Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​​​​​

Τι είναι η υπηρεσία i-bank e-Enterprise;

Η νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία i-bank e-Enterprise της Εθνικής Τράπεζας, απευθύνεται σε εσάς που διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) με  στόχο να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας και να σας εξασφαλίσει το προβάδισμα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μέσω της βελτιστοποιημένης εμπειρίας που επιθυμεί να παρέχει η Εθνική Τράπεζα, οι πελάτες σας θα μπορούν να απολαμβάνουν αναβαθμισμένη ποιότητα  ψηφιακής εξυπηρέτησης και ασφάλεια κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών στο e-shop σας.

Με τη νέα υπηρεσία, παρέχονται αξιόπιστες λύσεις για την πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω του διαδικτυακού τόπου της επιχείρησής σας με ασφάλεια, ευκολία και ταχύτητα.

Επιπλέον, η νέα υπηρεσία προσφέρει στην επιχείρησή σας προηγμένες λειτουργίες διαχείρισης και reporting, εισάγοντας αναβαθμισμένα και καινοτόμα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που σας δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι πελάτες του e-shop σας έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους με χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.

Για πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις της υπηρεσίας i-bank e-Enterprise:

  • καλέστε στο τηλ. +30 210 95 03 600
  • στείλτε  e-mail στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήστε με το κατάστημα συνεργασίας σας

 

 

Η υπηρεσία i-bank e-Enterprise  είναι μία ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου και αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο και  ανταγωνιστικό τρόπο διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες πληρωμών μέσω διαδικτύου.

Η νέα υπηρεσία αποφέρει άμεσα οφέλη και  προστιθέμενη αξία στην επιχείρησή σας και στους πελάτες σας. Ειδικότερα προσφέρει:

  • βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, με μία ενοποιημένη πλατφόρμα πληρωμών  και νέα κανάλια πώλησης
  • εύκολη πρόσβαση σε καινοτομίες και πληροφόρηση
  • επαναλαμβανόμενες πληρωμές, και κατ΄ επέκταση παροχή δυνατότητας  στους πελάτες σας να προγραμματίσουν πληρωμές εκ των προτέρων
  • ενισχυμένη ασφάλεια για προστασία των πελατών σας, χωρίς να μειώνεται η ταχύτητα ή η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας ολοκλήρωσης της συναλλαγής
  • Πρόγραμμα Άτοκων Δόσεων, το οποίο επιτρέπει πληρωμές  σε δόσεις με κάρτες Mastercard και Visa που είναι εγγεγραμμένες στο πρόγραμμα δόσεων
  • Μοναδικό Ηλεκτρονικό Κωδικό (Card Tokenization Option) που επιτρέπει την αναγνώριση του αριθμού της κάρτας, και την αντικατάστασή του έτσι ώστε να μη χρησιμοποιείται εκ νέου σε επόμενες συναλλαγές.
  • Πάγιες Εντολές, δυνατότητα της Επιχείρησης να δέχεται από πελάτες της/κατόχους καρτών πάγιες εντολές για την είσπραξη οφειλής,  με περιοδική χρέωση σταθερού ή μεταβαλλόμενου ποσού

Αποδεκτές Κάρτες

H αναβαθμισμένη  υπηρεσία i-bank e-Enterprise υποστηρίζει  οποιαδήποτε πιστωτική (credit), χρεωστική (debit) ή προπληρωμένη  (prepaid) κάρτα των διεθνών σχημάτων Visa, Mastercard, (εκδόσεως της Εθνικής Τράπεζας ή τρίτων Τραπεζών), JCB. 

Δυνατότητα διασύνδεσης του e-shop σας με την υπηρεσία i-bank e-Enterprise της Τράπεζας

Η υπηρεσία προσφέρει ευέλικτες επιλογές διασύνδεσης στην πύλη πληρωμών:

Δυνατότητα επιλογής μεταξύ

  • Hosted Payment Options ή
  • Application Programming Interface (API)

1. Ηosted Payment Options- διασύνδεση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της επιχείρησής σας με τα συστήματα της Τράπεζας, για την αποδοχή συναλλαγών
Η επιλογή είναι κατάλληλη κυρίως για επιχειρήσεις που δε διαθέτουν αναπτυγμένες υποδομές εξυπηρέτησης πληρωμών και παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης και υποστήριξης μέσω των συστημάτων της Τράπεζας.

Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

  • εύκολη και γρήγορη διασύνδεση
  • δε χρειάζεται να διαχειρίζεστε ή να αποθηκεύετε στοιχεία πληρωμών, μειώνοντας έτσι το  κόστος συμμόρφωσης με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας  PCI DSS (ωστόσο υποχρεούστε να διασφαλίζετε ότι τα εμπλεκόμενα πληροφοριακά σας συστήματα θα είναι πιστοποιημένα με τα εν λόγω πρότυπα)
  • δυνατότητα αισθητικής προσαρμογής της σελίδας, σύμφωνα με τα σχεδιαστικά πρότυπα  και  τις ιδιαίτερες ανάγκες σας
  • υποστήριξη συναλλαγών σύμφωνα με το πρότυπο ασφαλείας EMV 3-D Secure: Στην περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας υποστηρίζει την υπηρεσία ασφαλών συναλλαγών Mastercard Identity Check/Verified by Visa, ο πελάτης σας θα έχει τη δυνατότητα να εισάγει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό του
  • αποστολή αιτήματος έγκρισης (authorization) ή προ-έγκρισης (pre-authorization)
  • ολοκλήρωση της συναλλαγής σε σελίδα που φιλοξενείται στα συστήματα της τράπεζας
  • προσαρμογή της οθόνης ολοκλήρωσης της συναλλαγής σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, προκειμένου να εμφανίζονται τα στοιχεία της επιχείρησής σας
  • αποστολή αποδεικτικών συναλλαγής στους πελάτες σας

2. Application Programming Interface (API) για πλήρη έλεγχο της διαδικασίας από την αρχή μέχρι το τέλος

Η επιλογή είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις που διαθέτουν αναπτυγμένες υποδομές πιστοποιημένες κατά τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας PCI DSS.  Η επιχείρηση επιλέγει να διασυνδεθεί με το Σύστημα της Τράπεζας διαμορφώνοντας η ίδια τη σελίδα πληρωμής, η οποία φιλοξενείται στο διαδικτυακό της ιστότοπο (δηλ. ο πελάτης της επιχείρησης – κάτοχος της Κάρτας συμπληρώνει τα ζητούμενα στοιχεία της Κάρτας του στην οθόνη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος).

Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

  •  έχετε πλήρη έλεγχο της εμπειρίας πληρωμής
  •  υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης  με κάθε εφαρμογή, ιστοσελίδα, τηλεφωνικό κέντρο, λογαριασμό χρέωσης ή σύστημα Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης (IVR)
  • παρέχεται ευχέρεια άμεσης επικοινωνίας με την πύλη πληρωμών της τράπεζας και λήψη απάντησης σε πραγματικό χρόνο στην κλήση API

Όταν ο πελάτης ολοκληρώσει την παραγγελία του στο e-shop σας και επιλέξει ως τρόπο πληρωμής «Κάρτα», μεταφέρεται στο σύστημα της Τράπεζας για να εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του:
1. Στη σελίδα πληρωμής εμφανίζονται προσυμπληρωμένα το ποσό της συναλλαγής και ο μοναδικός αριθμός αναφοράς (merchant reference number) και ζητείται από τον κάτοχο να εισάγει τα  στοιχεία της κάρτας του και να δώσει εντολή για την πληρωμή.
2. Η πληρωμή διεκπεραιώνεται μέσω του συστήματος της Τράπεζας με απόλυτη ασφάλεια.
3. Επιχείρηση και πελάτης ενημερώνονται άμεσα (on line) για το αποτέλεσμα της συναλλαγής.

 
 
Τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης λύσης είναι:

-  Η επιχείρηση διατηρεί πλήρη έλεγχο της διαμόρφωσης και εμφάνισης της σελίδας πληρωμής.
Η υποστήριξη συναλλαγών 3D Secure: Στην περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας 
   υποστηρίζει την εν λόγω μέθοδο πιστοποίησης του κατόχου, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να 
   εισάγει τον μυστικό κωδικό του.
-  Η δυνατότητα αποστολής αιτήματος έγκρισης (authorization) ή 
   προ-έγκρισης
(pre-authorization).

 

​Η υπηρεσία i-bank e-Enterprise αποτελεί μία ασφαλή και αξιόπιστη λύση για την πραγματοποίηση και διαχείριση των συναλλαγών πληρωμών μέσω του e-shop της επιχείρησής σας, δεδομένου ότι:

  • πρόκειται για ένα πλήρως πιστοποιημένο σύστημα, κατά το διεθνές πρότυπο ασφαλείας PCI DSS
  • υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3-D Secure και ανταποκρίνεται  στις απαιτήσεις της ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (Strong Customer Authentication – SCA), η οποία  μειώνει τον κίνδυνο απάτης (fraud) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές
  • δεν επιτρέπει να χρησιμοποιείται ο αριθμός της κάρτας στο site της επιχείρησης σε επόμενη συναλλαγή, μέσω του «Tokenization», δηλ. μιας λειτουργίας κατά την οποία ο αριθμός της κάρτας μετατρέπεται σε μοναδικό ηλεκτρονικό κωδικό (token).


Κάντε σήμερα το πρώτο βήμα με την εγγραφή σας στη νέα υπηρεσία i bank e-Enterprise και επωφεληθείτε άμεσα των δυνατοτήτων της, επενδύοντας στο ψηφιακό μέλλον των συναλλαγών σας.

Εγγραφή

Για να μπορεί η επιχείρησή σας να υποβάλει αίτηση για την υπηρεσία i bank e-Enterprise πρέπει κατ΄ελάχιστον να δραστηριοποιείται σε λιανικές πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών και να τηρεί  ή να ανοίξει ένα λογαριασμό όψεως στην Εθνική Τράπεζα. 

Υποστήριξη

Για θέματα σχετικά με την υπηρεσία  i-bank e-Enterprise μπορείτε να:

  • καλέστε στο τηλ. +30 210 95 03 600
  • στείλτε  e-mail στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήστε με το κατάστημα συνεργασίας σας