Είσοδος Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​​​​​

Το i-bank pass είναι μια βραβευμένη διεθνώς και στο εσωτερικό πρωτοποριακή υπηρεσία, που σας παρέχει τη δυνατότητα να εκδώσετε  ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας (εισιτήριο) για ταμειακή εξυπηρέτηση πριν επισκεφθείτε το Κατάστημα της Τράπεζας και να ενημερώνεστε όταν πλησιάζει η σειρά σας, για να μην περιμένετε ούτε ένα λεπτό! 

Η υπηρεσία i-bank pass:
  • ​είναι διαθέσιμη σε  340 Καταστήματα  της Εθνικής Τράπεζας μέσω: 
    • σχετικής mobile εφαρμογής (application) για συσκευές smartphone και tablet με λογισμικό:​
      • ​​Google AndroidTM (έκδοση 4.0 και μεταγενέστερη) μέσω Play Store και
      • Apple iOS (έκδοση 7.0 και μεταγενέστερη) μέσω App Store
    • της ιστοσελίδας www.nbg.gr​, στην επιλογή αναζήτησης Καταστημάτων​​
  • διατίθετ​αι για χρήση εντός της ημέρας (Δευτέρα έως Πέμπτη 08:10’-14:25’ και Παρασκευή ​08:10’-13:55’) για εξυπηρέτηση κατά τις ώρες λειτουργίας των Καταστημάτων
  • δεν απαιτεί κωδικούς εισόδου και είναι προσβάσιμη τόσο από πελάτες όσο και από μη πελάτες της    Τράπεζας
και σας παρέχει τις εξής δυνατότητες:  
  • πληροφορίες για τα πλησιέστερα Καταστήματα και το χρόνο αναμονής στα ταμεία,
  • ενημέρωση για εργασίες, στοιχεία επικοινωνίας και ωράριο λειτουργίας των Καταστημάτων της
        Εθνικής Τράπεζας, 
  • έκδοση ηλεκτρονικού αριθμού προτεραιότητας («εισιτήριο») για ταμειακή εξυπηρέτηση στο
        Κατάστημα που επιθυμείτε (δεν εκτυπώνεται αλλά εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού ή του
        tablet)
  • σας ενημερώνει όταν πλησιάζει η σειρά σας, ώστε να προσέλθετε έγκαιρα στο Κατάστημα για να
        εξυπηρετηθείτε  
  • αξιολόγηση της προσφερόμενης υπηρεσίας, εφόσον το επιθυμείτε.​

                                                        • Μέσω του www.nbg.gr
                                                          Η υπηρεσία i-bank pass διατίθεται στην ηλεκτρονική σελίδα της Εθνικής Τράπεζας www.nbg.gr όπου μπορείτε για τα 340 Καταστήματα στα οποία είναι διαθέσιμη:

                                                          1. να αναζητήσετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί είτε χρησιμοποιώντας τη γραμμή αναζήτησης
                                                                είτε με πλοήγηση πάνω στον εμφανιζόμενο χάρτη, 
                                                          2. να ενημερωθείτε για τους χρόνους εξυπηρέτησης, τους πελάτες σε αναμονή και τα στοιχεία του
                                                                Καταστήματος, πριν εκδώσετε το εισιτήριό σας,
                                                          3. να εκδώσετε ηλεκτρονικό εισιτήριο:
                                                          - κάνοντας κλικ στην επιλογή «Έκδοση i-bank pass εισιτηρίου», 

                                                           
                                                          - συμπληρώνοντας τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας και 
                                                          - επιλέγοντας το εικονίδιο   

                                                          Ο αριθμός κινητού τηλεφώνου είναι απαραίτητος για τη χρήση της υπηρεσίας i-bank pass καθώς σε αυτόν θα λάβετε μέσω SMS τις ειδοποιήσεις της υπηρεσίας οι οποίες αφορούν:

                                                          - στα στοιχεία του Καταστήματος που εκδώσατε ηλεκτρονικό εισιτήριο,

                                                          - στον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για επίδειξη στο ταμείο από το οποίο θα κληθεί,

                                                          - στον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής και

                                                          - στην έγκαιρη προσέλευσή σας στο Κατάστημα. 

                                                          Για αυτό τον λόγο βεβαιωθείτε ότι το κινητό σας τηλέφωνο έχει απρόσκοπτη σύνδεση με το δίκτυο του παρόχου κινητής τηλεφωνίας.​
                                                        • ​Μέσω της mobile εφαρμογής
                                                          Η υπηρεσία i-bank pass διατίθεται για συσκευές smartphone ή tablet με λειτουργικό σύστημα:
                                                           
                                                          - ​Google AndroidTM έκδοση 4.0 ή μεταγενέστερο  από το Play Store​

                                                           
                                                          - Apple iOS έκδοση 7.0 και μεταγενέστερο από το App Store​​​

                                                           
                                                          Για να κάνετε χρήση της mobile εφαρμογής i-bank pass πρέπει να έχετε πρόσβαση στο Internet και ενεργοποιημένη την υπηρεσία τοποθεσίας (GPS).​
                                                          Σημειώνεται ότι το κόστος χρήσης δεδομένων διαδικτύου καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας. 
                                                        • Πρέπει να είμαι πελάτης της Τράπεζας;
                                                  • Ποια Καταστήματα υποστηρίζουν την υπηρεσία i-bank pass;​
                                                    Για να βρείτε τη λίστα των Καταστημάτων που υποστηρίζουν την υπηρεσία i-bank pass πατήστε εδώ. Στο site της Τράπεζας, τα παραπάνω Καταστήματα φέρουν το εικονίδιο του i-bank pass .         Στη mobile εφαρμογή, τα εν λόγω Καταστήματα επισημαίνονται με pin πράσινου χρώματος.
                                • Αν πραγματοποιήσω έξοδο από τη mobile εφαρμογή, πώς μπορώ να ανακτήσω το εισιτήριο που έχω εκδώσει;
                                  Μπορείτε να ανοίξετε εκ νέου την εφαρμογή i-bank pass και να επιλέξετε «Τα εισιτήριά μου» από το μενού (επιλογή ≡). Θα βρείτε το εισιτήριο που εκδώσατε για να το επιλέξετε και να το επιδείξετε στο ταμείο όταν κληθεί. 
                                  Σημειώνεται ότι κάθε εισιτήριο που εκδίδεται μέσω της εφαρμογής i-bank pass παραμένει ενεργό έως τη στιγμή που θα κληθεί από το ταμείο του επιλεγμένου Καταστήματος. Έπειτα εμφανίζεται ως ληγμένο, είτε ο πελάτης που το εξέδωσε παρουσιάστηκε για εξυπηρέτηση είτε όχι.
                                  Τα ληγμένα εισιτήρια εμφανίζονται επίσης στην επιλογή «Τα εισιτήριά μου».  
                                  Εκεί θα βρείτε και όλα τα εισιτήρια που έχετε ιστορικά εκδώσει, ενεργά ή ληγμένα/ ακυρωμένα.
                          • Μπορώ να αξιολογήσω την εξυπηρέτηση που έλαβα μέσω της υπηρεσίας i-bank pass;
                            Ναι, μέσα από το μενού της mobile εφαρμογής και επιλέγοντας «Τα εισιτήριά μου» (επιλογή ≡), μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα ληγμένα εισιτήρια (που έχετε εκδώσει και έχουν λήξει) και να αξιολογήσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης που είχατε, εφόσον κάνατε χρήση του εισιτηρίου, ή να αναφέρετε τον λόγο για τον οποίο δεν έγινε χρήση του εισιτηρίου.
        • Έχει κόστος η χρήση της υπηρεσίας i-bank pass;
          Τόσο η λήψη της εφαρμογής όσο και η χρήση της είναι δωρεάν. Ισχύουν όμως οι χρεώσεις χρήσης του δικτύου του παρόχου τηλεφωνίας.
    • Πώς επιδεικνύω το εισιτήριό μου στο ταμείο;
      Όταν κληθεί από το ταμείο ο αριθμός του εισιτηρίου σας, μπορείτε να προσέλθετε στο ταμείο και να το επιδείξετε από την οθόνη της συσκευής σας. Εκεί αναγράφονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τον teller:
      -  ο αριθμός προτεραιότητας 
      -  η ημερομηνία
      -  καθώς και το Κατάστημα για το οποίο εκδόθηκε. 
      Για τη mobile εφαρμογή, σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει έξοδο, το εισιτήριό σας δε χάνεται. Μπορείτε να ανοίξετε εκ νέου την εφαρμογή, να μεταβείτε στο πεδίο «Τα εισιτήριά μου» από το μενού (επιλογή ≡) και να επιλέξετε το εισιτήριό σας.
  • Με ποιόν τρόπο ενημερώνομαι για την προσέλευσή μου στο Κατάστημα;
    Όταν πλησιάζει ο αριθμός του εισιτηρίου σας, θα λάβετε στη συσκευή σας ειδοποίηση (push notification) μέσω της mobile εφαρμογής ή SMS εφόσον έχετε εκδώσει το εισιτήριο μέσω του web site, ώστε να προσέλθετε έγκαιρα στο Κατάστημα επιλογής. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, συστήνεται να είναι απρόσκοπτη η σύνδεση με δίκτυο κινητής τηλεφωνίας ή δίκτυο web για τις mobile συσκευές.
  • Υπενθυμίζεται ότι οι χρόνοι αναμονής και ο εκτιμώμενος χρόνος για εξυπηρέτηση του εισιτηρίου που έχετε εκδώσει από την εφαρμογή i-bank pass, υπολογίζονται βάσει του αναμενόμενου ρυθμού εξυπηρέτησης των πελατών που έχουν ήδη εκδώσει αριθμό προτεραιότητας και δύνανται να διαφοροποιηθούν με βάση τον όγκο των συναλλαγών τους. Συνεπώς, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείσθε για την κατά το δυνατό πιο έγκαιρη προσέλευσή σας στο Κατάστημα επιλογής.
  • Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τον χρόνο αναμονής, τους πελάτες σε αναμονή και τον αριθμό προτεραιότητας που εξυπηρετείται στο Κατάστημα που έχω εκδώσει εισιτήριο;
    Στο web site:
    Μεταβαίνοντας στο www.nbg.gr μπορείτε να επιλέξετε το Κατάστημα και να ενημερωθείτε για τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας, τον μέσο χρόνο αναμονής και τους πελάτες σε αναμονή.
  • Στη mobile εφαρμογή:
    Επιλέγοντας Κατάστημα, η υπηρεσία προσφέρει πληροφόρηση για τον μέσο χρόνο αναμονής και για το πλήθος των πελατών σε αναμονή στο Κατάστημα αυτό.
    Εφόσον έχει εκδοθεί εισιτήριο i-bank pass μέσω της mobile εφαρμογής, η υπηρεσία προσφέρει επιπλέον πληροφόρηση για τον αριθμό προτεραιότητας που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή στο επιλεγμένο Κατάστημα.
    Για τη mobile εφαρμογή προτείνεται η τακτική επικαιροποίηση των δεδομένων αναμονής στο Κατάστημα έκδοσης εισιτηρίου μέσω της επιλογής  «Ανανέωση» από το μενού στο επάνω δεξιό τμήμα της οθόνης του Καταστήματος ή του εισιτηρίου.
  • Μπορώ να ακυρώσω εισιτήριο που έχω εκδώσει;​
    Η δυνατότητα αυτή παρέχεται μόνο μέσω της mobile εφαρμογής, επιλέγοντας «Ακύρωση» από το μενού στο επάνω δεξιό τμήμα της οθόνης του εισιτηρίου. Σημειώνεται ότι ο κάθε χρήστης της υπηρεσίας i-bank pass μπορεί να εκδώσει ανά ημέρα έως τρία (3) εισιτήρια για εξυπηρέτηση στο ταμείο συμπεριλαμβανομένων στον αριθμό αυτό και όσων τυχόν ακυρώνονται.
  • ​Αναζητήστε τις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής i-bank pass στο μενού «Οδηγός Χρήσης».
      
  • Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 18 18 18 και πείτε «Υποστήριξη» για να
        συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.
        Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.

  • Στείλτε ηλεκτρονικό μήνυμα στο contact.center@nbg.gr.