Υπηρεσία i-bank pass plus

Κλείστε ραντεβού από το κινητό ή το tablet, για την άμεση και εύκολη εξυπηρέτησή σας.
Υπηρεσία i-bank pass plus

Εξυπηρέτηση στα δικά σας μέτρα

Κατεβάστε το i-bank pass plus app και αποκτήστε τη δυνατότητα να κλείνετε ραντεβού με εκπρόσωπο της Tράπεζάς μας για την ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί, αλλά και να επιλέγετε τον τρόπο διεξαγωγής του: σε φυσικό κατάστημα ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Κλείνω ραντεβού εύκολα μέσω του mobile app

Επιλέγω με ποιον τρόπο επιθυμώ να εξυπηρετηθώ

Δεν χρειάζεται να είμαι πελάτης

Δεν απαιτούνται κωδικοί digital banking

Κλείνω ραντεβού εύκολα μέσω του mobile app

Επιλέγω με ποιον τρόπο επιθυμώ να εξυπηρετηθώ

Δεν χρειάζεται να είμαι πελάτης

Δεν απαιτούνται κωδικοί digital banking

Κλείνω ραντεβού εύκολα μέσω του mobile app
Επιλέγω με ποιον τρόπο επιθυμώ να εξυπηρετηθώ
Δεν χρειάζεται να είμαι πελάτης
Δεν απαιτούνται κωδικοί digital banking

Μπείτε τώρα στο Digital Banking

NBG Mobile Banking App

Επιλέξτε το αντίστοιχο store για να κατεβάσετε της εφαρμογή στο κινητό σας
App StoreGoogle PlayHuawei AppGallery

Internet Banking

Συνδεθείτε για να διαχειριστείτε τις συναλλαγές σας και να αποκτήσετε πολλές online δυνατότητες.
Συνδέομαι τώρα

Έχετε απορίες;

Μέσω της mobile εφαρμογής, η οποία διατίθεται σε συσκευές smartphone ή tablet με λειτουργικό σύστημα:

  • Google Android TM 4.0.3 ή μεταγενέστερο (μέσω Play store)
  • Apple iOS  έκδοση 9.0 και μεταγενέστερη (μέσω App store) 
  • Για κινητά HUAWEI (στο App Gallery)

Όχι. O/η κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορεί να κλείσει ραντεβού για την επόμενη ημέρα και έπειτα, και με όριο τις 14:00. Δηλαδή, εάν ένας χρήστης:

  • επιθυμεί τη Δευτέρα να κλείσει ραντεβού για τη Δευτέρα, η εφαρμογή δεν του το επιτρέπει,
  • επιθυμεί τη Δευτέρα να κλείσει ραντεβού για την Τρίτη, απαιτείται να το αιτηθεί μέχρι τις 13:59.
Η δυνατότητα δημιουργίας ραντεβού καλύπτει το χρονικό διάστημα ενός (1) μήνα.
Κάθε χρήστης της υπηρεσίας i-bank pass plus μπορεί να κλείσει έως δύο (2) ραντεβού ανά ημέρα, ανά Κατάστημα.

Με την είσοδό του στο Κατάστημα, ο χρήστης επιδεικνύει τον αριθμό κράτησης του ραντεβού ή το e-mail ή το sms/viber που έχει λάβει κατά τη δημιουργία του ραντεβού στο προσωπικό υποδοχής ή σε όποιον άλλο υπάλληλο του Καταστήματος είναι διαθέσιμος, ώστε να γίνει επιβεβαίωση του ραντεβού και ο χρήστης να κατευθυνθεί στην ομάδα που θα τον εξυπηρετήσει.

 

 Στο e-mail που έχει λάβει ο χρήστης, αναγράφονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες του ραντεβού:

  • ο αριθμός κράτησης
  • η ημερομηνία και ώρα έναρξης-λήξης
  • το Κατάστημα και η διεύθυνσή του
  • η επιλεγείσα υπηρεσία
  • η κατηγορία πελάτη (Ιδιώτης/Επιχείρηση)
  • το είδος της κράτησης (επίσκεψη στο Κατάστημα/τηλεφωνικά/βιντεοκλήση)

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Μαζέψτε ακόμη περισσότερες πληροφορίες μέσα από χρήσιμα άρθρα.

Η εθνική μας ομάδα εξυπηρέτησης είναι εδώ

Για ό,τι θέλετε να μάθετε, να ρωτήσετε και να αποκτήσετε, η εξειδικευμένη μας ομάδα είναι δίπλα σας, για να σας εξυπηρετήσει είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά.
Κλείσιμο
Κλείσιμο
back-to-top