είστε εγγεγραμμένοι χρήστες, από το μενού «Αιτήσεις» / «Αίτηση Έκδοσης Πιστωτικής Κάρτας»
  • του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Contact Center) της Εθνικής Τράπεζας, καλώντας στο 181818 (από την Ελλάδα). Πείτε «Αίτηση» για να εξυπηρετηθείτε από τους εκπροσώπους μας.​

Παραλαβή της κάρτας και του PIN

Εφόσον εγκριθεί το αίτημά σας, θα παραλάβετε την κάρτα σας ταχυδρομικώς, μέσα σε λίγες μέρες από την ημερομηνία της αίτησής σας, στη διεύθυνση επικοινωνίας που έχετε δηλώσει .

Για την απόκτηση του PIN, πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναγράφονται στην επιστολή παράδοσης της κάρτας.

Διευκρινίσεις για το λογαριασμό σας

Εάν χρειάζεστε περισσότερες διευκρινίσεις για τον λογαριασμό της κάρτας σας (π.χ. για το είδος, την ημερομηνία ή το ποσό της συναλλαγής, για οποιεσδήποτε χρεώσεις κ.λπ.), μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Platinum Line στο 210 95 03 030, την ειδική γραμμή  που δημιούργησε η Εθνική Τράπεζα για τους κατόχους της κάρτας Platinum Mastercard.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας καλώντας στο 181818 από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα, ή στο +30 210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό. Πείτε «Εκπρόσωπος» και θα εξυπηρετηθείτε από έναν από τους εκπροσώπους μας.

 

Ενημέρωση για την οφειλή σας

Κάθε μήνα, σας αποστέλλουμε στη διεύθυνση επικοινωνίας που μας έχετε δηλώσει, αντίγραφο της κίνησης της κάρτας σας, όπου αναφέρονται αναλυτικά τα ποσά και οι ημερομηνίες πραγματοποίησης των μηνιαίων συναλλαγών σας (μέχρι την ημερομηνία εκκαθάρισης του λογαριασμού), το συνολικό ποσό χρεώσεων, το ποσό της ελάχιστης μηνιαίας καταβολής, καθώς και η προθεσμία πληρωμής του λογαριασμού σας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε  για το υπόλοιπο της οφειλής σας και μέσω της υπηρεσίας Ιnternet Βanking, εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης.

 

Εξόφληση του λογαριασμού σας

Μπορείτε να εξοφλείτε το λογαριασμό σας:

  • μέσω του δικτύου i-bank ATM της Τράπεζάς μας με μετρητά (χωρίς PIN) στα περισσότερα ΑΤΜ του δικτύου, ή με χρήση των χρεωστικών καρτών Debit Mastercard και  ΕΘΝΟCASH PLUS,
  • μέσω των Κέντρων Αυτόματων Πληρωμών (APS) με μετρητά, 
  • μέσω του Internet Banking,
  • μέσω του Phone Banking, είτε με τη βοήθεια Εκπροσώπου μας (επιλογή: «Εκπρόσωπος») είτε μέσω του αυτόματου συστήματος φωνητικών εντολών IVR (επιλογές: «Πληροφορίες» ή «Συναλλαγές»),
  • με αυτόματη χρέωση του λογαριασμού καταθέσεων που τηρείτε στην Εθνική Τράπεζα (αφού συμπληρώσετε την ειδική εξουσιοδότηση σε οποιοδήποτε Κατάστημά μας),
  • με μετρητά στα γκισέ των Καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας,
  • σε οποιοδήποτε κατάστημα των ΕΛΤΑ, προσκομίζοντας το «έντυπο ταχυπληρωμής» που υπάρχει στο κάτω μέρος του λογαριασμού σας.

 

Συναλλαγές μέσω του δικτύου i-bank ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας

Μέσω του δικτύου i-bank ΑΤΜ της Tράπεζάς μας μπορείτε να:

  • πληροφορηθείτε για:
    • τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας (αριθμός κάρτας, πιστωτικό όριο, τρέχουσα συνολική οφειλή, ποσό μελλοντικών δόσεων)
    • τις επτά (7) τελευταίες κινήσεις της κάρτας σας. Ο κάτοχος της κύριας κάρτας (και μόνον αυτός) έχει, παράλληλα, τη δυνατότητα πληροφόρησης για τις τυχόν πρόσθετες κάρτες που είναι συνδεδεμένες με την κύρια
  • πραγματοποιείτε μια σειρά από συναλλαγές, όπως:
    • ανάληψη μετρητών
    • πληρωμή δόσης πιστωτικής κάρτας, με μετρητά (χωρίς χρήση ΡΙΝ) στα περισσότερα ΑΤΜs του δικτύου
    • πληρωμή λογαριασμών Nova- Forthnet Media, Vodafone
    • αγορά χρόνου ομιλίας Vodafone και WIND
    • αλλαγή PIN.

 

Απώλεια/κλοπή της κάρτας σας

Σε περίπτωση απώλειας/κλοπής της κάρτας σας δηλώστε το αμέσως (24 ώρες το 24ωρο) στο τηλ. 181818 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα, ή  στο +30 210 48 48 484 από το εξωτερικό, ή μπορείτε να αποστείλετε fax στο +30 210 48 06 400.  Όταν ακούσετε το μενού «Υπηρεσιών»  πείτε «Απώλεια» και θα συνδεθείτε με έναν από τους Εκπροσώπους μας για το άμεσο μπλοκάρισμα της κάρτας σας.

 

Απώλεια του Προσωπικού Μυστικού Αριθμού σας (ΡΙΝ)

Εάν ξεχάσατε τον Προσωπικό Μυστικό σας Αριθμό (ΡΙΝ), τηλεφωνήστε στο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Contact Center) της Τράπεζας, καλώντας στο 181818 από οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στην Ελλάδα, ή στο +30 210 48 48 484 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό, και πείτε «Εκπρόσωπος» για να συνδεθείτε με Εκπρόσωπό μας και να ζητήσετε την έκδοση νέου ΡΙΝ.

 

Μεταβολή στοιχείων

Δηλώστε άμεσα οποιαδήποτε αλλαγή έχει γίνει στα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.) με μια επίσκεψη σε ένα Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.

Ενημερωθείτε για τυχόν έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε, για να πιστοποιήσετε τα νέα σας στοιχεία, από το ενημερωτικό έντυπο "Συστηθήκατε; Αν όχι...κάντε το τώρα".