Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις


Κατεβάστε την εφαρμογή i-bank pass δωρεάν εδώ:

​​​​​​​​​​​    

 
Το i-bank pass είναι μια βραβευμένη διεθνώς και στο εσωτερικό πρωτοποριακή υπηρεσία, που σας παρέχει τη δυνατότητα να:
  • εκδώσετε ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας (εισιτήριο) για ταμειακή εξυπηρέτηση πριν επισκεφθείτε το Κατάστημα της Τράπεζας και να ενημερώνεστε όταν πλησιάζει η σειρά σας,
  • κλείσετε ηλεκτρονικό ραντεβού για όλες τις άλλες υπηρεσίες του Καταστήματος,

για να μην περιμένετε ούτε ένα λεπτό!

Η υπηρεσία προσφέρεται σε όλους, πελάτες και μη πελάτες της Τράπεζας, δεν απαιτεί κωδικούς εισόδου και παρέχει τις εξής δυνατότητες:

  • πληροφόρηση για τα πλησιέστερα σε εσάς Καταστήματα,
  • ενημέρωση για εργασίες, στοιχεία επικοινωνίας και ωράριο λειτουργίας των Καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας,
  • πληροφόρηση για το χρόνο αναμονής στα ταμεία,
  • έκδοση ηλεκτρονικού αριθμού προτεραιότητας (εισιτήριο) & ενημέρωση όταν πλησιάζει η σειρά σας, ώστε να προσέλθετε έγκαιρα στο Κατάστημα για εξυπηρέτηση στο ταμείο,
  • δημιουργία ηλεκτρονικού ραντεβού και σχετικές υπενθυμίσεις,
  •  αξιολόγηση της προσφερόμενης υπηρεσίας, εφόσον το επιθυμείτε.​

  • Εισιτήριο
    Η υπηρεσία i-bank pass:
    • ​είναι διαθέσιμη στην πλειονότητα των Καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας μέσω: 
      • mobile εφαρμογής (application) για συσκευές smartphone και tablet με λογισμικό:​
        • ​​Google AndroidTM (έκδοση 4.0.3 και μεταγενέστερη) μέσω Play Store και
        • Apple iOS (έκδοση 9.0 και μεταγενέστερη) μέσω App Store
      • της ιστοσελίδας www.nbg.gr​, στην επιλογή αναζήτησης Καταστημάτων​​,
    • διατίθετ​αι για χρήση από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:10 - 13:30.
  • Ραντεβού

    Η υπηρεσία i-bank pass plus:

    • είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα Καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας μέσω mobile εφαρμογής (application) για συσκευές smartphone και tablet με λογισμικό:
        • Google AndroidTM (έκδοση 4.0.3 και μεταγενέστερη) μέσω Play Store και
        • Apple iOS (έκδοση 9.0 και μεταγενέστερη) μέσω App Store
      • διατίθεται για χρήση από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 - 13:30.

  • Μέσω της mobile εφαρμογής
    Η υπηρεσία έκδοσης ηλεκτρονικού αριθμού προτεραιότητας (εισιτήριο) παρέχεται στα Καταστήματα με λογότυπο , ενώ τα Καταστήματα που διαθέτουν την παραπάνω υπηρεσία αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικού ραντεβού, φέρουν το λογότυπο 
                                                                        • Μέσω του www.nbg.gr
                                                                          Η υπηρεσία i-bank pass για την έκδοση μόνο ηλεκτρονικού αριθμού προτεραιότητας (εισιτήριο), διατίθεται και στη σελίδα www.nbg.gr, όπου έχετε δυνατότητα να:
                                                                          1. αναζητήσετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί είτε χρησιμοποιώντας τη γραμμή αναζήτησης είτε με πλοήγηση πάνω στο χάρτη, 
                                                                          2. ενημερωθείτε για τους χρόνους εξυπηρέτησης, τον αριθμό των πελατών σε αναμονή και τα στοιχεία του Καταστήματος, πριν εκδώσετε το εισιτήριό σας,
                                                                          3. εκδώσετε ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας (εισιτήριο) κάνοντας κλικ στην επιλογή «Έκδοση i-bank pass εισιτηρίου», συμπληρώνοντας τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας και επιλέγοντας το εικονίδιο   .

                                                                          Ο αριθμός κινητού τηλεφώνου είναι απαραίτητος για την έκδοση ηλεκτρονικού αριθμού προτεραιότητας (εισιτήριο), καθώς σε αυτόν θα λάβετε μέσω SMS τις ειδοποιήσεις της υπηρεσίας, οι οποίες αφορούν:
                                                                          - στα στοιχεία του Καταστήματος που εκδώσατε ηλεκτρονικό εισιτήριο,
                                                                          - στον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για επίδειξη στο ταμείο από το οποίο θα κληθεί,
                                                                          - στον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής και
                                                                          - στην έγκαιρη προσέλευσή σας στο Κατάστημα. 

                                                                          Για αυτό τον λόγο βεβαιωθείτε για την απρόσκοπτη σύνδεση της συσκευής σας με το δίκτυο του παρόχου κινητής τηλεφωνίας.​
                                          • Αν πραγματοποιήσω έξοδο από τη mobile εφαρμογή, πώς μπορώ να ανακτήσω το εισιτήριο ή το ραντεβού μου;
                                          • Για ποιο χρονικό διάστημα έχω τη δυνατότητα να εκδώσω εισιτήριο/ δημιουργήσω ραντεβού;
                      • Μπορώ να αποθηκεύσω τα Καταστήματα που επισκέπτομαι πιο συχνά; 
        • Έχει κόστος η χρήση της υπηρεσίας i-bank pass;
    • Πώς επιδεικνύω το εισιτήριο ή το ραντεβού μου στο Κατάστημα;
  • Με ποιόν τρόπο ενημερώνομαι για την προσέλευσή μου στο Κατάστημα;
  • Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τον χρόνο αναμονής, τους πελάτες σε αναμονή και τον αριθμό προτεραιότητας που εξυπηρετείται στο Κατάστημα που έχω εκδώσει εισιτήριο;
  • - Στη mobile εφαρμογή:
    Επιλέγοντας Κατάστημα, η υπηρεσία προσφέρει πληροφόρηση για τον μέσο χρόνο αναμονής και για το πλήθος των πελατών σε αναμονή στο Κατάστημα αυτό.
    Εφόσον έχει εκδοθεί εισιτήριο i-bank pass μέσω της mobile εφαρμογής, η υπηρεσία προσφέρει επιπλέον πληροφόρηση για τον αριθμό προτεραιότητας που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή στο επιλεγμένο Κατάστημα.
    Για τη mobile εφαρμογή προτείνεται η τακτική επικαιροποίηση των δεδομένων αναμονής στο Κατάστημα έκδοσης εισιτηρίου μέσω της επιλογής  «Ανανέωση» από το μενού στο επάνω δεξιό τμήμα της οθόνης του Καταστήματος ή του εισιτηρίου.
  • Μπορώ να ακυρώσω εισιτήριο/ ραντεβού;​
  • Μπορώ να τροποποιήσω ραντεβού;

 

Μπορείτε να:

  • Αναζητήσετε τις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής i-bank pass στο μενού «Οδηγός Χρήσης».
  • Καλέσετε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 18 18 18 και πείτε «Υποστήριξη» για να
        συνδεθείτε με εκπρόσωπό μας.
        Το κόστος κλήσης καθορίζεται από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική του παρόχου τηλεφωνίας.
  • Στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο contact.center@nbg.gr.