Είσοδος για Ιδιώτες Είσοδος για Επιχειρήσεις

​​​​​​​​​​​

Τι είναι η υπηρεσία i-bank e-Enterprise;

Η νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία i-bank e-Enterprise της Εθνικής Τράπεζας, απευθύνεται σε εσάς που διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) με  στόχο να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας και να σας εξασφαλίσει το προβάδισμα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μέσω της βελτιστοποιημένης εμπειρίας που επιθυμεί να παρέχει η Εθνική Τράπεζα, οι πελάτες σας θα μπορούν να απολαμβάνουν αναβαθμισμένη ποιότητα  ψηφιακής εξυπηρέτησης και ασφάλεια κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών στο e-shop σας.

Με τη νέα υπηρεσία, παρέχονται αξιόπιστες λύσεις για την πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω του διαδικτυακού τόπου της επιχείρησής σας με ασφάλεια, ευκολία και ταχύτητα.

Επιπλέον, η νέα υπηρεσία προσφέρει στην επιχείρησή σας προηγμένες λειτουργίες διαχείρισης και reporting, εισάγοντας αναβαθμισμένα και καινοτόμα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που σας δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι πελάτες του e-shop σας έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους με χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.

Απόκτηστε τώρα όλες τις υπηρεσίες i bank e Enterprise

 

Για πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις της υπηρεσίας i-bank e-Enterprise:

  • καλέστε στο τηλ. +30 210 95 03 600
  • στείλτε  e-mail στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήστε με το κατάστημα συνεργασίας σας

 

 

Η υπηρεσία i-bank e-Enterprise  είναι μία ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου και αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο και  ανταγωνιστικό τρόπο διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες πληρωμών μέσω διαδικτύου.

Η νέα υπηρεσία αποφέρει άμεσα οφέλη και  προστιθέμενη αξία στην επιχείρησή σας και στους πελάτες σας. Ειδικότερα προσφέρει:

  • βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, με μία ενοποιημένη πλατφόρμα πληρωμών  και νέα κανάλια πώλησης
  • εύκολη πρόσβαση σε καινοτομίες και πληροφόρηση
  • επαναλαμβανόμενες πληρωμές, και κατ΄ επέκταση παροχή δυνατότητας  στους πελάτες σας να προγραμματίσουν πληρωμές εκ των προτέρων
  • ενισχυμένη ασφάλεια για προστασία των πελατών σας, χωρίς να μειώνεται η ταχύτητα ή η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας ολοκλήρωσης της συναλλαγής
  • Πρόγραμμα Άτοκων Δόσεων, το οποίο επιτρέπει πληρωμές  σε δόσεις με κάρτες Mastercard και Visa που είναι εγγεγραμμένες στο πρόγραμμα δόσεων
  • Μοναδικό Ηλεκτρονικό Κωδικό (Card Tokenization Option) που επιτρέπει την αναγνώριση του αριθμού της κάρτας, και την αντικατάστασή του έτσι ώστε να μη χρησιμοποιείται εκ νέου σε επόμενες συναλλαγές.
  • Πάγιες Εντολές, δυνατότητα της Επιχείρησης να δέχεται από πελάτες της/κατόχους καρτών πάγιες εντολές για την είσπραξη οφειλής,  με περιοδική χρέωση σταθερού ή μεταβαλλόμενου ποσού

Αποδεκτές Κάρτες

H αναβαθμισμένη  υπηρεσία i-bank e-Enterprise υποστηρίζει  οποιαδήποτε πιστωτική (credit), χρεωστική (debit) ή προπληρωμένη  (prepaid) κάρτα των διεθνών σχημάτων Visa, Mastercard, (εκδόσεως της Εθνικής Τράπεζας ή τρίτων Τραπεζών), JCB. 

Δυνατότητα διασύνδεσης του e-shop σας με την υπηρεσία i-bank e-Enterprise της Τράπεζας

Η υπηρεσία προσφέρει ευέλικτες επιλογές διασύνδεσης στην πύλη πληρωμών:

Δυνατότητα επιλογής μεταξύ

  • Hosted Payment Options ή
  • Application Programming Interface (API)

1. Ηosted Payment Options- διασύνδεση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της επιχείρησής σας με τα συστήματα της Τράπεζας, για την αποδοχή συναλλαγών
Η επιλογή είναι κατάλληλη κυρίως για επιχειρήσεις που δε διαθέτουν αναπτυγμένες υποδομές εξυπηρέτησης πληρωμών και παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης και υποστήριξης μέσω των συστημάτων της Τράπεζας.

Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

  • εύκολη και γρήγορη διασύνδεση
  • δε χρειάζεται να διαχειρίζεστε ή να αποθηκεύετε στοιχεία πληρωμών, μειώνοντας έτσι το  κόστος συμμόρφωσης με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας  PCI DSS (ωστόσο υποχρεούστε να διασφαλίζετε ότι τα εμπλεκόμενα πληροφοριακά σας συστήματα θα είναι πιστοποιημένα με τα εν λόγω πρότυπα)
  • δυνατότητα αισθητικής προσαρμογής της σελίδας, σύμφωνα με τα σχεδιαστικά πρότυπα  και  τις ιδιαίτερες ανάγκες σας
  • υποστήριξη συναλλαγών σύμφωνα με το πρότυπο ασφαλείας EMV 3-D Secure: Στην περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας υποστηρίζει την υπηρεσία ασφαλών συναλλαγών Mastercard Identity Check/Verified by Visa, ο πελάτης σας θα έχει τη δυνατότητα να εισάγει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό του
  • αποστολή αιτήματος έγκρισης (authorization) ή προ-έγκρισης (pre-authorization)
  • ολοκλήρωση της συναλλαγής σε σελίδα που φιλοξενείται στα συστήματα της τράπεζας
  • προσαρμογή της οθόνης ολοκλήρωσης της συναλλαγής σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, προκειμένου να εμφανίζονται τα στοιχεία της επιχείρησής σας
  • αποστολή αποδεικτικών συναλλαγής στους πελάτες σας

2. Application Programming Interface (API) για πλήρη έλεγχο της διαδικασίας από την αρχή μέχρι το τέλος

Η επιλογή είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις που διαθέτουν αναπτυγμένες υποδομές πιστοποιημένες κατά τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας PCI DSS.  Η επιχείρηση επιλέγει να διασυνδεθεί με το Σύστημα της Τράπεζας διαμορφώνοντας η ίδια τη σελίδα πληρωμής, η οποία φιλοξενείται στο διαδικτυακό της ιστότοπο (δηλ. ο πελάτης της επιχείρησης – κάτοχος της Κάρτας συμπληρώνει τα ζητούμενα στοιχεία της Κάρτας του στην οθόνη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος).

Τα πλεονεκτήματα είναι τα ακόλουθα:

  •  έχετε πλήρη έλεγχο της εμπειρίας πληρωμής
  •  υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης  με κάθε εφαρμογή, ιστοσελίδα, τηλεφωνικό κέντρο, λογαριασμό χρέωσης ή σύστημα Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης (IVR)
  • παρέχεται ευχέρεια άμεσης επικοινωνίας με την πύλη πληρωμών της τράπεζας και λήψη απάντησης σε πραγματικό χρόνο στην κλήση API

Όταν ο πελάτης ολοκληρώσει την παραγγελία του στο e-shop σας και επιλέξει ως τρόπο πληρωμής «Κάρτα», μεταφέρεται στο σύστημα της Τράπεζας για να εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του:
1. Στη σελίδα πληρωμής εμφανίζονται προσυμπληρωμένα το ποσό της συναλλαγής και ο μοναδικός αριθμός αναφοράς (merchant reference number) και ζητείται από τον κάτοχο να εισάγει τα  στοιχεία της κάρτας του και να δώσει εντολή για την πληρωμή.
2. Η πληρωμή διεκπεραιώνεται μέσω του συστήματος της Τράπεζας με απόλυτη ασφάλεια.
3. Επιχείρηση και πελάτης ενημερώνονται άμεσα (on line) για το αποτέλεσμα της συναλλαγής.

 

 
 
Τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης λύσης είναι:

-  Η επιχείρηση διατηρεί πλήρη έλεγχο της διαμόρφωσης και εμφάνισης της σελίδας πληρωμής.
Η υποστήριξη συναλλαγών 3D Secure: Στην περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας 
   υποστηρίζει την εν λόγω μέθοδο πιστοποίησης του κατόχου, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να 
   εισάγει τον μυστικό κωδικό του.
-  Η δυνατότητα αποστολής αιτήματος έγκρισης (authorization) ή 
   προ-έγκρισης
(pre-authorization).

 

 

Η υπηρεσία i - bank e-Enterprise αποτελεί μία ασφαλή και αξιόπιστη λύση για την πραγματοποίηση και διαχείριση των συναλλαγών πληρωμών μέσω του e-shop της επιχείρησής σας, δεδομένου ότι:

  • πρόκειται για ένα πλήρως πιστοποιημένο σύστημα, κατά το διεθνές πρότυπο ασφαλείας PCI DSS
  • υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3-D Secure και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (Strong Customer Authentication – SCA), η οποία μειώνει τον κίνδυνο απάτης (fraud) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές
  • υποστηρίζει το tokenization δηλαδή την ασφαλή αντικατάσταση των στοιχείων της κάρτας με ένα μοναδικό ηλεκτρονικό κωδικό (token) που χρησιμοποιείται στις συναλλαγές. Με στόχο την ασφάλεια του κατόχου της κάρτας και της επιχείρησης, τα στοιχεία όλων των καρτών που έχουν καταχωρηθεί ότι χρησιμοποιούνται για επαναλαμβανόμενες πληρωμές αντικαθίστανται με tokens τα οποία χρησιμοποιούνται για τις συναλλαγές

Πληρωμές με ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication/SCA)

Σε εφαρμογή του νέου κανονιστικού πλαισίου και της διαδικασίας «Ισχυρής Ταυτοποίησης Πελάτη» για την ασφαλή ολοκλήρωση μιας online συναλλαγής θα απαιτείται ο κάτοχος να κάνει χρήση 2 ή περισσότερων στοιχείων ταυτοποίησης από σύνολο τριών διαφορετικών ανεξάρτητων μεταξύ τους παραγόντων που αφορούν:

  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας γνωρίζει (π.χ. κωδικό πρόσβασης),
  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας κατέχει (π.χ. τη συσκευή του κινητού του), ή
  • Κάτι που ο κάτοχος της κάρτας διαθέτει (π.χ. το δακτυλικό του αποτύπωμα)

Αυτή η μέθοδος επιβεβαίωσης της ταυτότητας του πελάτη ονομάζεται «ταυτοποίηση δύο παραγόντων» ή «Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη/SCA». Σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Αρχής Τραπεζών, η εφαρμογή του SCA θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στην Ελλάδα την 31η Δεκεμβρίου 2020.

 

Τι είναι το EMV 3DS

Ομαλή και ασφαλής εμπειρία πληρωμών

Το EMV 3DS αποτελεί ένα αναβαθμισμένο παγκόσμιο πρότυπο ασφαλείας που σας επιτρέπει να προσφέρετε βελτιωμένες δυνατότητες ασφαλών πληρωμών στους πελάτες σας και το οποίο μέσα στο επόμενο διάστημα θα ενεργοποιηθεί αυτόματα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, οι εκδότες καρτών μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα κάθε πληρωμή σε πραγματικό χρόνο και σε συναλλαγές

χαμηλού ρίσκου, συνήθεις πληρωμές, προχωράνε άμεσα σε έγκριση (authorization) της συναλλαγής ενώ σε συναλλαγές

υψηλού ρίσκου οποτεδήποτε απαιτείται ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας, απαιτούν από τους κατόχους καρτών να επιβεβαιώσουν την ταυτότητά τους, δηλαδή για να εγκρίνουν την πληρωμή μπορεί να ζητήσουν επιπλέον ενέργειες από τον πελάτη για την ταυτοποίησή του με τη διαδικασία του Strong Customer Authentication

Ποια είναι τα οφέλη από την εφαρμογή του EMV 3DS για εσάς & τους πελάτες σας

  • Αυξημένη ασφάλεια συναλλαγών & υψηλότερη προστασία από απατηλές συναλλαγές
  • Άμεση έγκριση από τον εκδότη της κάρτας των πληρωμών στην πλειονότητά των συναλλαγών
  • Βελτιωμένη εμπειρία συναλλαγής για τους πελάτες σας
  • Μείωση της πιθανότητας μη διενέργειας/μη ολοκλήρωσης της συναλλαγής (abandonment rate)

Τι χρειάζεστε για τη μετάπτωση σε EMV 3DS

Εάν είστε χρήστης του i bank e-enterprise Hosted Checkout, Hosted Session & API, προκειμένου να είστε έτοιμοι για την Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη, πρέπει πρώτα να εγκαταστήσετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα τη νέα λειτουργικότητα, EMV 3DS.

Για τη μετάβαση στο EMV 3DS ακολουθείστε τις τεχνικές οδηγίες που περιγράφονται παρακάτω στη σελίδα μας στο Github αλλά και στη σελίδα της MPGS

Οδηγίες Github:

Οδηγίες e- commerce / e- enterprise:

Με το νέο πρωτόκολλο EMV 3DS θα υπάρχει βελτιωμένη ροή δεδομένων μεταξύ εκδοτών και εμπόρων. Σε κάθε περίπτωση, η τήρηση του GDPR είναι υποχρέωση όλων των εμπλεκόμενων μερών και παρακαλούμε για την εκ μέρους σας τήρηση των προβλεπόμενων απαιτήσεων ασφάλειας και απορρήτου.

Αφού ολοκληρωθεί η εγκατάστασή του, το νέο πρωτόκολλο EMV 3DS ενεργοποιείται για τη διενέργεια πληρωμών, εφόσον και ο εκδότης της κάρτας έχει εγκαταστημένο αυτό το χαρακτηριστικό ασφαλείας.

Για εκδότες που δεν υποστηρίζουν EMV 3DS, η πύλη πληρωμών μας θα χρησιμοποιήσει την έκδοση 3DS 1.0, προκειμένου οι κάτοχοι καρτών να ολοκληρώσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους.

 

  • Τι είναι το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS v. 2.;
  • Τι απαιτεί το νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για τις υπηρεσίες πληρωμών;
  • Τι είναι η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication/SCA);
  • Σε ποιες χώρες εφαρμόζεται υποχρεωτικά η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη;
  • Ποιες συναλλαγές αφορά τo πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS;
  • Ποια είναι τα οφέλη του πρωτοκόλλου ασφαλείας EMV 3DS;
  • Γιατί είναι πιο ισχυρή η προστασία τώρα;
  • Πως πραγματοποιείται η τεχνική υλοποίηση/εγκατάσταση του πρωτοκόλλου ασφαλείας EMV 3DS;

 

 

 


Κάντε σήμερα το πρώτο βήμα με την εγγραφή σας στη νέα υπηρεσία i bank e-Enterprise και επωφεληθείτε άμεσα των δυνατοτήτων της, επενδύοντας στο ψηφιακό μέλλον των συναλλαγών σας.

Εγγραφή

Για να μπορεί η επιχείρησή σας να υποβάλει αίτηση για την υπηρεσία i bank e-Enterprise πρέπει κατ΄ελάχιστον να δραστηριοποιείται σε λιανικές πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών και να τηρεί  ή να ανοίξει ένα λογαριασμό όψεως στην Εθνική Τράπεζα. 

Υποστήριξη

Για θέματα σχετικά με την υπηρεσία  i-bank e-Enterprise μπορείτε να:

  • καλέσετε στο τηλ. +30 210 95 03 600
  • στείλετε  e-mail στο e-commerce@nbg.gr
  • επικοινωνήσετε με το κατάστημα συνεργασίας σας
Για θέματα τεχνικής υποστήριξης σχετικά με την υπηρεσία i-bank e-Enterprise μπορείτε να:
  • καλέσετε στο τηλ. +30 210 48 48 589
  • στείλετε e-mail στο itecommercesupport@nbg.gr