Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις
  • Αρχική
  • Νέα & Ανακοινώσεις
  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2020: Ακούμε τις ανάγκες σας, επενδύουμε στην εξυπηρέτησή σας!

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2020: Ακούμε τις ανάγκες σας, επενδύουμε στην εξυπηρέτησή σας!

Ακούμε τις ανάγκες σας, επενδύουμε στην εξυπηρέτησή σας

Στην Εθνική Τράπεζα, ως μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, γιορτάζουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και ευχαριστούμε εσάς, όλους τους Πελάτες μας, για την προτίμησή σας και τη συνεργασία σας κάτω από τις συνθήκες που επιβάλλουν οι ιδιαιτερότητες αυτής της χρονιάς.

Ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες, επενδύουμε εντατικά σε νέες τεχνολογίες, αναπτύσσοντας προϊόντα και υπηρεσίες για τη διευκόλυνση της τραπεζικής σας καθημερινότητας, με στόχο την αδιάληπτη και συνεχώς αναβαθμιζόμενη εξυπηρέτησή σας!

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι για εμάς στην Εθνική Τράπεζα μία ευκαιρία έμπρακτης αναγνώρισης της δυνατής και διαχρονικής σχέσης με τους Πελάτες μας και με την αφορμή αυτή επιλέγουμε το Πρόγραμμα go4more για να επιβραβεύσουμε τους Πελάτες - μέλη του Προγράμματος προσφέροντας διπλάσιους πόντους go4more* για κάθε συναλλαγή πληρωμής οφειλών/λογαριασμών που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών (5/10 – 10/10) με χρέωση λογαριασμού μέσω του Mobile Banking.

*ισχύουν οι λοιποί όροι του προγράμματος